Alkonyat 4 – Hajnalhasadás (Twilight 4 – Breaking Down) Trailer és a Magyarországi könyvpremier.

by

Az események felpörögtek, már a kezeink közé kerülhetett a jól ismert Twilight Saga 4. részének trailere is. Ahogy végig néztem a szám tátva maradt. Ebből a néhány percből úgy éreztem, hogy talán ez lesz a legjobb, s egyben legemlékezetesebb és legizgalmasabb része kedvencünknek.

A Könyvmolyképző Kiadó közzétette a Breaking Dawn megjelenési dátumát és leírását! A hivatalos megjelenésJÚNIUS 3!

„Ha az készül megölni téged, akit szeretsz, nincs választási lehetőséged. Hogy is menekülhetnél el, hogyan is küzdhetnél az életedért, amikor ezzel fájdalmat okoznál ennek a szeretett személynek? Ha nem maradt más, csak az életed, amit neki adhatsz, hogyan is tagadhatnád ezt meg tőle? Ha igazán szereted?”
Amikor Bella Swan ráébred, hogy visszavonhatatlanul beleszeretett egy vámpírba, az élet hirtelen veszedelmesen izgalmas lesz számára: tündérmese és rémálom keveréke. Mivel érzései két irányba rángatják: – szenvedélyesen szerelmes Edward Cullenbe, ugyanakkor mély barátság fűzi Jacob Blakchez, a vérfarkashoz -, viharos, küzdelmekkel és lemondásokkal teli évet tudhat maga mögött, míg végre eljut a végső fordulópontig. Rövid időn belül döntenie kell: a halhatatlanok sötét, de csábító világát választja-e, vagy a teljes emberi életet? Márpedig ez a döntés lesz az a hajszál, amelyen két törzs élete is múlik.
Most, hogy Bella meghozta a döntést, megdöbbentő, váratlan események sorát indítja el vele. Amelyeknek felmérhetetlen, megsemmisítő következményei is lehetnek. Lehetséges, hogy most, amikor Bella élete szövetének különböző szálai – amelyeket először az Alkonyatban követhettünk, majd az Újholdban és a Napfogyatkozásban kísérhettük figyelemmel szétbomlásukat és elszakadásukat -, úgy tűnik, készek újra egyesülni, éppen most fognak megsemmisülni… végleg?
Az Alkonyat-saga legújabb döbbenetes, türelmetlenül várt kötetében, a Hajnalhasadásban végre fény derül ennek a lenyűgöző romantikus történetnek, amely olvasók millióit bűvölte el, minden titkára és rejtélyére.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , ,

143 hozzászólás to “Alkonyat 4 – Hajnalhasadás (Twilight 4 – Breaking Down) Trailer és a Magyarországi könyvpremier.”

  1. Csomee Says:

    Huh, tényleg ez tűnik a legjobbnak. Furdal a kíváncsiság!

  2. A. Says:

    főleg hogy csak a 3. jön még filmbe, és oda van írva h FANMADE, azaz nem hivatalos :)

  3. Jonná Says:

    Ez egy rajongói előzetes, mivel még a harmadik rész sem jött ki, így nem is készülhetett a negyedikhez előzetes…

  4. justaman Says:

    Igazából készülhetne előzetes mivel a 3. és a 4. részt egyszerre forgatták! de igen ez egy kamu előzetes csak baszik megnézni a cikk író hogy mit posztol! múltkor már mondtam: nézz utána legalább annak amiről írsz! de látom a falnak beszélek…

  5. Adrienn Says:

    Aki látta az első 2 részt és nagy Twilight rajongó az kapásból kiszúrja, hogy ezt az előzetest ugy vágták össze!
    Kár, hogy nem az igazi de egy biztos nagyon várom, mert nekem a 4. rész tetszett a legjobban. ( Persz az első 3 után :) )

  6. ORSÓS BARBARA Says:

    EZA FILM NAGYON JÓ ÉS REMÉLEM HOGY 4-RÉSZIS MEGJELEN MERT NAGYON JÓ EZ AFILM MERTÉN LÁTAM 1-RÉSZT MEG A 2-IS MEG3-DIKAT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    !

