Kenny Catastrophe Riport 2. rész

by

Frances Horror: Számodra a szórakozás mit jelent?

Kenny Catastrophe: Szeretek olyan emberekkel lenni, akik számomra fontosak és tudok velük beszélgetni. Ha szórakozóhelyről van szó, akkor csak minden káros szenvedély nélkül, ami alól a cigaretta kivétel, hiszen a cigi az egyetlen olyan dolog amely tökéletesen boldogít, de mégsem elégít ki.

Frances Horror: A Zene véleményem szerint a társadalomnak megadta azt, mitől néha jó lett és néha pedig rossz. Gondolok itt arra, hogy amikor egy zenét hallgatok akkor kivált belőlem érzéseket, amik lehetnek negatívak és pozitívak is, de mindenképp meghatározóan alakította az emberi fejlődést. Elősegítette a stílusok irányzatok kialakulását. Hatalmas ipar épült rá, véleményem szerint a legforradalmibb áttörés volt az elmúlt 60 évben a könnyűzene kialakulása.
Melyik az az együttes akit kedvelsz illetve milyen stílus -ban hallgatsz zenét?

Kenny Catastrophe: Glam és powerpop, ami még Magyarországon nem egy elterjedt (de már lassan befutó) stílus. Hogy mik a kedvenc együtteseim nem kívánom leírni, hiszen az emberek mind másolatok és oly gyengék, hogy egy másik ember “befolyása” miatt talán az eddig kedvelt tárgyakat/zenekarokat, stb. is félredobja.

Frances Horror: Korábban azt hittem, hogy ha valaki gazdag akkor az automatikusan boldog is, erre később rájöttem, hogy nem, viszont az aki tehetősebb az az élet, talán naposabb oldalán jár, de még így is megmaradt bennem az a gondolat, hogy jó lenne meggazdagodni de sajnos eddig nem sikerült, legalábbis anyagilag nem. Lelkileg az lettem, bár most nagyon mély hullámvölgyben vagyok, ami olyan mint egy kút, ahonnan egyenlőre úgy látom nem tudok kimászni.
Neked voltak életed során mélypontok, hogy sikerült kezelni őket?

Kenny Catastrophe: Igen voltak.. nos a kezelés mindig saját magam által sikerült..külső segítség nélkül. Az emberek nem lehetnek boldogtalanok más emberek miatt… ez igazságtalan és erkölcsileg megalázó. Ha a sors szól közbe ott már a probléma megoldása nehezebb. De rengeteg probléma lehet így a megoldások is eszerint változhatnak.

Frances Horror: Most hogy telik az életed?

Kenny Catastrophe: Jelenleg tanulással és úgymond baráti kapcsolatok kiépítésével telik.

Frances Horror: Boldog vagy, megtaláltad e az igazi párodat?

Kenny Catastrophe: A boldogság szerintem csak átmeneti fogalom..addig kell élvezni amíg megtehetem..hosszabb ideig ha boldog vagyok úgy érzem valamit elrontottam.. Minden ami jó, annak múlnia kell és idővel fájnia. Igazi pár sosincs..mindenki mást akar. Egy ember addig boldog, amíg önmagával szemben a kritikája semleges vagy talán kicsit is pozitív.

Frances Horror: Eleinte nehezen értetem meg, hogy egy ilyen ember mint te akinek rengeteg barátja lehetne, miért van egyedűl?

Kenny Catastrophe: A barátokat nagyon meg kell válogatni és még jobban az ellenségeket. Barátokat lehet szépség és szimpatizmus alapján válogatni, de ellenséget mindig az okosak közül kell választani. Az egyedüllét kellemes állapot.

Frances Horror: Ez elszomorított eléggé, mert én jómagam nem tudnék barátok nélkül létezni, imádok ismerkedni mélyreható dolgokról beszélgetni megosztani az érzéseimet másokkal, te pedig gondolataim szerint eléggé magányos típus vagy.
Tévedek?

Kenny Catastrophe:
Minden új barát felér egy új csalódás és hazugságsorozat kezdetével. Én mindig is pesszimista voltam és számomra nem a barátok a támasztópontok, hanem saját magam. előszőr magunkban kell bízni, aztán jöhet a másik fél. A bizalmi kapcsolat kiépítése számomra nehéz, talán mert nem akarok senkiben bízni.

Holnap 23 órakor fojtatjuk…

Címkék: , , , , , ,

3 hozzászólás to “Kenny Catastrophe Riport 2. rész”

  1. hekkkyrampage Says:

    Glam és Powerpop 🙂 nemrosszak. Johnny Cash-t meg én is szeretem. Abban is egyetértek, hogy a az egyedüllét kellemes állapot.

  2. hopapanic Says:

    REAPER te nagy forma (Y)

  3. hopapanic Says:

    bazd ez miért ide ment a Kennyhez???na mind 1
    nem ide szántam

Vélemény, hozzászólás?

