Brátom Kenny Catastrophe

by

Az elmúlt héten a szabadidőmben azzal foglalkoztam, hogy eme kis ember (aki a szemeben óriássá nőtt), riportját írogattam fogalmaztam, próbáltam felérni a feladathoz, hogy mindenkinek jó szórakozást nyújtsak. Nagyon sok háttérmunkát végeztem el, a bolgját olvastam videókat, képeket nézegettem. Most érzem csak bekövetkezett, Kenny az életem része lett erre a hétre, és jelenleg itt ülök kedvenc szobámban, ahol a kandalló duruzsol, kis kutyám nyalogatja a lábamat. Úgy érzem egy hatalmas űr keletkezet bennem, mert valaminek vége szakadt. Sosem gondoltam volna, hogy lesz olyan ember aki ilyen hatást tud rám gyakorolni. (Itt említeném meg, hogy tegnap megismertem egy fickót, aki szintén kitudott belőlem különleges érzelmeket váltani. Úgy látszik a „baj” (viccesen értve!) csőstül jár!)

Kenny Catastrophe

Barátom Kenny

Valójában ki is Kenny.
Számomra ő megtestesítette a műveltséget, jóindulatot, szeretetet, törődést. Sajnos megszokott már, hogy ha valakivel beszélgetni szeretnék, egy idő után nem érkezik válasz nem foglakozik velem Ez valószínűleg azért történik, mert elfogy a közös témánk, mert érdektelenné válok számára. Kenny-vel ez sosem fordult elő. Az egész riport alatt éreztem, ö komolyan vesz engem, hatalmas önbizalma nekem is erőt és biztonság érzetet nyújtott. Nagyon különleges érzés volt úgy készíteni ezt a beszélgetést, hogy tudhattam nem vagyok egyedül és mindig számíthatok a kiválasztott alanyra, ha megakadnék, vagy bármilyen segítségre lenne szükségem. Nem volt nap, hogy ne írtam volna neki legalább négy levelet, és a válasz sosem maradt el.
Boldoggá tett, hogy szépen választékosan tud beszélni, saját gondolatai vannak, és nagyon művelt. Bár a korkülönbség elég nagy köztünk, mégis rengeteget tanultam tőle, már ezalatt az egy hét alatt is. Megmutatta nekem a helyes utat az életben, nekem csak rá kell lépnem és végigsétálni rajta, azon ösvényen, amit ö már kitaposott nekem. Szeretek ismerkedni, sokszor előfordult már velem, hogy teljesen ismeretlenül is odamentem az utcán vagy bárhol egy szimpatikus személyhez, és beszélgetést kezdeményeztem, de mind a mai napig ezt az érzést nem tudta kiváltani senki belőlem csak ő. Ezzel visszatért az emberekbe vetet hitem, a megsárgult fakó érzéseket a csalódásokat megváltoztatta bennem.
A különbség kettőnk között ott rejlik, hogy én szentimentális vagyok, meg szeretném menteni a világot, de a világot ahogy Kenny barátom rámutatott, nem lehet megmenteni. Teljesen jól látja Ő, hogy felesleges elpazarolni az energiánkat reménytelen emberekre, sokkal boldogabbak lehetünk akkor, ha olyan személyeken segítünk akik közel állnak hozzánk, mert így több időnk is marad rá, és ez által hatékonyabbak leszünk. Valljuk be őszintén, minden emberben megtalálható egy kis önzés, így újdonsült barátomban is. De hálás lehet az aki komolyabb ismeretséget tud vele kötni, mert annak boldoggá teszi a napjait. Nagyon örülök, hogy megismertem őt, és remélem  még sok dolgot fogunk együtt véghez vinne és ez csak a kezdet volt.
Én ennyi mindent köszönhetek Kenny-nek!

