Rock Band The Game!

by

2008 nyarán jutottam hozzá hosszú várakozás után a Rock Band című játékhoz, leszurkoltam érte 40 000 Ft.-ot persze nem európai verzió volt, mert hát, ami jó az ide nem jut el, Ezért vehettem meg külön a hozzávaló szoftvert is további 13 000 Ft-om bánta. Kis költségvetésemen egyből egy nagyobb űr keletkezett, de ettől még boldogan cipeltem az autó felé, és hazahajtattam.

Aki esetleg nem ismérne ez egy ügyességi ritmus játék, amiben barátainkkal komplett együttest alakíthatunk zenei tudás nélkül, tartozik hozzá egy dobszerelés (Ludvig felirattal), egy Gitár (Fender Stratocaster másolat) és egy mikrofon.

A Játék kinézete

Hazaértem, és egyből elkezdtem kicsomagolni és persze elsőre a dobszerelést állítottam össze mivel már korábban játszottam a Guitar Hero 3. című játékkal és ezért azt gondoltam a gitár nem nyújthat új élményt már… tévedtem. De kanyarodjunk vissza a doboláshoz. Mivel sokat olvastam róla voltak fenntartásaim, mert a fórumokon azt írták, hogy a kezdőknek gondot jelent a dob használata ugyanis nincs meg hozzá a megfelelő technikájuk, de én legyintettem mit nekem én a Guitar Hero 3. – at is végigvittem ez sem okozhat gondot. Leültem!

A Játékban találtam gyakorló programot és elkezdtem, olyan érzésem támadt mintha beültem volna az iskolapadba. Hamarosan kiderült, hogy képtelen vagyok lejátszani egy beat ritmust, de végül egy óra gyakorlás után már ez majdnem sikerült. Na, akkor mondom már nagymenő vagyok Egyből átléptem a gyors játékok menü be és rögtön kikerestem a Tokió Hotel: Monsoon című számát. Két óra próbálkozás után 60% sikerrel sikerült lejátszanom. A Grafika és a játékélmény nagyon megfogott. Sejtelmes légkörben,  füstös kocsmákban kezdtünk el a bandámmal zenélni, fekete-fehér életszerű grafika jellemzi a játékot, ami mindenképp élethűbb és hangulatosabb mint a Guitar Hero 3. – ban. A kicsit viccesre sikerült karakterek hejszínek és a főellenség (nem tudom, hogy kerülhet egy nagy hatalmas szörny ellenségként egy efféle játékba). Mondtam magamba ezt majd holnap fojtatom, ugorjunk a gitárra. Kellemes meglepetést okozott a gitáros rész mivel a Guitar Hero 3. – ban sajnos csak a legkönnyebb fokozaton tudtam játszani itt nagy élmény volt, hogy néhány óra után feltehettem a következő fokozatra.

Hétvégén azonnal meghívtam a barátomat és a barátnőjét, egy közös „zenélésre”. Végre megérkeztek reggel 10 kor. Megpróbáltuk hármasba egy gitár egy ének és egy dob, de sajnos a dob az senkinek nem nyerte el a tetszését, de a napot átjátszottuk vele két gitár és egy ének formációban. Jó, ha tudjátok, hogy a Guitar Hero 3. gitár tökéletesen müködik a Rock Band játékkal viszont fordítva nem működik a dolog

Videó a Dobról:

Összegzésül a Rock Band remek szórakozást nyújt és közelebb hozza az embert a színpadhoz a csillogáshoz, és a hírnévhez, még ha képzeletben is. Mindenki aki teheti próbálja ki!

Értékelés

Játszhatóság:     4
Játékélmény:     5
Grafika:    5
Zene:        5

Összesen adható pontok 20
Kapott pontok: 19
95%

Szterző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: ,

Egy hozzászólás to “Rock Band The Game!”

  1. Móka Renáta Says:

    Nagyon jó a banda Kedvencem a bandából:Bill,Tom,Gustav,Georg!MINDENKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

