Kenny Catastrophe, Miion Aria avagy nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek

by

Ma amikor nagyon fáj és nem tudom elhessegetni a rossz gondolataimat, csak két lényre tudok gondolni aki hiányzik (Kenny Catastrophe, Miion Aria) Talán nekem is kéne egy maszk amit leránthatok, ha bántanak. Tükröm tudja, érti mire gondolok. Tulajdonképpen, ez a blog bejegyzés, eme két léleknek szól, mégis közzé teszem, kikiáltom a világnak! Szeretem őket.
Kenny barátom, már odaért Debrecenbe, ahol őt az örök boldogság várja, én örvendezek, bár tudom, nagyon mesze került, de nincs akkora távolság amit ne lehetne legyűrni.
Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, azt mondtam: Én majd megmutatom, erős vagyok, nem írok soha arról ha fáj, én nevetni fogok. Csúfot űzök ebből a világból, kigúnyolom, HAHA!

Emo

De ma még ezeken a a rossz vicceken is nevetni tudtam. MEGSZAKAD A SZIVEM!

Miért hordják az EMOk bal oldalt a hajukat.

Miért hordják az EMOk bal oldalt a hajukat?
Hogy jobb szemmel lássák a világot!

Fiú vagy lány?

Mi az egyetlen különbség egy fiú és egy lány EMO között?
A lányon általában szoknya van.

A Hazug EMO.

Mikor hazudik egy EMO?
Mikor az életére esküszik!

Hogyan vonzzák a katonasághoz az EMOkat.

Hogy vonzzák a katonasághoz az EMOkat?
Gyertek fiúk, itt meg lehet halni.

A boldog EMO.

Ki a boldog életű EMO?
Aki halva születik!

EMO és a sötétség.

Miért szeret az EMO sötétben lenni?
Mert ott nem szidja senki!

Ez egy különleges alkalom volt, mert tényleg nagyon fáj, Nem hiszem, hogy sok ilyen bejegyzést írok majd.
Remélem elrontottam a kedveteket?! És remélem ti ketten ott fent, nektek át tudtam adni minden szeretetemet.

Emo Arts
Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

7 hozzászólás to “Kenny Catastrophe, Miion Aria avagy nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek”

  1. EMO BOY Says:

    MIÉRT KELL SZIDNI AZ EMO KAT ÁRTOTTUNK VALAKINEK???
    MI SOHA NEM SZÓLUNK BE NEKTEK AKKOR TI MIÉRT???

    >>>ROHADJATOK MEG

  2. EMO BOY Says:

    mi se csináálunk ellenetek weboldalt akkor ti miért??

    ammugy meg egy embernek van egy stílusa , egy egyénisége és az rátartozi és senki másra szall hadjatok bébén

  3. Frances Horror Says:

    T EMO BOY!
    Ez a cikk amire kommentelsz lassan egy éves. Lejárt lemez
    Üdv
    FH.

  4. Hozé Ármándó Says:

    lol. 😀

  5. Emo girl Says:

    Érdekel az senkit h régi, mert akko is feláorító!
    Köv web amit csin embergyűlölő lesz!!!

  6. Lala Banya Says:

    Nem kell bántani az embert azért amilyen!
    Én nem vagyok emós de nem is bántok másokat azért ha azok.

  7. eszt(L)xP Says:

    Ez szégyen…
    Én nem vok emo, mégis felháborítónak tartom!!!
    Nem csináltak semmit és minden “normális,, ember csak a külseje miatt ítéli meg őket -.-” De persze ha vkinek a csajának/pasijának kezd bejönni ez a stílus akkor simán igazat adna neki -.-”
    Tényleg idáig süllyedtünk???
    Mért nem a gyilkosokat meg a pedofilokat szidjátok b*sszátok meg????

Vélemény, hozzászólás?

