Robie, Hoolie és Én!

by

14 éves koromban, jöttem rá, hogy meleg vagyok. Nem akartam megbarátkozni e gondolattal, ezért nem kerestem párkapcsolatot. Nagyon gyűlöltem magam, úgy éreztem tudok ezen változtatni. Később 16 éves koromban megismerkedtem egy lánnyal, akivel megpróbáltam. Amikor oda került a sor, hogy le kellett volna feküdni vele, biztos voltam benne, sikerülhet. Persze a felavató esemény tökéletes kudarcba fulladt, egyszerűen nem tudtam mihez kezdeni vele. A lány ekkor harsányan kinevetett és faképnél hagyott.

Hatalmas csalódás ért, be kellett látnom, ha lelki békét szeretnék, akkor el kell fogadnom máshova tartozásomat. Így is tettem. Úgy gondoltam, várok, míg meg nem találom az igazit. Két éven keresztül próbálkoztam, nem sikerült. Gondolom a hiba bennem volt, vagy csak a túl tökéletesre törekedtem. Mivel a lelkem olyan, mint egy porcelán, még nehezebb volt. Percenként összetört.

Egy évvel később megismerkedtem, egy fiúval, aki rájött, hogy kell kezelni engem, mivel a mérce magasan volt, és bárkit megkaphattam volna, ezért csak ő tudott kibillenteni ebből a körből, aki mint kiderült sosem volt az enyém.

Elmagyarázom.

Dávid egyszer sem mondta ki, hogy szeret, illetve, majdnem soha. Egy alkalommal részegen elhagyta a száját eme becses szó. 15 hónapon keresztül voltam vele, sajnos ezen idő alatt a lelkemet darabokra törte, igaz utólag belegondolva, lehet, hogy nem is ö volt, hanem én magam. Miután elhagyott, kidobott, mint egy használt, kopott, fénye vesztett cipőt, az életem pokollá vált. négy héten keresztül próbáltam kiheverni, de a vége az lett, egyre mélyebbre kerültem. Eljutottam addig, hogy már csak enni keltem fel. Suliba nem jártam, egésznap a fal felé fordulva aludtam.

Ekkor találtam rá, korábbi írásomból elhíresült Poppy nevű fake-re (Bebizonyítom: igaz szerelem létezik 1,2,3.) neki is volt érdeme, mivel mutatott nekem egy Hoolie videót. Először elnevetem magam a „Küldök neked egy cuppanós nagy puszit” videón, de gondoltam, megpróbálom megismerni őt, társaságra vágytam.

Hoolie híre hamarabb eljutott, hozzám, mint ő maga és mondhatom nagyon negatív volt. Azt mondtam magamban, NEM ÉRDEKEL. Hoolie nem okozott csalódást, amiket meséltek róla az mind bebizonyosodott. HALÓ! NE szaladjunk annyira előre. Hoolie-n keresztül megismertem Robie Violence-t. Ez egy nagyon fantasztikus érzés volt, ö egy igazi angyal. Az egyik legkedvesebb és leg jóindulatbúb pasi, akivel valaha is beszéltem. Minden tökéletesen ment. Soha nem vártam még semmit annyira éltemben csak, hogy vele találkozhassak, amimhez végül közel kerültem. De az emberi gonoszság végül utolért, és DURR!, becsapódott. Kis agyamat, szilánkjaira törte. Miről is beszélek, lássátok.

Persze, hogy ez a gonoszság Hoolie-ból fakadt. Elmesélte nekem, Robie az a típusú ember, aki mindenkit csak kihasznál, és, velem is ezt tervezi, ne higgyek neki, ne bízzak benne, ha nem akarok magamnak csalódást és fájdalmat okozni. Elhittem!

Hoolie, nagyon meggyőző tud lenni, és tökéletesen vissza tudott élni azzal, hogy idősebb volt nálam, önzőbb, és ami a legfontosabb, senki nem számit neki csak kifejezetten ő maga.

Átgondoltam, nem kockáztatok, egy újabb csalódást nem bírnék ki, lemondtam a találkozót. Teljesen kiborultam, visszatértek azok az idők, amikor nem csináltam mást, mint feküdtem a falnak fordulva egész nap, és sírtam. Sosem gondoltam volna, hogy Robie felhív telefonon de megtette. Hálás voltam a sorsnak!

Önző módon, csak magamra gondoltam, hogy ne érhessen fájdalom döntöttem. Soha sem találkoztam Robie Violence-el, ami a legkegyetlenebb és egyben a legrosszabb döntésem volt valaha is életemben. Sajnos változtatni nem tudok már rajta, és nem akarok neki többet rossz pillanatokat okozni, úgy érzem életem egyik legrosszabb döntését hoztam meg.

Ezúttal szeretném bocsánatát kérni Robie-tól, bár nem csodálkoznék, ha nem bocsájtana meg. Ha mégis megteszi az is csak azt bizonyítja, amit leírtam, Ö egy nagyon értékes ember ezen a földön, egy igazi angyal.

Hoolie veled meg úgyis találkozok a pokolba!

Szerző: Steve Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