  7. Gréti Says:

    Hát én nagy Twilight rajongó vagyok minden részét láttam 1. 2. 3. nagyon jók és szerintem is a 4. lessz a legjobb nagyon kíváncsi vagyok milessz benne.És igen! ez egy kamu előzetes az 1.részből meg a 2. részből lett összevágva na mind1 ahhoz képest jól sikerült (:

  8. Éder Krisztián Says:

    fúú öcsém de gagyis lett ez a trailer de az első 3 rész az teccet :D
    hát reménykedjünk h nem ilyen amatőr fogja összevágdosni az igazi trailert xDD

  9. reni Says:

    amugy edward a 3. részbe miért nem változtatja át?????

    és amugy tényleg terhes lesz bella a 4.részben?????

  10. Ducky Says:

    olvasta valaki a 4. et ????? mert a vége a könyvnek nagyon rossz!!! Befejezetlen az egész könyv így..ha nem folytatja még 1 résszel, akkor így nagyon nagyot csalódtam a történetben :S pedig imádom

  11. Briós Says:

    Hát el kell olvasni a 4 et és akkor megtudod! :)

  12. Judit Says:

    Reni, ezeket tényleg komolyan kérdezed? Ennyi erővel már az első részben átváltoztathatná… És igen, terhes lesz. Olvasd el a könyveket. Ezerszer jobb! Ennyit tudok tanácsolni, válaszolni…

  13. Beni Says:

    Nagyban megy a találgatás, hogy a Breaking Dawn egy vagy két rész lesz e.
    Az írónő (Stephenie Meyer) jobb szeretné, ha két részben forgatnák le a Hajnalhasadást (Breaking dawn-t), hogy sorozatának leghosszabb könyvét ne rövidítsék, tömörítsék össze annyira. Az egyik 2011 November 14-én jönne ki, míg a 2. része csak 2012-ben valamikor. Ez egy nagyszerű hír a rajongók számára, hiszen dupla élvezet lesz a Breaking Dawn, ha azt két részre osztják azonban, a rossz hír azn hogy várniuk kell!

    EZEK A DÁTUMOK AZ ANGOL KIADÁST JELENTIK A SZINKRON KÉSŐBB JÖN!!

    Akinek ez az info fontos és tetszik
    az köszönnje meg kommentbe!!

    jo filmvárást mindenkinek

  14. Ayci Says:

    Ez csak egy fanmade, nem trailer. Ha jobban megnézi az ember az első 2 részből vannak benne jelenetek, a többi jelenetet meg csak úgy belevágták, azok nem a 4. részből vannak… Amúgy tényleg ez lesz az egyik legjobb rész, habár nekem már a 3. is csalódás volt, nekem kb. semmi nem jött át abból az érzésből amiz, a könyv olvasása közben elfogott… Talán még az első rész volt az, ami hű maradt a könyvhöz, tehát túl sokat nem várok el a készítőktől…

  15. adry Says:

    sziasztok ez a film kesz mamor ha egyszer megnezted nem tudod tobbet abbahagyni, imadom lattam az ujholdat,a napfogyatkozast es az alkonyatot a szimplat alig varom hogy megjelennyen az uj resz

  16. adry Says:

    a 3. reszben bella tenyleg terhes lessz es megszuletik a lanyuk Renessme

  17. lilike Says:

    Sziasztok!Nagyon jó lesz a 4. rész is!!
    Az igazat megvalva sokkal izgalmasabb könyvben mint filmben.Csak javasolni tudom!!!!

  18. csajszika24 Says:

    hát,a 3. rész nagyon tetszik de az elso 2 is reméllem h a 4. rész is ilyen jo lesz és reménykedem h tovább folytatodik még ez a torténet,nagyon soká…már alig várom a Hajnalhasadást :) és tényleg átváltoztatja a bellát?

  19. Molnár Henrietta Says:

    szerintem meg midegyik jó és énnis nagyon várom a 4-részét

  20. Nikee Says:

    Huh télleg izgalmasnak néz ki.Habár youtubon már láttam olyat is, hogy a most születendő gyermek ha felnő Jacobbal fog járni=S nem tudom, hogy honnan szedték de ez fura. Azért furdal a kiváncsiság hogy lesz tovább=)

  21. Clay Says:

    nem tudom feltűnt e valakinek de a falu című film egyik jelenete a sárgak öpenyes alak az erdő szélén.

  22. Hekkky Rampage Says:

    ó c’mon guys… gondolkozzatok:

    1) kivan írva h Fan Made = tehát más létező vidokból összeeszkábált házi video.
    2) harmadiknak nincs előzetese, hogylenne a negyediknek ? :)

    jáj gyerekek…

  23. kitti Says:

    Én olvastam a könyvet és terhes lesz a bella benne amugy meg izgi de a könyvet ha olvasd tejese más az elképzelésed róla
    és ha másra is kiváncsiak vagytok csak kérdezetek meg engem jó?

