Mentsük meg együtt a földet!

by

Az emberek nagyfokú önzőségéből adódik, hogy kicsiny bolygónk a tönk szélére került. Még most a vég kezdetén sem fogják fel, Vigyázz! Ne csak magadra gondolj, nemzettél gyereket, ő is szeretné látni a réteket, csodálni a fákat, az ugrándozó mókusokat. Ne vedd el tőlük ezt a lehetőséget.

Mókus

Mókus
Kicsit több mint egy héttel ezelőtt, amikor Budapesten a légszennyezettség meghaladta a normál értéket, elrendelték, csak a páros rendszámú autók indulhatnak el. Úgy éreztem szerény erőimet bevetem, ezért, útnak indultam a szabadnapomon, hátha lehetőségem nyílik meggyőzni néhány embert.

Szmog Budapest belvárosában

Szmog Budapesten

Kiléptem az utcára, mélyet szippantottam, a levegőből ezzel ellenőrizvén a minőségét. Az eredmény meglepett, savanyú orrfacsaró bűzt éreztem. Sietősre vettem amúgy lomha lépteimet. Megérkeztem az Oktogonra, itt a helyzet sokkal rosszabb volt, mint otthon. Szinte látni nem lehetett a szmog-tól. Magamra öltöttem, egy sárga láthatósági mellényt, és megszólítottam az első autóst, kinek rendszáma végén egy hármas díszelgett. Mondandóm egyértelmű volt, Ön fittyet hány a szabályokra, mivel hatalmas szmog van városunkba, ezért betiltották a mai napon a páratlan rendszámú autók közlekedését! Felszólítom a saját, és embertársai egességének, a föld állapotának megőrzése érdekében Állítsa le autóját, és válassza a tömegközlekedést. Az ö válasza is egyértelmű volt, Menj a kurva anyádba! Gondoltam nem érdemes erre a polgárra több időt pazarolni, ezért faképnél hagytam. További kísérleteim is kudarcba fulladtak 10-16 óra között. Próbálkoztam elbeszélgetni az emberekkel, de semmiféle sikert nem könyvelhetek el.

A Legszebb hidunk szmogban

Szmog a Lánchidon

Csak az ember lehet ilyen arrogáns lény szeretett bolygómon, aki megengedheti magának, akár ezt is, hogy a földet kiszipolyozza a saját maga önző érdekében.
Nem szabadna ezt, hagynunk, nekünk gondolkodó embereknek. A Föld, aki szolgál minket több millió éve, megérdemelné a tiszteletet. Sokszor felteszem magamnak a kérdést, ha az ember tovább él e törékeny planétán, akkor a föld vele együtt pusztul el. Ha logikusan gondolkodunk, létezik egy másik megoldás is, amikor az ember pusztul csak el, ekkor legalább a föld megmarad.
Elképzelem amint rengetegen felhorkantok, különféle meggondolatlan mondatokat kreálva. Sajnos próbáltuk már elmagyarázni nektek, vigyázzatok eme csodálatos bolygóra, de ti a fületek botját sem mozgatjátok, pedig a földet meg kell menteni valahogy! Bármi áron!
A Környezetet szennyezni sokféleképpen lehet. Leírom a legfontosabbakat. Amikor megveszel egy tárgyat, amire nincs szükséged, mert a régi még mindig ugyan olyan jó, és megy a szeméttelepre, amikor műanyag flakonban veszel valamit, amikor az autódat beindítod, és egyedül, szállsz be.

Te is ilyen vagy?

Szerző: Frances Horror

Címkék:

Egy hozzászólás to “Mentsük meg együtt a földet!”

  1. hekkkyrampage Says:

    az a baj hogy az emberek 95%-a szarik rá hogy mi lesz azzal ami körülveszi

Vélemény, hozzászólás?