A Rossz nyelvek!
Rengeteg irigy ember létezik világunkban, sokan dühösek, túlhajtottak, tönkreteszik magukat. Persze senki sem úgy születik, hogy én most márpedig rossz ember leszek, de arról már mindenképp ö maga tehet, ha hagyja magát ilyenné válni. Sokszor sajnos a sors alakítja így az életüket, amiről valljuk be nem csak ők tehetnek, hanem az egész társadalom.
Kérem azokat az polgárokat akik magukra ismertek, azok gondolkodjanak el groteszk létükön, ha meglátnak egy Kenny videót vagy olvassák a blogját, ne irigyeljék, hanem legyenek rá büszkék, és nőjenek fel ők is a megfelelő színvonalra. Higgyék el nekem így jobb lesz a saját életük is.

A Sikerek!
Kennynek sok arcát láttunk már, gondolok itt a video és írott blogokra, amik mindig sikert hoztak a számára, és most megnyílt előtte egy új kapu a fotózás, reménykedem, ebben is nagy sikereket ér el.

Kenny Catastrophe

Barátom Kenny

A köszönet!
Kedves Kenny! Nagyon köszönöm neked az eddigi munkáidat, azt, hogy velem is megismerkedtél, és  létrejöhetett ez a barátság, és ezen riport.

És végül!
Ha bármiben tudok segíteni neked, rám számíthatsz mindenben!

Nagy tisztelettel
Frances Horror.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

12 hozzászólás to “Brátom Kenny Catastrophe”

  1. this.my.opinion Says:

    *q*

  2. hekkkyrampage Says:

    végre tudok róla valamit a nevén kívül 🙂 tetszettek a riportok.

  3. Rácz Károly Says:

    Nem értek én sok mindent Kenny-ben. Pl. azt hogy miért kell egy 17 éves fiúnak ilyen szűk látókörben gondolkodnia miért nem azzal foglalkozik ami vele van miért nem az iskolával foglalkozik ö mondja hogy a Magyar emberek mijenek? Pont ö beszél akinek végig néztem a videó blogjait meg a blogját elolvastam és csak úgy süt róla az hogy ő is egy közülünk az emberek szája azért van hogy beszéljenek. Ha neked azt mondják, uristen, hogy nézel ki akkor általában vissza kell szólni és megvédeni a magunk igazát amit te most itt elmondtál kedves “moderálva” riporterünknek (miért nem a valódi nevét használja) abban az a hiba, hogy olyan világ sosem lesz még Kenny kedvéért sem én is tudok olyan blogot írni ahol a gondloataimat megosztom, de minek, hogy mondjam a barátaimnak oh léci olvasd már el. Meg most elkezdték fotózni ki a “moderálva” érdekli elkezdték fotózni hát könyörgöm ez a mai világ azt hiszik mindenkiből lehet modell bezzeg régen megvolt minden határozva és a természetes szépség volt a lényeg nem a fedő anyag. Kennyke neked inkább tanulnod kéne még minthogy a világ dolgait a nyakadon cipelni

  4. kockalada Says:

    Tanuljon?
    Most rakták ki az iskolából, verték az osztálytársai.

    Csak sírni tud, hogy a világ nem fogadja be őt. Másról alig szól(t) a blogja. Plusz úgy néz ki mint egy travi majom.
    Frances Horror örülök, hogy ilyen szépen körbe tudod sz*pni ezt a kiskölyköt, biztos sokat fizettek érte Neked, legalább a BARÁTOM szót le tudnád írni helyesen….

  5. effykameko Says:

    nekem tetszik Kenny hozzáállása…

  6. Kenny Catastrophe Says:

    kockalada válaszolnek : D ooooooooooooooohm. vertek osztalytarsaim?: D az igen! sosem jartam be mert magantanulo vagyok. =3 osztalyom normalis volt kapcsolataim kiegyensulyozottak voltak ott, miert vertek volna meg? Oh és kitenni? Az uj iskolá által bevitt befogadási nyilatkozat hatására hivatalosan ÁTIRATKOZÁS kirakásnak szamit akkor jaja.

  7. Rácz Károly Says:

    Most azért ha valaki magántanuló lessz annak gratulálok de szerintem ez olyan hülyeség.Miért válik magán tanulóvá valaki?Soha nem értettem ezt ha valaki magántanuló annak mi az elönye?