  24. kitti Says:

    szerintem akönyv sokkal izgalmasab minden részben mert a könyv sokkal jobban le irja a történetet és ez kisfilm tejesen el rontja azt hogy mijen izgalmas a könyv

  25. alice Says:

    heloka.nem tudjátok hogy hol kell letölteni a könyvet

  26. alice Says:

    ha tudjátok leirnátok.elöre is köszönöm.

  27. Ricsi Says:

    nem rossz szerintem sokal jobb lesz mint az 1,2,3 de ez még kiderül dd

  28. dóra Says:

    Imádtam ahogy megnéztem,és kiváncsi vagyok a 4.re

  29. Adri Says:

    Hát ez kurwa szarul lett összewágwa, nem weszi észre senki hogy ez fake???
    Jöwő augusztusba lesz a film a mozikban a film!!Newtséges.. meg a trailerbe a farkasos résznél:D azok nem is wérfarkasok hanem sima farkasok…
    Newetséges.Nem tudom kirakta fel, de LOL.
    Hy

  30. Besztercei Becski Anna Says:

    Ez a könyv MARHAJÓ! És bocsánat, hogy ilyen kifejezést hasznalok, de ennél találóbb szó nincs a világon. A négyes kötetet anyukám úgy kell eldugja előlem mert különben már kaptam volna egy egyest magyarból háziolvasmányra. Nekem a barátnőm mutatta meg 2009 tavaszán és azóta nem tudok elszakadni tőle. Alkonyattal kelek-fekszem. A könyvet és a filmet is csak ajánlani tudom mindenkinek.

  31. beáta Says:

    én elolvastam a könyvet és szerintem a négy közül az utolsó a legjobb mint könyv de szerintem mint film is az lesz

  32. Bodán Mercédesz Anikó Says:

    Imádom az Alkonyatot alig várom a 4 dik részét

  33. tibi Says:

    Ekkora filmetket soha nem láttam mint a Twilight-seria. A negyedik rész nagyon sokat ígér és több mint valószínű,hogy nem okoz csalódást senkinek. TWILIGHTER.

  34. tibi Says:

    Am ha vkinek kell a 1-2-3- 4. rész könyvben akkor szivesen elküldöm e-mail címre vagy Msn.

  35. tibi Says:

    Msn címem : idegenlegios@hotmail.hu

  36. Merczel Ágnes Says:

    Két nap alatt kiolvastam a könyvet. Nem lehet letenni. Eszméletlen jó. Szerintem a négy közül a legjobb. Egy kicsit szomorú vagyok, mert nincs folytatás. Ezt évekig tudnám olvasni.

  37. maya Says:

    Szerintem tök jó a Breaking Dawn .
    De érdemes megnizni.
    Igaza van Besztercei Becsi Annának: Ez a könyv MARHA jó!

  38. bianka Says:

    en szerintemaz alkonyat a legjobb film az
    egyesz vilagon az 1-2 be bele voltam zugva edwardba de amiklor meglattam a keteset e jacob en csak ugy
    dobtam edwardott ki a fejem böl es jött hejette uj vagy is jacob igazan mint taylor lautner szeretlek
    Y
    L
    O
    V
    E
    YOU

  39. szak beáta Says:

    ez remek nekem eddig minden része és kép róla képeslap megvan én imádom

  40. szak beáta Says:

    edwvard a legjobb és az is marad :D

  41. szak beáta Says:

    nekem megvan angolul szíívás sory

  42. szak beáta Says:

    jelöljetek faceboobkon cicuka szak beuska95@hotmail.com pusza

  43. Cosmos Says:

    Hellósztok! Mikorra várható a 4. rész? Ha valaki tudja, jelezze! Köszi!

