Kenny Catastrophe Riport 3. rész

by

Frances Horror: Életemben nagy benyomást tett rám egy zenész, aki az ’50 években lett híres a saját erejéből a semmiből kitűnve. Akkoriban még nem volt management, nem is volt rá szükség, elég volt az is ha valaki tehetséges és egyedi stílust tudott létrehozni, persze ne feledjük el azt, hogy 1950 előtt nemvolt gyakorlatilag könnyűzene. Nos ez az ember Johnny Cash volt. Később az ö életének zenéjének hatására kezdtem el zenélni de sajnos nem bizonyultam tehetségesnek, így ez hamar abba is maradt.
Életedben volt e ember aki nagy hatást tett rád vagy példaképednek tekinted ?

Kenny Catastrophe: Oscar Wilde. Az ő irodalma és gondolata merőben megváltoztatta a gondolatmenetemet és ezáltal az életemet. Híres emberek… haha.

Frances Horror: Sajnos engem sosem kötöttek le a könyvek, de úgy tűnik téged nagyon.
Melyek a kedvenc íróid?

Kenny Catastrophe: Nos a kedvenc íróm a fent említett Oscar Wilde, valamint Edgar E. Poe. A világirodalom az ami közel áll hozzám… nem szeretem az ifjúsági irodalmat. Minden olyan elcsépelt és lebutított. Hogy miért ők a kedvenc íróim? Nos O.W. olyan ember volt akire sok fiatal és idősebb ember is felnézhet. érdekes szemszögből közelítette meg az embereket, ami által számomra szimpatikussá vált.

Frances Horror: Tervek nélkül nem létezhet ember legalábbis én így gondolom de cáfolj meg, ha nem így van!
Mit szeretnél elérni az életben?

Kenny Catastrophe: Szeretek segíteni az emberek lelki világán, még ha ez külső szemmel nem is látszik. Leginkább csak a barátaimnak segítek, így eme oldalam “rejtve” marad a publikum előtt. Szeretnék a jövőben szociálpszichológiával foglalkozni, amennyiben erre esélyem adatik.

Frances Horror: Mi az a dédelgetett álmod amit mindenképp meg szeretnél valósítani?

Kenny Catastrophe: Jelenleg nincs ilyen és álomországban sem éltem sohasem.

Frances Horror: Közeledvén a riport vége felé, feltennék egypár kérdést, ami engem személyesen is foglakoztat. Korábban publikált írásomban olvashattad saját nézeteimet a vallás kialakulásáról.
Mi a véleményed az egyházról, a papságról, a hitről, arról, hogy isten szent neve mögé bújva e vallási vezetők, rengeteg bűnt elkövettek az emberiség ellen?

Kenny Catastrophe:
Papság, hit, vallás és biblia nálam mind tabu téma, hiszen nem vagyok vallásos és emiatt a saját nézeteim nem tudom őszintén elmondani a témával kapcsolatban, anélkül, hogy egy két fél számára ne lenne esetlegesen sértő.

Frances Horror: Milyen hibákat látsz a társadalmunkban, hogy javítanál ezeken?

Kenny Catastrophe: A társadalmon már rég késő javítani, megpróbálni is felesleges. A hibák az előítéletben és a rasszizmusban keresendőek. Amíg háború van a világban béke sosem lesz, így a társadalom is állandó hibák lesznek láthatóak. Gondoljunk bele a hírekbe, mi a társadalommal kapcsolatosak és mégis oly botrányosak. Az első hír az, hogy Irakban újra terrortámadás történt és közel 700 ember vesztette életét, majd a következő hír, hogy Cristiano Ronaldo összetörte a több millió dolláros autóját. Kérlek…amíg a hírek felépítése is így működik, addig még csak eszembe sem jut a társadalom javításán gondolkozni.

Frances Horror:
A riport elkészítése során nagyon lenyűgözött a magabiztosságod, mely bennem sajnos nem található meg. Nekem mindig szükségem volt valakire, aki ha bajban voltam, akkor kimozdított belőle, azonban még így is sok esetben, nehezen tudtam ezt átvészelni. Véleményem szerint nagyon sok ember küzd ezzel a problémával.
Mit tudnál nekik mondani segítségként, tanácsként?

Kenny Catastrophe:
Idő és lehet, viccesen hangzik, tanulás. Tanulni kell olyan tantárgyakat (akár magunktól) amelyek az emberek problémáiban segítségre lehetnek. Gondolok itt a pszichológiára. filozófiára, hogy a két kedvencemet említsem. Sokban segített Oscar Wilde irodalma is, hisz a karaktereinek az élete sokban hasonlított olykor az enyémre és a megoldást ott olvashattam.

Frances Horror:
Köszönöm a válaszokat. Mivel nem szeretnék unalmassá válni számodra, és az olvasóink számára sem, ezért inkább ismeretségünket kissé önző módon felhasználom a magam, javítására.
Nagyon köszönöm a segítséget, és itt szeretném megkérdezni, ha vannak dolgok, amiket nem tudok megoldani a lelkemben, akkor számíthatok rád?

Kenny Catastrophe: Amennyiben világossá válik számomra a problémád, hisz rajtad múlik, mennyire tudod érthetően és világosan elmondani, akkor lehetőségem szerint természetesen igen.

Köszönett ezért a riportért Kenny Catastrophe-nak, aki nagyon jó benyomást keltet bennem, bár jóval fiatalabb mint én, de nagyon sokat tanultam tőle, és úgy érzem, egy barátot találtam benne. Remélem minden kedves olvasónk, nagy örömét leli eme Interjúban, legalább akkorát mint én amikor elkészítettem.

Szerző: Frances Horror

A szerzők minden jogot fenntartanak (C)

Közel sincs vége… Holnap 23 órakor a szubjektív véleményemet olvashatjátok Kenny Catastrophe-ról

Címkék: , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