  8. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Bár én nem foglalok állást ezért most csak reagálnék néhány gondollatra. Kenny szerintem eredendően szép, és apszolult jók a képek amik róla készültek. Továbbá nem tudom miért nem mindegy, hogy valaki magántanuló e vagy nem. Nem értem egyszerüen, minek kell vele foglakozni. Örüljeteke neki h ő boldognak érzi magát és h sikereket ér el. Persze ha irigyek vagytok akkor értem, mire jó az ugatás. Annyit szeretnék megkérdezni, h mi visz rá téged, vagy inkább miért formálsz jogot arra, hogy őt kritizáld. Nincs bened semmi öröm szeretet megértés? Hiddel sokkal jobb lesz az életed ha örömmel gondolsz az emberekre.

  9. Rácz Károly Says:

    Nem kritizálok én, hanem kérdeztem de tök 8 Kenny képei ténylegjók tetszenek mert szép, de a magántanulóságot azért nem értem, mert van ismerösöm aki szintén modell és az iskolát végig járta és még külföldön is volt nem 1 szer nem 2szer.ennyi

  10. Almaecet Says:

    Én őt a tv be láttam először, és szerintem meleg. Szerintem ezért nem jár normális iskolába. Nem (csak) azért állítom ezt mert hosszú haja van meg hasonlók. Hanem ahogy beszél, ahogy mozog, amiket ír a blogjában. Szerintem tutti meleg. Csak nem ismeri be a világnak, mert elitélik. Ezt szerintem teljesen meg lehet érteni.
    Nekem is vannak barátaim, osztály társaim akik hasonlóan néznek ki és fiúk, de ők nem melegek.
    A TV ben is a csaj aki kéredezi őt, ő is meglepődök hogy kenny álitólag nem meleg. Vagy legalábbis nem biszexuális (állitólag). Azt mondja ” hát ne hülyéskedj már bármit olvastam rólad mindegyikben az volt benne hogy ezt nyiltan vállalod” Aztán meg azt is mondja hogy akkor a “szexualitására rá se merek kérdezni” xDDD

    Meg aztán miért lennék rá irigy? ő ahogy kinéz akármelyik tini ki tud nézni… Megnöveszted a hajad elmész egy jó fodrászhoz és ennyi… Én az emosok között nem tudok különbséget tenni. Nekem mindegyik ugyan úgy néz ki Xd
    Meg azt is mondja hogy ő nem emos mert az emosok általába úgy néznek ki hogy hosszú fekete haj stb.. érdekes én találtam olyan videót is ahol neki is hosszú fekete haja van… akkor most hogy van ez?

  11. Szabó Katalin Says:

    Sztem nagyon jóóó!!! Király4 Folytasd!!! x3

  12. tatsu Says:

    A képek tényleg jók, grat mindenkinek!
    Meg annak is grat aki ilyen apró részleten fenn tud akadni. Édes jézus 😀
    Asszem itt a fotó volt a lényeg, nem Kenny stílusa. Emo? Nap mint nap emosnak néznek mert hosszú hajam van és elég furcsa ruhákat vagyok képes magamra szedni. Itt egy elég elvont stílusról van szó ( Visual kei, J-rock) az egész japánból ered…ne menjünk bele.
    Lényeg hogy nincs is sz@rabb mint amikor az embert (ismeretség nélkül) beskatujázzák.

    szóval… nem ismerem kennyt, nem védem, nem is b@szogatom… azt csinálja amit az összes mai tini tesz… csak úgy néz ki neki össze is fog valami jönni!

    Mindig kinevetik azt aki nem áll be a birka nyájba, pedig ha visszagondolunk milyen bizarr emberek alakítottak ki stílusokat, irányzatokat… nevettek rajtuk? , jah… 1000-ren, de a többi pár millió a lábuk előtt hevert.

    bai baii~

Vélemény, hozzászólás?