  44. Beccus Says:

    Addig nem izgatott ez a Twilight dolog, amíg egy ismerősöm fel nem keltette az érdeklődésem azzal, amilyen lelkesen beszélt róla.
    Ekkor már a 3. rész is kint volt…
    4 nap alatt olvastam el a 4 kötetet, aztán jött a 3 film, elég töményen nyomtam :D:D

    Remélem tényleg 2 rész lesz az utolsó könyvből, mert frankó lenne ha úgy érne véget a 4/1, hogy Charlie elmegy a Cullen házba, találkozik Bellával és Nessyvel, aztán Alice közli, hogy jön a Volturi :D

  45. rekus Says:

    Senki de senki sem hordhatja le az Alkonyat 4 et…..sem abenne levo szereploket,,irigykedhetsz es minden mas de nyilvanosan rossz szo sem…
    imadom ezeket a filmeket szerintem a 4 es csalodast fog okozni a happy end kedveloknek…

  46. bundas85 Says:

    Sziasztok!Én elolvastam a 4.rész tartalmát és nagyon jó lessz a film.Bella hozzá megy Edwardhoz,majd terhes lessz tőle és ezt megtudja a volturi,ráadásúl ekkor Bella még halandó.Nagyjából ennyit tudok.Jah lessz 5.rész is.De Edward átfogja Bellát változtatni csak nem tudom,hogy az 1 vagy a 2 részben.De remélem eggyütt maradnak.Nagyon jó film eggyépként.

  47. Letti Says:

    valaki megtudná mondani h hol látta az első és a második részet???

  48. Nyunyu Says:

    Nem toudom hogy hogy vagytok vele de mind a négy könyv fenomenális !! Az író úgy írta meg hogy teljesen átérzed én sírtam mikor szomoró volt és nevettem mikor vidám!! Nekem nem jött be egyik szereplő sem amég nem olvastam el a könyveket. Mert azokban szerettem meg a szereplőket !!! Jacob team vagyok !! Van olyan álom fogóm amiet Bella kapot Jacobtól a 2-ben!!!

  49. Edina Says:

    heloka mikorra varhato a 4.resz!kerlek aki tudja irjon
    kox

  50. Orsíí Says:

    Még hogy rajongók vagytok…xD. Én nem nevezném magam rajongónak, de nagyon szeretem a könyveket; persze a filmek is jók, de regetek izgis jelenet kimarad belőlük…

    A Breaking Dawn az esküvővel kezdődik, és Esmétől kapnak ajándékba egy szigeti nászutat, amely az ő szigete(Esme sziget). Itt Bella egyből rámászik Edwardra, aki visszautasítja. Kis idő elteltével Bella újra próbálkozik és sikerrel jár. Edward lefekszik vele(a tengerben), viszont Bella testét reggelre horzsolások borítják Edward erős szorítása miatt.Az újdonsült férj elmondta, hogy többé nem szerelmeskedik vele, amíg át nem változik. Bella pár nap után ismét elcsavarta a fejét, és meggyőzte Edwardot. Bella rengeteget evett, és többet aludt a megszokodtnál, hányt és rémálmai voltak. Egy nap Bella észrevette h mozog a hasa és kezd dudorodni. Alice már látta mi történik, szólt Carlaislenak. Ő felhívta Edwardot, és megbeszélték hogy Bellát minnél hamarabb haza kell vinni, hogy kiszedjék belőle a babát, mielőtt Bella belehalna. A kismama ezt nem akarta, szerette gyermekét, aki ugyan akarata nélkül, de eltörte bordáit és tönkretette a szervezetét. Carlaisle megállapította, hogy a születendő baba félig ember, félig vámpír és bizonyára azért vergődik ennyire, mert vérre van szüksége. Bellával vért itattak és enyhültek is a fájdalmai (egy időre legalábbis). Eközben Jacob azt tervezte hogy megölik a gyereket amikor megszületik és a többi vámpírt is ha szükséges lesz.

  51. Orsíí Says:

    Carlaisle, Esme és Jasper elmennek vadászni. De ekkor Bella állapota rosszabbra változik és Edward úgy dönt, hogy kiszedi Bellából a gyermeket. Rosalie, amikor megérezte Bella vérének csábító illatát, akaratán kívül rávetette magát. Ekkor megérkezett Jacob is, aki kivitte Rosaliet mielőtt még nagyobb bajt okozott volna. Miközben Jacob azt tervezgeti, hogy miként öli meg a kisbabát, Edward kiszedi szerelméből. És ekkor vége. Bella szíve leállt… talán örökre? Nem! Edwardnak nincs ms lehetősége, megharapja, hogy megmentse életét. A születendő kislányt, Renesmee-nek nevezik ( Bella anyja, Reneé és Edward anya, Esmee nevének keresztezéséből). Jacob, amikor meglátja a gyereket, úgy érzi hogy nem képes ártani neki, és hogy kötelessége védelmezni és gondoskodni róla. Tehát bevésődött…(és igen, később egy párt fognak alkotni). Bella ezentúl teljesjogú vámpíréletet élhet élete szerelmével és kislányukkal, Nessie-vel.

