RichardReaper riport 1. rész.

by

Frances Horror: Régi ismeretség a mienk. Tavaly nyáron találtam véletlenül rád egy jól ismert közösségi portálon. Akkoriban még kevés ismerősöd volt, de tetszettek a grafikai munkáid. Úgy gondoltam, írok neked majd beszélgettünk is mindenféléről, sokat nevetem rajtad, tetszett, hogy “állat” vagy. Kérlek mesélj a számítógépes grafikákról!

RichardReaper: A grafikusi munkásságomat 10-11 éves koromban kezdtem tanulgatni, amikor a haverok az Earthworm-ot nyomták vagy Diabloztak, akkor én inkább Photoshop-al ismerkedtem. Persze én sem kicsit voltam kocka 😀 Az első játékom a Jedi Knight 2. része volt. Később egy szerveren összefutottam Magyar játékosokkal, majd a Jedi Knight 3. Diablo 2. Starcraft és végül a Warcraft 3. Közben mindig szakítottam időt a Photoshop-ra. amiben apám sokat segített, az alapokat tőle sajátítottam el. Ö grafikusként dolgozik bár, sok más állása van ezen kívül is. Amiben ő nem tudott segíteni azokat tutorialok-ból és magamtól silabizáltam ki. Eljutottam odáig, hogy eme alkalmazás már semmi újat nem tudott nyújtani. Ezért kicsivel több mint egy éve, elkezdtem tanulni a mozgó képet.

RichardReaper

RichardReaper

Frances Horror: Később alkottad meg a vicces videóidat, mondhatom ebben te úttörő voltál, mivel azelőtt senki sem csinált ilyet, bár voltak videó blogerek, de azok mind komoly stílusban adták elő. Mesélj az első videódról.

RichardReaper: Emlékszem az első videóm úgy készült hogy 40 fok volt, nyár, és én ennek ellenére, mivel bírom a meleget, felvettem 6 sálat, kendőket, mindent amit otthon találtam. Soha senki sem kérte hogy csináljam, unatkoztam. Amikor láttam, hogy ez a felvétel tetszett néhány embernek és mivel én szeretem adni a „hülyét”, megnevettetni mindenkit, folytattam. Mostanság, már egyre többet kérik, várják az új részeket.

Frances Horror: Manapság eléggé elterjedt EMO és SCENE körökben (Aki nem tudná mi az az EMO az kérem olvassa el korábbi cikkemet), hogy videókat készítenek, sokan, teljesen ismeretlenül jelölik be egymást mindenféle közösségi portálon. Ez számomra örömet jelent, mert jónak tartom, ha a fiatalok ismerkednek egymással, és nem az interneten élnek. Mi a véleményed a Videó bloggerekről?

RichardReaper: Hát igen ez eléggé elterjedt lett, de előre közlöm nem vagyok EMO és SCENE sem. Véleményem szerint a SCENE egy semmi. Őszintén.. mindenki aki nem vállalja, hogy EMO akkor az már SAUCY vagy SCENE… beszarok! nah mindegy. A videokészítésről meg annyit, hogy sokféle videó blogger van de Magyarországon szerintem vannak meghatározó elemek, tudnék felsorolni párat. Én sok videó blogot néztem de egyikbe sem volt olyan személyisége az embereknek mint nekem. Ezért elkezdtem csinálni a saját stílusom alapján. Később sokan átvették a szövegemet, ami nem idegeit, csak akkor, ha azt mondják, hogy milyen kurva nagy arcok, mert kitalálták azt amit én már elmondtam 😀 Bár van néhány ember aki őszintén idegesít közülük.
 Itt említeném meg Stan Catastrophe-ot aki már alapból Kenny Catastrophe nevét lopja és a videóimat ugyan úgy elmondta akárcsak én 😀 A legelterjedtebb a „kommentelös videó”, de ezért később bocsánatot kért tőlem. Ez a gyerek úgy kétszínű ahogy van (Nem Varga Petiről van szó, hanem Botondról. A vezeték nevét nem kívánom említeni).

Holnap 23 órakor fojtatjuk…

Címkék: , , , , , ,

4 hozzászólás to “RichardReaper riport 1. rész.”

  1. richardreaper Says:

    Nekem teccik : DD

  2. detti Says:

    eddig nekem is :0 viccesek vagytok :’DdDD

  3. this.my.opinion Says:

    kiwi vok a folyt.ra ˛^^

  4. Tom Says:

    Ott a végét nem értem:
    “Itt említeném meg Stan Catastrophe-ot aki már alapból Kenny Catastrophe nevét lopja és a videóimat ugyan úgy elmondta akárcsak én 😀 A legelterjedtebb a „kommentelös videó”, de ezért később bocsánatot kért tőlem. Ez a gyerek úgy kétszínű ahogy van (Nem Varga Petiről van szó, hanem Botondról.”
    Két Stan Catastrophe van, vagy mi az h nem varga petiről?

Vélemény, hozzászólás?

