Bebizonyítom: Igaz szerelem létezik!

by

Ezt a cikket Poppy – nak ajánlom, aki a legkedvesebb ember a számomra ezen a világon.

Röpke életem során, amiről szeptemberben azt hittem, hogy eldobtam a boldogságomat őt éven keresztül, kiderült, tévedés volt és jobban nem is dönthettem volna, mert megtaláltam a nagy ő-t. és ha testem még nem is, de a lelkem boldog.  Mivel ilyen érzést még nem éltem át soha, mindenképp meg szeretném veletek osztani.

Saját létem ellen küzdöttem, mivel másságomat nem akartam semmiképp elfogadni. Ezért erőltettem a lányokat, és volt is egy barátnőm, akivel, kudarccal végződött minden.
Ezek után rájöttem, ami nem megy, nem kell erőltetni. Kénytelen kelletlen elfogadtam másságomat.

Azt gondoltam senkinek nem adom oda magam majd „én” megvárom az igazit. Döntésem miatt további egy évet szenvedtem. De 2008 szeptemberére beérni látszott döntésem. Megismerkedtem a világ legcsodálatosabb teremtményével. Hívjuk öt a teljesség igénye nélkül innentől Poppy – nak. Poppy – val egy társkereső portálon ismerkedtem meg, az ö élete is romokba hevert. Épp akkor hagyta ott a barátja majdnem másfél év kapcsolat után. Elmesélte nekem, hogy roppantul megrázta ez és tulajdonképpen egész nap csak fekszik a fal felé fordulva.
De ne szaladjunk, ennyire előre kezdjük csak az elején.

Az ismerkedés az egyik népszerű beszélgető program segítségével kezdődött, ahol először csak semleges dolgokról diskurálgattunk, de boldog voltam végre és akkor már éreztem, hogy egy különleges fiúval hozott össze a sors. Boldogan aludtam el.
Másnap reggel amint felébredtem azonnal bekapcsoltam a számítógépet, mert éreztem, hogy ő is ott lesz, és igazam lett!

És elkezdődött! Több mint 10 napomat töltöttem vele interneten keresztül. És ezen idő alatt kimondta: Imádlak! Úgy éreztem közel kerültem hozzá. Viszont kezdtem megelégelni, hogy kapcsolatunk virtuális. Gondoltam sokat nem veszthetek, felteszem neki a kérdést: mikor talizunk?. A válasz az volt: már nagyon közel állsz hozzá. Ezt a kérdést még többször feltettem, de a válasz sosem volt pozitív. Elképzelhetetlen szenvedéseken mentem keresztül, a földön fetrengtem bőgtem. Elhatároztam, hogy felteszem ezt a kérdést, de utoljára! A Válasz ugyanaz volt: nagyon közel vagy már hozzá, csakhogy én már nem tudtam tovább várni, és erre azt mondtam, hagyjuk ezt a dolgot, mert csak fájdalmat okozol. Erre nem szolt hozzám többet. Így még rosszabb lett iszonyúan fájt. A poklok poklát éltem átt abban az időben. A Hibás pedig én voltam, mert csak türelemmel kellett volna várni, mert azt tudtam, hogy megéri!

Megkértem Poppy – t, hogy ne tiltson le és ő megígérte, de azt is hozzá tette, keveset leszek fönt ezen túl. Így is történt hetente egyszer beszéltünk csak. Eleinte sokat veszekedtünk Aztán rájöttem, hogy én feltétel nélkül szeretem őt, olyannak amilyen nekem úgy tökéletes. Egyik este már nem bírtam és megkértem a kezét, és ő igent mondott. Ekkor annyi energiám lett az örömtől, hogy körbefutottam a házat hétszer.

Kapcsolatunk egyre bensőségesebb lett, eljutottunk odáig, hogy mindent meg tudtunk osztani egymással.

Karácsony napján miután felébredtem, egyből neki írtam. Ő lett életemben a legfontosabb a számomra. Tiszta szívemet feltétel nélküli szerelmemet és gondolatimat adtam neki karácsonyra. Másnap beszéltünk, és akkor éreztem, valami megtört, a köztünk levő fal leomlott teljesen, és ettől a pillanattól kezdve megkaptam tőle azt, amit még soha senkitől a tiszta önzetlen szerelmet, szeretet Ekkor ébredtem rá, hogy eddig, amit nyújtott nekem nagyon kis része volt csak a benne rejtőző jóságnak, amit korábban próbált teljesen eltitkolni, de végül én megkaptam tőle.

Remélem, hogy örökre minden hitemet, reményemet és szerelmemét élvezhetem.

Mindenkinek ajánlom, érdemes várni az igazi szerelemre, mert csodálatos érzés, amikor érzi, hogy megnyílnak előtte teljesen és, hogy számíthat a kedvesére mindörökre.

Szerző: Steve Horror

Reklámok

Címkék: , ,

Vélemény, hozzászólás?