    Szivesen:P

  52. andrea Says:

    Ez lessz a legjobb resze az alkonyatnak es alig varom mar h megjelenjen mert imadom egyszeruen imadom!!!

  53. MAYA Says:

    én is imááááááááádom és várom ……………….

  54. MAYA Says:

    ja és kösziiiii.jo tudni….

  55. Papp Laura Says:

    EZ LESZ A LEGJOBB A 3 KÖZÜL MIVEL A 4RÉSZE IS MAGLESZ CD ÉN IS ÉS ÉN NAGYON VÁROM MÁR HOGY LÁSSAM . SZERINTEM MÁR MÁS IS VÁRJA MÁR NAGYON . ÉS IMÁDOM A SZEREPLŐIT IS. IMÁDOM A TWILIGHTET IMÁDOM.

  56. Emi=) Says:

    ha esetleg valaki Robert Pattinson rajongó külön, akkor figyelembe ajánlom az Emlékezz rám c. filmet, nagyon jó film, az is romantikus dráma.
    Érdemes megnézni.

  57. csenge Says:

    nagyon szupi lesz jézusom ah nagyon jó
    szerintem ki szereti ezeket a filmeket ah nagyon fog tetszeni nekik ez a film!

  58. bianka Says:

    már alig várom, hogy megjelenjen ez tényleg izgalmas lesz

  59. gabica Says:

    jó lesz csak legalább az első és a második részt kihagyhatták volna.

  60. preview Says:

    az alkonyat FILMNEK hány része van és mik a címűk,hogy lehet meg szerezni őket?

  61. preview Says:

    hozzá téve naon supi !(Y) grat az írónőnek:)

  62. sienna skies Says:

    ugyan már emberek ha ilyen nagy fanok vagytok akkor lehetetlen hogy nem vettétek észre az első részből bele vágott dolgokat meg ilyen hülyeségeket is bele vágott… eszem meg áll és ti el hiszitek hogy ez a trailer… meg egy trailerbe a filmnek a sajátos betű jelét teszik bele nem pedig ilyen össze rondítot mocskot…grat az íronak…hogy is fogalmaztál?? :O “Ahogy végig néztem a szám tátva maradt.” hát nekem is… meg attól is hogy milyen naivak vagytok de a film persze biztos jó lesz de ne legyetek már ennyire buták nézzétek meg az alkonyat 1. 2. 3. trailerét és meglátjátok hogy milyen lenne igazából…

  63. Timi Says:

    aki végignézte az összes részt, az láthatja, hogy ez elég gáz, de mindegy is, mert a film biztos nagyon jó lesz! De mindenkinek, aki szereti csak tanácsolni tudom, hogy olvassa el a könyveket, mert a filmekből rengeteg nagyon jó, és izgalmas részt kihagytak, és azokkal együtt kerek a történet! Én olvastam a 4. részt is, és nagyon remélem, hogy nem fogják összetömöríteni, mert szerintem ez lesz az összes közül a legjobb. Egyébként 2011 végén jelenik meg a film, de itthon valószínűleg még váratni fog magára

  64. Rituka Says:

    Sziasztok!

    Nagyon szeretem az Alkonyat összes részét és remélem hogy létezik ehhez hasonló elsöprő szerelem :) nekem a negyedik rész csak angolul van meg és nagyon lassan haladok vele nehéz szöveg. Nincs fennt véletlenül a neten magyarul az egész könyv ?

    köszönöm :)

  65. andics8 Says:

    imádom,király,baromira jó ,alig várom hogy mennyek a premierjére :)

  66. horvath tibor Says:

    fuuuu de jooo legyszi bella kuldjel e-milt es jo ma film alkonyat,ujhold.napfogyatkozas,hajnalodas

  67. horvath tibor Says:

    jo a film

  68. helga Says:

    ez a kedvenc filmeme

  69. Klaudia Says:

    Ez k*rva kiály film más szót nem tuok használni bocsi! Naon szeretem s aki még mindig nem hiszi el, h tényleg átváltozik az olvassa el a könyvet!
    Csak ajánlani tuom!….. Én elolvastam min a 4-et! :D :D

  70. adrienn Says:

    ezt a részt már nagyon várom , szerintem ez lessz a legjobb x
    D
    hogy lássam benne a szerelmemet de jacobe csak bécike után jöhet..

    alig várom hogy vége legyen a játéknak és jöjjön hozám haza és végig csokoljam a lábát…:) (L) (L) (L):P (L)

