Kenny Catastrophe

by

Ennek a magazinnak a létrejöttét, illetve, ötletét egy nagyon érdekes különleges ember ihlette. Ő Kenny Catastrophe. Jómagam 2008 októberében találkoztam az ő blogjával előszór. Ezekben az időkben már elég sok blogot végig nyálaztam, de igazán igényeset nem találtam köztük. Amikor Kenny blogját elkezdtem olvasni, akkor egy hatalmas töltést kaptam, és rászántam magam, hogy esetleg egy hasonló jó dolgot alkossak mint amilyet ő. Tetszett ebben a blogban, hogy szép választékos szavakat használ különleges, dolgokra mutat rá, amikor beleolvasok akkor, mindig valami plusz töltést kapok tőle vagy a lelkileg vagy a tudásom gyarapodik ö általa.

Ez a fickó aki egyszer leírja amit gondol másszor segít betekinteni reálisan bizonyos dolgokba, aki miatt kíváncsi lettem Oscar Wilde irodalmára is, ez az a fickó aki tudtán kívül nagyon sokat nyújtott már nekem. Hát gondoltam megkeresem, tényleg ilyen vagy Kenny? És nem tévedtem. Sőt, sokkal változatosabb mint gondoltam volna.

Nos gondolkodásunkban kicsit mások vagyunk, tudom ezt onnan, hogy elkészíttetem vele egy riportot. Egyes emberek esetleg gondolhatják azt is, hogy itt van ez a magazin aki Kenny hátán akar felkapaszkodni és ugródeszkának használja öt. Ez nem így van, bár sokat köszönhetek neki, de a cél egy igényes érdekfeszítő magazin megalkotása, ami szórakoztat és egyben tanulságos is lehet. Ebben a magazinban mint a magazin címe is sugallja szubjektíven írom le az engem foglakoztató dolgokat, riportokat készítek, számomra fontos különleges emberekkel.

Remélem elnyeri mindenkinek a tetszését, és később dédelgettet vágyam amit még Kenny-nek el sem mondtam, megvalósul, hogy vele együtt szerkesszük ezt az oldalt.

A Riportot ami Kenny-vel készült holnaptól kezdem közzé tenni, több részletben, mivel az anyag amit összehoztunk hatalmas és egyre jobban duzzad, mivel rengeteg kérdés merült fel bennem vele kapcsolatban, így ezt, egy alkalommal leközölni akár túl hosszú is lehetne.

Nagyon köszönöm Kenny Catastrophe – nak, hogy készséggel válaszolt a kérdéseimre, és hogy ezen az exkluzív riport létrejöttét lehetővé tette. Mindenkinek ajánlom a blogját aki esetleg nem ismerné http://kennycatastrophe.wordpress.com

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Kenny Catastrophe”

  1. barok.eszter Says:

    Véletlenül bukkantam erre az ajánlóra, de örülök neki, hiszen manapság főleg tárgy-blogokkal és kakiltam-pisiltem-jöttem-mentem-jellegű blogokkal talállkozni, így jólesik néha a változatosság. Köszönjük!

Vélemény, hozzászólás?

