A legnagyobb szerelem! (Bebizonyítom: Igaz szerelem létezik 3.)

by

Ezt a levelet 2008. December 24.-én írtam Poppy-nak.

A hamis csalfa lélek!

Dani

Szia, kedves örök testvérem és legkedvesebb barátom. (feleségem)

Kicsit így év vége felé visszatekintek a múltra. Tudod megismerkedtünk és azt hittük mindketten, hogy együtt fogunk járni, de sajnos ez nem így alakult, amit mára már nem annyira bánok, mert így még jobb lett az élet.

Mert a barátság mindennél fontosabb a számomra, a barátság és testvériség belőlem olyan érzéseket vált ki, hogy van egy ember ebben a koszos világban valahol, akire mindig számíthatok, és ez többet jelent nekem, mint egy egyszerű testi kapcsolat.
Amikor megkértem a kezedet akkor jöttem erre rá. hogy így még nagyobb boldogságot okoztál nekem, mint valaha bárki adhat.

Tudod készültem és gondoltam rád karácsony alkalmával, egy olyan dologgal, ami jó ideig emlékeztet, rám remélem. Már csak valahogy el kell juttatnom hozzád.

Köszönöm neked ezt a szép évet, amit adtál nekem, hogy azt megtetted, amit senki más nem tett meg az életben még, hogy törődött velem és meghallgatott, szeretett, és az érzelmeimet is kimutathattam felé.

A karácsony számomra mindennél többet jelent ez az igazi szeretet ünnepe
és én most átnyújtom neked a szeretetemet, amit örökre megkaptál most!
Remélem, hogy boldog leszel az életed további részében és, hogy most is az lettél, amikor elolvastad ezt a kis levelet.
Nagyon sokat gondolok rád, mindig velem vagy mindenhol!

Boldog karácsonyt kívánok,
Ölel, csókol, ezerszer remélem számodra is az egyik legjobb barátod. (férjed)

Poppy ezt válaszolta:

Ur isten tudod most sírva fakadtam, de nem a szomorúságtól meg semmi ilyen, de annyira gyönyörűen tudsz írni, hogy így érzem belül a szívembe… ah, nagyon fura ez!

El sem tudod hinni, hogy ez mit jelent nekem,.tudom, hogy sok szomorú percet is okoztam, de úgy gondolom, hogy ennek így kellett lennie, mert most boldog vagy és talán olyan érzéseket ismertél, meg amiket eddig nem.

Tudod mondtam múltkor, hogy te vagy az, aki olyan dolgokat vesz észre bennem, amiket senki más nem, de még én magam sem, szerintem ez egy csodálatos képesség te belátsz a felszín alá melyre hatóan. Annyira különleges ember vagy es ezt minden alkalommal egyre jobban megerősíted bennem, hogy igen ez így van!
Nagyon örülök, hogy egy ilyen ember létezik a világon, létezik, mellettem létezik, bennem. Ki mindig ott van velem…hihetetlen!

Nagyon hálás vagyok és ha elgondolkozok, és készítek a fejemben egy listát, hogy mi mindent köszönhetek, az életnek, ez az elsők között szerepel, hogy te itt vagy mindörökre. Olyan érzéseim vannak, mikor nem tudsz elmondani dolgokat, de ott belül tudod, de egyszerűen nem lehet szavakba önteni, mert annyira gyönyörű ami bennem van, hogy nincsenek olyan szavak amikkel kilehetne fejezni…
Köszönöm!
Annyira boldoggá tettél!
Szeretlek

És én ezt elhittem, nem gondoltam volna, hogy egy ember így tud hazudni, és fájdalmat okozni egy számára teljesen ismeretlen őszinte embernek.

Szerző: Steve Horror

Reklámok

Címkék: , ,

Vélemény, hozzászólás?