  71. ééén Says:

    Hát már nem azért…DE ez a többi részből van összevágva OFF..meg nem is csak twilight van benne …OFF shit

  72. marietta Says:

    edvard 1 reszbe nagyon vagyot bella verere

  73. Balogh izabella Says:

    nagyon jo az alkonyat 4 része

  74. nora Says:

    mikor jelenik meg az alkonyat4

  75. nora Says:

    es hol tudnam minnel hamarabb megnezni magyar nyelven vagy letolteni

  76. Miley Says:

    hát az biztos hogy mehetne valameik része a filmből a horror részre,mert azért lássuk be,hiába ngayok vagyunk meg minden,de azért filmet csak tudunk elemezni…..de ezzel nem vagyok ellenne, én is nagyon várom mára filmet,de mintha azt mondták volnahogy november 14-én jön ki az első rész és én november január februárban egyfolytába minden nap járkáltam fel a filmes oldalakra,de azótától híre sincs,csak a hármasig találom…sajnos

  77. Miley Says:

    az emlékez rám című filme pattinson-nak tényleg jó,többször is láttam már… ajánlottam barátaimnak is,ők is megnézték a vélemény pedig ugyen ez volt :) ha vki meg szereté nézni akk itt a link hozzá,jó filmezést! :)) ;) http://www.duckload.com/play/5DCBF98689106626

  78. Miley Says:

    ha nem tudja vki beindítani akkor free stream és kijön a film

  79. vera Says:

    a negyedik részbe olyan édi a renessme

  80. vera Says:

    alkonyat a király

  81. szandi Says:

    ezt egy fan csinálta ez nem az igazi ez akkor készült amikor be se mutatták a 3. rész egyesek hogy lehetnek ilyen idióták .ezek az elözö rész részletei plusz összevágva olyan dolgokkal amik másik filmekben vannak

  82. Teurs Says:

    mikor lesz a magyar mozikban?imáááádom <3 *.*

  83. jozsi Says:

    nagyon jó film lesz a négy

  84. jozsi Says:

    szandi lehet igazad van de ki tugyja majd csak akor ha meg nzunk a filmet

  85. 19990918 Says:

    Ez valóban az 1.2. részből volt összevágva,de volt benne egy kicsi a négyből
    pl a házasság,a gyerek születése. De ez lessz az év kasszasikere

  86. melinda Says:

    Én láttam mind a 3 részét és szerintem nagyon jó és már alig várom a 4 .részét :) :D :D

  87. melinda Says:

    szerintem tök klafa mind a 3 rész és a 4. rész és ott lesz :) :D

  88. Tami Says:

    Nekem ez a kedvenc filmem és nagyon várom a 4 részt is! :)

  89. jutkacska Says:

    hatt ez az elozetes egy hatalmas kamu…
    es benne a kislany az Cleopatra Stratan roman enekes kislany
    nmtudom valaku h tud ijen hujeseget kitallni s ide rakni::-j

  90. mozsi Says:

  91. mozsi Says:

    itt az igazi!

  92. Böőr Cintia Says:

    én alig várom már a 4.ik részt!!!! De nekem akkor is az első rész volt a kedvencem !!!!Mikor lesz a látható a negyedik rész nem tudja vaaki nekem elküldeni az e-mail cimemere? bcm0326@freemail.hu nagyon szépen megköszönném cintia

  93. jenifer Says:

    szerintem az alkonyat a kiraly már 5 millio képen van roluk az oszes rész megvan az alkonyatbol a kedvenc filmem imadom az oszes szereplot alig varom hogy legyen a mozikban minden nap megnézem elso résztol a harmadikig ahányszor megy a tv-be anyiszor nézem meg HAJRá ALKONYAT

  94. azuuuu Says:

    Ez a 4-ik rész nagy szuper lesz!!!.. vala melyik balfasz vágta össze az 1 és a 2.részböl szánalóóm!!! 2010 november 18-án lesz!!!és utána 2012 november18 megjelenik az 5-ik rész!!!:))

  95. azuuuu Says:

    2011 bocsi

  96. anetuuu Says:

    mar varom h legyen keszen a hajnalhasadas negyedik resze magyarul mert mar olyan sokan kivancsiak arra h mi lessz a negyedik reszben

  97. team edward Says:

    NAGYONNNNNN K….VA JÓ FILM ÉS 11-ÉN KAPOM MEG A KÖNYVBE AZ ALKONYAT 4-ET SZERINTEM 1HÉT ALLAT KIFOGOM OLVASNI DE AZT NEM TUDOM ELŐRE CSAK TIPPELEK. DE TÉNYLEG ÁLLATI A FILM!!!!!!!!!

