RichardREAPER riport 2. rész

by

Frances Horror: Neked is rengeteg ismerősöd van egy elterjedt közösségi portálon. Milyen céllal vetted fel őket?

RichardReaper: Ebben tévedsz! Nem én vettem fel őket, hanem engem szoktak bejelölni, aminek én nagyon örülök, aranyos gesztus. Köszönöm.
Átlagosan napi 10-15 megkeresés érkezik, de ez a szám egy alkalommal felugrott 40 re.

RichardREAPER

RichardREAPER
Frances Horror: Sajnálattal láttam, hogy felkerültek a videóid egy része a Napiszar nevű oldalra. Gondoltam, nem foglalok állást sőt meg sem elitem soha semmilyen esetben ezen blogot, de most úgy érzem ki kell mondanom amit gondolok! Az a weboldal egy rasszista, és gyermek rasszista beállítottságú oldal, külföldi szerveröl üzemeltetve. Aminek nem lehet gátat szabni, törvényesen egyenlőre semmikép, pedig egy kép, írás, videó, és bármilyen szellemi termék 70 év elidegeníthetetlen jogot tartalmaz, ha a jogtulajdonos másképp nem rendelkezik.
Hogy érintet ez téged?

RichardReaper:
A napiszar nevű oldal olvasója vagyok nekem egyáltalán nincs bajom azzal, hogy feltesznek embereket csak azzal hogy nagyon beképzeltek.
Túl sokat hisznek magukról. Egy alkalommal fél füllel hallottam, “én nagyon szeretem a Napiszart, és Kommentáltam is a Buzi Hoolie című bejegyzéshez”. Oda néztem és egy szemüveges vézna fogszabályzós pattanásos visszamaradt gyereket láttam. Azóta megvan az elképzelésem a kommentelőkről..
Jót nevettem rajta, hogy felkerültem, mondtam is, ez számomra nem pozitív és nem is negatív, teljesen hidegen hagy. Később levédettem a videókat hogy ne tudjanak ócsárolni 😀
Annyi a zavaró ebben, hogy kurva anyáznak folyamatosan és ugatnak minden félét, amikre képesek sem lennének, számomra elég gáz ez a társaság. Soha nem regisztráltam, ezen az oldalon, hogy kommentelni tudjak és nem is fogok 🙂
A Subba nevű oldal jóval színvonalasabb, mert azoknak van humor érzékük. Aztán jön a Puruttya, hogy mik vannak az oldalon azt lesd meg magad ;D. A tartalom is sokkal “színvonalasabb” : DD, mert ott vicces dolgok vannak. A Napiszar pedig csak ugyan azt a lejárt témát erölteti… emo,emo,myvip,emo,myvip,myvip,emo.. régen jó volt míg nem Bozó Laci geci vezette…

Közel sincs VÉGE holnap 23 órakor fojtatjuk…

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

3 hozzászólás to “RichardREAPER riport 2. rész”

  1. richardreaper Says:

    ( :

  2. Beliäl Horrible Says:

    Hát igen,ez a napiszaros dolgo eléggé szánalmas,nekem is volt már szerencsém megfordulni arra,nekem is vannak ám élményeim,hogy milyen emberkék szolnak be
    Pl.. most 1 25éves kő kemény emberkének adta ki magát a tag meg h lejön pestről megöl meg minden,aztán 1 100kilós kis 14éves gyerek,hát nekem is megvan a véleményem az egészről,az összes ott élvezkedik!
    meg lassan lehetne az oldal neve napiszar.com helyett emo.com mert már igazábol csak azokat raknak fel szánalmas-.-“

  3. barok.eszter Says:

    Jó ötlet meginterjúvolni barátokat, ismerősöket. Lenne egy szakmai javaslatom: a cikk elején a lídben mindig írd le, ki az illető, mit kell tudni róla, miért érdekes vagy éppen milyen ügy alapján került reflektorfénybe. Ez és az előző riport szemmel láthatóan az emo modellekről szól, ez akár keretet is adhat a történetnek (tehát lehet akár egy riportsorozat is), kiegészítve az emo szubkultúráról írottakkal.

    Sok sikert a folytatáshoz!

Vélemény, hozzászólás?

