Miion Aria

by

Szeretném megosztani a világgal, az érzéseimet, egy lélekről akire nagy szerencsémre ráakadtam. Ő nem keresett engem, nem akart rám találni, viszont örült nekem. Amikor megtaláltam, az első pillanatban tudtam éreztem, most valami különleges dolog történt velem.
Ismeretségünk nem nyúlik messzire, csak pár nappal ezelőtt történt mikor egy kedves barátom Csabi, blogján keresztül eljutottam hozzá. Elolvastam. Remegés fogott el, és mivel túlérzékeny   fia vagyok e földnek, végig sírtam az egészet, olyannyira megérintettek a gondolatai, mint még soha semmi.  Egyből tudtam, és mivel imádok ismerkedni, azonnal írnom kell neki. Elkértem tőle kis országunk népszerű csevegőprogramján elérhetőségét. Megkaptam. Remegő kézzel írtam be az új partnerek közé, azonnal felvett!
Akkor és ott, attól a pillanattól kezdve feltétlen bizalmamat élvezte. Jómagam még nem éltem át ilyen érzést, nehéz ezt papírra vetni magam sem értem, számomra ő sokkal több volt mint ember! Komoly kijelentés ez mondtam magamban, így ismeretlenül, de elhessegette a belső énem, ezt a gondolatot. Lehet, hogy szeleburdinak tűnök, az eszem, is mást diktált, de éreztem, benne nem csalódhatok!
Miután bemutatkoztam neki, kértem ő is meséljen magáról. Kaptam egy linket tőle. Az időm sajnos lejárt el kellett mennem egy korábban megbeszélt találkozóra. Másnap reggel boldogan ébredtem, ezt neki köszönhettem (itt kell megjegyeznem, hogy körülbelül két éve nem ébredtem boldogan).
Izgatottan ugrottam ki az ágyból, huppantam le számítógépem elé. Betöltöttem a linket amit tegnap kaptam, elkezdtem olvasni valójában ki is ő. Meglepődtem az eredményen, Ő maga én vagyok, Ő az én érzéseim megtestesítője, aki le is tudja írni amit érzek. Elkezdtem félni, később rettegni! Ilyen véletlen nem létezhet, nagyon szerencsésnek éreztem magam, de ott kopogtatott a kis gonosz manó is az agyamban! Mi lesz ha ö nem akar velem beszélgetni nem adja át a gondoltait, abba belezavarodnék.
Elkezdtem beszélgetni vele. A lelkemet teljesen átjárta. Éreztem belém lát. Mondtam magamba, neki el kell mondanom mindent, elkezdtem.
Nagyon sokat segít rajtam.

Hát ő Miion Aria.

Miion Aria

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék:

Vélemény, hozzászólás?

