Örökre csalódtam a szerelembe! (Bebizonyítom: Igaz szerelem létezik 2.)

by

A korábbi cikkemben (aminek a címe: Bebizonyítom: igaz szerelem létezik) ebben főszereplővé vált Poppy becenévre keresztelt szerelmem és egyben nagy csalódásom is!

Ezt mesélem el nektek, talán tanultok belőle, és akkor nektek nem kell áttelni azt a poklot, amit én megjártam önhibámból.

A történet onnan fojtódik, hogy miután teljesen belehabarodtam Poppy-ba, és megírtam a fent említett cikket, feljött MSN.-re. Nagyon megörültem neki, melegség borított el testemet és lelkemet is. De egyúttal szörnyű érzés kerített hatalmába és a sóvárgás nyomasztó léte uralt, éreztem, valami nem stimmel. Ott volt velem, de mégis magányos voltam. Most jött ki rajtam a fizikai érintésének hiánya is. Ezen szörnyű érzést úgy gondoltam csillapítom, és kibontottam a szilveszter éjjelről megmaradt pezsgőmet és miközben vedeltem beszélgettem vele, egyre jobb hangulatom lett. Egyszer csak úgy döntöttem, a nagy kérdést megint felteszem neki. Mikor találkozunk? A válasz megint a megszokottak közül az egyik volt, most épp: Nem tudom! Nemsokára elbúcsúztunk egymástól, ott maradtam megszakadt szívvel.

Felhívtam Máté barátomat, és sírtam! Nagyon megijesztettem szegényt. Kíváncsi lett, hogy mi lehet a baj, én elmeséltem neki, és végül, mivel ő rengeteg embert ismer ezekből a körökből, átküldtem neki Poppy képét. Nemsokára érkezett a válasz: Ö egy amerikai modell. Máté el is küldte a linket ahol megtaláltam a fotót. Tovább nézegettem az oldalt és persze további képeket is találtam az én MSN-es szerelmemről.

Teljesen magam alá kerültem, bőgve a földön fetrengtem, éreztem az életem omlik össze, egy világ súlya nehezedik most a vállamra, de tehetetlen voltam. Poppy kihasznált, feltétlen jóindulatomat, hiszékenységemet, és ezzel sikerült neki teljesen tönkretenni az életemet. Miatta dobtam a barátomat, csak azért, hogy várjak rá. Azon az estén valami még valami felszabadult bennem, tudod olyan, amit nem tudsz leírni, de a szabadság érzetét keltette bennem. Elaludtam…

Poppy

Poppy

Másnap, miután felkeltem, felmentem MSN-re és ott volt egyik legkedvesebb barátom Hekkky Rampage. Azonnal rázúdítottam a problémámat, úgy éreztem, ő az, akinek ezt el kell mondanom mindenképp, és ő lelkileg segít rajtam. Így is történt megértette, sőt elmesélte, hogy ez vele is megtörtént. Itt szeretném megköszönni neked Hekkky, amit értem tettél, mert akkor és ott az a legnagyobb segítség volt számomra, Jólesett még, hogy haverbarátom arról is biztosított, ha bármi problémám van vagy csak beszélgetni, találkozni, jól érezni akarom, magam akkor bármikor számíthatok rá. Köszönöm Hekkky Rampage.

Tegnap éjjel ismét megpillantottam Poppy-t MSN-en. Azzal kezdte, bocsi csak köszönni jöttem fel, mert nagyon rosszul érzem magam. Köszöntem neki, és megmutattam a netes képeket, majd azt mondtam: Ha elmondod, ki vagy akkor nem tiltalak le! De ő már nem válaszolt. Ezzel elillant Poppy, akit tiszta szívemből tudtam volna szeretni…

Az elmúlt három nap alatt, az idegeim felmondták a szolgálatot, a szívem ver, mint egy kalapács, a vérnyomásom az egekbe, remegek, mint a kocsonya, és az életkedvem is elhagyott. Megpróbálom leküzdeni ezt az állapotot barátaim segítségével. Ha nem sikerülne, akkor orvoshoz fogok fordulni.

Fájt az önzősége, az a gonoszság, az a módszer, amivel magába bolondított, hogy szívtelen volt és elvett tőlem négy hónapot, a társamat az életben, akit szerettem, önzésből, vagy esetleg beteges gondolkodása, perverziója miatt.

Remélem ezek után talán Poppy elgondolkodik azon, hogy meddig szabad elmenni ilyen esetben.

Remélem mindenkinek tanulságos történettel szolgáltam, és lesztek annyira okosok, hogy az én káromon tanultok, és ha valaki nem kapcsolja be a web kameráját, azzal szóba se álltok

Szerző: Steve Horror

Címkék: , ,

2 hozzászólás to “Örökre csalódtam a szerelembe! (Bebizonyítom: Igaz szerelem létezik 2.)”

  1. Dreamside Says:

    De ez hogy történhetett meg? TE is hibás vagy, amiért látatlanba “beleszeretté” vkibe, bár sztem ez nem is lehetett igaz szerelem. Nem csak az érintések hiánya miatt, hanem azért is, mert ezek csak szavak,a srác semmit nem tett érted. Aztán kiderült vmi?

  2. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Szia!
    Azután nem történt semmi. Írtam neki a napokban e-mailt de nem válaszolt. Tudod mivel nagyon nagyon érzékeny fiuka vagyok, és az emberek feltétlen bizalmamat élvezik. Hát sajnos sokan visszaálnek ezzel. Amúgy azóta sem tudom magam túltenni ezen, pedig Hekkky barátom segit nekem akinek ezúton is szeretném megköszönni. Ha esetleg nem olvastad akkor van 3 része is, A legnagyobb szerelem címmel. https://szubjektiv.wordpress.com/2009/01/16/a-legnagyobb-szerelem-bebizonyitom-igaz-szerelem-letezik-3/ Üdvözlettel Steve Horror

Vélemény, hozzászólás?

