Kenny Catastrophe Riport 1. rész

by

Köszönett ezért a riportért Kenny Catastrophe-nak, aki nagyon jó benyomást keltet bennem, bár jóval fiatalabb mint én, de nagyon sokat tanultam tőle, és úgy érzem, egy barátot találtam benne. Remélem minden kedves olvasónk, nagy örömét leli eme Interjúban, legalább akkorát mint én amikor elkészítettem.

Ezen riport három részben fog napvilágot látni. A szerzők minden jogot fenntartanak (C)

Frances Horror: Jómagam, 2008 októberében kezdtem el olvasni a blogodat és nagyon megragadtot a stílus amiben íródott. Azt gondolom, hogy egy ilyen napló nem feltétlenül akkor jó, ha kifejezetten azt sugallja az olvasó számára amit szeretnél leírni, és kifejezni, hanem akkor ha az olvasó maga is eltud kalandozni, játszani a gondolatokkal és kialakulhat egy saját véleménye is, de az ötlet és az elismerés is természetesen azt az írót illeti aki ezt tudja nyújtani az olvasóinak.

Kérlek mesélj, mikor, hogyan és milyen körülmények között jött az ötlet, hogy Magyarországon az elsők között egy komoly és érdekes blog-ot hozz létre?

Kenny Catastrophe : Számomra az egész úgy indult és jelenleg is az tart, hogy egy egyszerű mégsem sablonos blogot szeretnék létrehozni a hétköznapjaimmal, de sok esetben a gondolataimmal kapcsolatban. Hogy miért komoly és érdekes ez elgondolkoztató. Szándékosság nincs benne, hiszen nekem ilyen a stílusom és minden különösebb “erőfeszítés” nélkül írom soraimat, hisz ezek a puszta gondolataim.

Frances Horror: Milyen céllal hoztad létre ezt a blogot?

Kenny Catastrophe: Önmagam szórakoztatására és barátaimnak velem kapcsolatosan tájékoztató jelleggel.

Frances Horror: Számomra a te blogod hatalmas szeretet sugároz, az egyik legérzőbb embernek ismertelek meg ezen napló alapján, ami furcsa volt, hogy ezt a szeretet úgy tűnt eszedben sincs odaadni mindenkinek, csak olyan embereknek akiket úgy értékelsz hogy valóban megérdemli.

Ezek után nem tudtam eldönteni, hogy te magad akartál népszerű lenni vagy ezt a sors hozta, alakította így?

Kenny Catastrophe: Nem akartam és nem is vagyok népszerű, hisz miért lennék? Mit tettem ezért? Semmit. Leírtam azt, amit gondoltam és ha ez az internetkedvelők körében elterjedt engem nem zavart. De emiatt népszerűségről szó sem eshet…olyan kis stílű lenne. Magyarországon talán eredendő bűn, hogy “mindenki” népszerűnek érzi magát, csak mert csinált videókat, esetlegesen színes a haja. Ez primitív.

Frances Horror: Éltem során sokszor sok felé tartoztam már, és mondhatom, mindegyik érdekes volt. Bármilyen stílus is tetszett meg, sosem gondolkodtam, azon hogy azért mert én ilyen vagyok, egy másként gondolkodó embert megbélyegezzek. Ugyanúgy tudtam reá mosolyogni, jól érezni magam és szórakozni, bulizni vele. Egyszerűen mindenkire emberként tekintetem. Mint olvashattad a véleményem az EMOk-ról (tudom, hogy te nem vagy az és nem is rád gondoltam most) nagyon pozitív, mivel emberközeli stílus, ami különleges számomra mivel ilyennel eddig nem találkoztam még.

Mi a véleményed a gyermekrasszizmusról és a kialakult gyűlölködésről amit az EMO stílusú emberek kapnak nap mint nap?

Kenny Catastrophe: A szánalom ne netovábbja és a butaság emberromboló projektje. Manapság az ember mindennek tudja az árát, de semminek az értékét. Ezt jelenleg szimbolikusan kell értelmezni. Oscar Wilde eme aforizmája tekinthető úgy, hogy az emberek nem értékelik a másikat, mindenki a saját szemében úgymond a követendő példa és minden, ami nem sablonos azt lenézik, elítélik. Sajnos ha ez az állapot marad, akkor az ország nem fog fejlődni, ha ugyanazt cselekedjük mint az elődeink és semmilyen téren nem hozunk változást az ország lemaradott lesz. Hogy az EMO-k mit kapnak nap mint nap őszintén szólva teljes mértékben hidegen hagy, mások életébe mások szólnak bele.. szinte mi ez ha nem egy rosszul megírt dráma.

Frances Horror: Veled fordult e már elő hogy a nem átlagos kinézeted mait estleges összeszólalkozok alkalmával tettlegességig fajult volna a dolog? Ha nem akkor hogy tudtad kezelni ezt a helyzetet?

Kenny Catastrophe: Az ember egy vicces lény. Úgy gondolom, hogy amíg beszélnek rólam és utálnak, esetleg a kinézetem miatt megbámulnak addig valamit jól csinálok, hiszen mint – most szintén egy aforizmát idézve – “rossz, ha negatív hangnemben beszélnek rólunk, de annál rosszabb nincs, mintha sehogyan sem beszélnének.” Kezelni igazán könnyű, olyan szempontból, hogy szórakoztató. Vitára nem kerülhet sor, hiszen a minőségi retorika csak akkor jöhet létre, ha mindkét fél ugyanannyi intelligenciával rendelkezik márpedig ha valaki ismeretlenül, de előítélettel közeledik felém, akkor nem hiszem, hogy lenne annyi esze, mint esetlegesen nekem. Köztudott, hogy az előítéletek miatt, sokszor önmagunk előtt fogunk a legnagyobbat csalódni magunkban.

Frances Horror: Számodra a szórakozás mit jelent?

Holnap 23 órakor fojtatjuk…

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

4 hozzászólás to “Kenny Catastrophe Riport 1. rész”

  1. Loríí Says:

    Nagyon tetszik a blog.És Kenny pont olyan stilusban válaszol a kérdésekre ahogy arra számitottam.

  2. this.my.opinion Says:

    (Y) ^^

  3. hekkkyrampage Says:

    Hm ez tetszett 🙂

  4. cicaa.. Says:

    amúgy Kennynek mi az igazi newe?:DD

Vélemény, hozzászólás?