    JA ÉS BOCSI DE NEM TUDOK MÁS KIFEJEZÉST HASZNÁLNI MERT HA NEM NEM ÍROM LE AMIT GONDOLOK AKKOR IDEGES LESZEK
    MÁRMINT HA NEM ÍROK ILYEN KIFEJEZÉSEKET.

    ÍMÁDOMMMMM A BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!

  98. lady Says:

    szerintem mind a 3 rész tök jó volt de remélem hogy bella majd jacobbal jön össze mert edwardot nem kedvelem

  99. Admin Says:

    nos már a 3 rász kijöt de a 4 nek még hült heje sincs.De aszt olvastam hogy 2011.november 18 án meglesz.deha valaki mégha angolul is tugya hol kell letölteni irja meg,kösz

  100. angika202 Says:

    ez nagyon nagy film lehet valakit szépenn megkérek hogy az e-mail cimemre facebook-on küldje el nekem oke e-mail : Magyarangi97@gmail.com köszi mindeninek pux :) :) :)

  101. Sára Says:

    Én már az előzetesből látom hogy jólessz!
    A 3.és az 1.tetszett de a 2. nem annyira mert az Edvard nagyon nincs benne és csak a farkas pasi volt benne.

  102. Monoki Sztella Says:

    Nekem tetszett de remélem nem lesz a lányuk vámpir vagy ilyesmi:)

  103. lady válasza Says:

    Én + a Jacobot nem kedvelem ugyhogy mind1.

  104. DOWNLOAD Says:

    Tipikus érzelgős szerelmes hatásvadász film egyszer nézhetőek A keresőbe beütve a film címet ezt az oldalt találtam DOWNLOAD

  105. Vanessza Lolo Says:

    Én nekem mindegyik rész tetszett,de a legjobban a negyedik rész..
    És ez állatilag jó volt már csak az ötödik részét várom:D:D

  106. tundyQaa222 Says:

    nagyon várom azt mondják hogy bella terhes lesz…

  107. Csanád! Says:

    Szerintem ez nagyon nagyon nagyon jo!!!
    Alig varom mar a 4. reszt.
    De valaki meg tudna mondani h a bemutatoban milyen zene megy?
    A zenenek a szamat ha kerhetem meg plss…..:)

  108. Alkonyat imádó Ivett Says:

    Nagyon várom én is, ahogyan mindenki de nem csak terhes lesz a Bella hanem még egy lánya is lesz akit Bella Thorne fog játszani. A
    filmben viszont Renesmee (ejtsd: Reneszmí) lesz. Bárcsak lenne
    5-nél több része. Úgy hallottam, hogy jövőre lesz az Alkonyat 5.
    De, most nem lényeges. Már nagyon várom a pénteket mert a
    barátnőmmel megnézzük a moziban 3D-ben. Tök jó lesz szerintem.
    Hajrá Alkonyat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  109. egy rajongó Says:

    Nah ez most komoly ?????Feliratosan a mozikban levetítve kész vicc:(

  110. Lékó Zsuzsanna Says:

    láttam mindegyik részét és ez a kedvenc filmeim mert nagyon jó

  111. krisztina Says:

    oooo annyira szeretem az alkonyatot!!!!!!:D

  112. rami Says:

    Nagyon jó volt,jóra sikerült.

  113. Éva Babett László Says:

    fr

  114. Éva Babett László Says:

    ugyan az Alkonyat5lesz atuti

  115. 06205359089 Says:

    nagyon várom a 4. részt boltokban árulják éppen november 25. Hbo2 volt az alkonyat napfogyatkozás köszönöm hogy írhattam tifanii (alkonyat)

  116. egy rajongó Says:

    királyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  117. leila Says:

    ez a film baromi jó már mind 1 2 3 4 részét láttam de a 4. mindent visz !!!

  118. 45 Says:

    ez jo filmmmmmmmmmmmmmmmmm
    nagyon:lim

  119. Komlósi Anna Says:

    hehe most kaptam meg a 3. dik részét a 4.-el együtt

  120. bettina kiss Says:

    én megnéztema filmet és az első részben váltosztatja át és nagyon jo

  121. balog krisztina Says:

    Az alkonyat a kedvenc filmem minden közűl mert izgis,szerelmes,király,és jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hajrá alkonyat és legyen még egy csomó része mert nem szeretném ha befejeznék az alkonyatot.Ja és boldog karácsonyt mindenkinek.!!

  122. Bettina Says:

    már várom :D

  123. andi Says:

    sziaszto! az őrület határán vagyok annyira tetszik ez a film,nagyon várom az 5.-részt, tudtok rola valamit?

  124. andi Says:

    minden velük kapcsolatos klütyüt megveszek, mert szeretem , hogy velem vannak!kulcstartó, pénztárca stb………..!talán ilyen nagyfoku szerelemre várunk, vagy ekkora a szeretet éhségünk.talán ezért tetszik ennyire a film! mitgondoltok erről;? az ünnepek alatt az összes részt többször megnéztem, és már alig várom az 5-ik részt! ennyire gyenge lenne a lelkem, hogy szinte minden résznél elsirom magam? nem tehetek róla nagyon megszerettem őket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  125. Kriszti Says:

    Sajnos nagyon befejezettnek tűnt a 4. rész könyvben , de remélem ,hogy lesz 5. része is .Megnéztem a 4/1-et és nme birtam ki elolvastam a könyvet nagyon jó és elkezdtem az elejétől kiolvasni a könyveket . Hát rám ilyen hatással volt :)

  126. sebők nokolett niko Says:

    én imádom az egész részét már hét éves korom úta robert pattisont meg imádom !!!!!!!!! :-)

  127. Bettina Says:

    Remélem többet lesz benne Bella mert ő a legjobb

  128. Bettina Says:

    :D :D :D :D :D :D : már nem férek a bőrömbe mert annyira várom :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

  129. Bettina Says:

    izgulok már nagyon :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D : :D :D :D :D :D D :D :D : :D :D :D :D :D :D :D :D (IZGULOK MÁR NAGYON, TI NEM,RÓLAM MÁR SZAKAD AZ IZZADSÁG :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D : :D :D :D :D :D : D:D :D : D: D:D : D:D :D : D:D :D :D :D :D

  130. katica Says:

    nagyon jó az alkonyat

  131. katica Says:

    és legjobb benne hogy szerelmes és egyben véres

  132. Bettyna22 Says:

    Sziasztok!Azt hallottam lesz 5.-rész amelyben minden kiforr és Happy end.Jacob is boldog lesz.csak ennyit árulok el.Lassan azt is beharangozzák!!! :D

  133. rossalie Says:

    én is rossalie vagyok mármint az a nevem. és ez nagyon ritkah név sőtt van barátom eliz és eszme. jah és rokonom bella, de a bella az nem anyira küli név. :)
    de ez nem problema am emmett jól néz ki de a 4. részben rá se lehet ismerni bár én rossalie-vel nem húzok ullyat . Los Angeles-ben élek:§ XD

  134. petruc. Says:

    Egyszerűen ne bírom meg unni.! Azért is szeretjük ennyire ezt a filmet mert tudjuk hogy mi soha nem leszünk ennyire szerencsések mint Bella.! igaz sok fájadalmat kellet neki ki bírnia , de Edward-ért megtette .! és ezt nagyon becsülöm benne .! vannak emberek akik megtennének bármit egy bizonyos emberért de az az ember számára mindig is láthatattlan lesz ..!

  135. :) Says:

    Szerintem nagyon jó.:)

  136. Bettina Says:

    igen ez nagyon király volt mert én már megnészte :D

  137. Bettina Says:

    Bellának meglesz a gyereke és nem hal meg egyiksem

  138. eszter Says:

    nagyon szeretem az alkonyatot már alig várom hogy a következő részt amikor bella vámpir lesz

  139. kovács Kitti Says:

    Sziasztok én kovács Kitti vagyok nagyon szeretem a filmeteket és lesz ilyen akkor újból meg nézném!
    Szevasztok és készítsetek ilyen jó filmet.
    Sziasztok!

  140. Szinyéri Tímea Says:

    sziasztok én Szinyéri Tímea vok és én is szeretem az alkonyatot és én is remélem h csinálni fogtok ilyen jó filmet köszönnyük az ilyen jó filmeket amit csináltatok!!!!!! :) :D

  141. gabor Says:

    Jaj de varommmmm mar a negyedik reszt

  142. balog ramika Says:

    szerintem avilágon az alkonyat aleg job film máralig várom hogy bela vampir legyen :……….

  143. agi Says:

    IMÁDOM AZ ALKOMYATOT!!!! AKI NEM AZ K*****E!!!!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 46 követőhöz