RichardREAPER riport 3. rész.

by

Frances Horror: Sajnos nem volt még időnk találkozni, de rengeteg ismerősöm biztat, érdemes megismerni téged személyesen is, ezért remélem ezt bepótoljuk egy sör mellett. Lenne kedved hozzá?

RichardReaper: Én is örülnék ha össze futnánk egyszer egy jó sör mellet 😀

RichardREAPER

RichardREAPER

Frances Horror: Rengeteget beszélnek rólad az emberek, hogy érint ez téged?

RichardReaper:
Sajnos sok pletyka terjeng rólam, jó is rossz is. Ezeket itt szeretném tisztázni.
Például tudni illik, régen nem voltam valami pehelysúly, fogyókúrázni kezdtem és edzeni, blabla… 4 hónap alatt leadtam 26 kilót :ASDASD és erre kitalálták azt hogy drogokkal fogytam le -.-
Ami még nem igaz és mégis beszélik, én milyen kurva sok csajt dugok egyszerre hát ez sem igaz…
Nem tehetek róla, hogy nem voltam még szerelmes és nem tudok egy kapcsolatot sokáig húzni.
Hamar elmúlik az a jó érzés amit a kapcsolatok elején érzek..

Frances Horror: Mivel veled mindig történik valami, meséld el érlek kedvenc és egyben leg viccesebb történetedet.

RichardReaper: Elég sok történt már velem, de  persze most nem emlékszem egyre sem, de megerőltetem magam 😀
Szóval, egyszer véletlen elhagytam egy elég nagy címletet, úgynevezett 20 000 Forintot 😀
Szerencsére egy jólelkű ember vette észre de menet közben én mindig zenét hallgatok, nem nagyon figyelem ha utánam ordítanak és elég sietős volt nekem… Az a fiatal ember, nemvolt fiatal 😀
sőt nővolt 😀 nah mindegy… Szóval jött utánam, én közbe vonalba elértem az összes tömegközlekedési eszközt, de ő valamiért sose tudott oda jönni, mert dugig tele voltak a járatok, körül belül három kilométert utaztam, és az az aranyos nő jött utánam 😀 Egyszer csak belém kapaszkodott első szavam anyád 😀 Ami persze reflex mondat volt :D, mert utálom ha huzigálják a ruhám. Közölte velem, hogy elhagytam a pénzem 😀 Én megköszöntem neki, ő elmondta, hogy elég sokat utazott utánam – kérdezem mégis mennyit?
Mondja, körülbelül a kapu előtt hagytam el (ahol lakom) és azóta követ 😀

Hát ő RichardReaper! Nagyon jó hangulatban telt ez a beszélgetés, ennyit rég nevettem már mint Ricsivel. Őt mindenképp szeretném megtartani jó hosszú ideig barátnak, mert belőle csak egy van!
Köszönöm a válaszokat Ricsi!

A szerzők minden jogot fenntartanak (C)

Közel sincs vége! Holnap 23 órakor a szubjektív véleményemet olvashatjátok RichardReaper-ről!

Címkék: , , , , , ,

8 hozzászólás to “RichardREAPER riport 3. rész.”

  1. this.my.opinion Says:

    hát ez a nőci.. naon komoly .:’3

  2. richardreaper Says:

    ( : várom a véleményedet kiváncsi vagyok mitmondasz rólam 😛

  3. Beliäl Horrible Says:

    Már vártam a 3.részt is 😀
    holnapra is kivi leszek 😀

  4. hekkkyrampage Says:

    haha lol 😀 ricsiii ❤ 😀

  5. Loríí Says:

    jó volt..=) a szinvonal itt is megmaradt nekem ez jobban tetszett mint Kennyvel amit készitettél=)

  6. scenetom Says:

    sziasztok
    hasonlo gondolkodásu ember vagyok én is mint Ricsi.
    fasza kis riport lett.
    ls graatu a riporternek is

    udv bush the enchanting

  7. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Scenetom köszi szépen megtudnád irni nekem az msn címedet? email címem: szubjektivmagazin@gmail.com köszi szépen nagy tisztelettel Frances Horror

  8. Dáki Says:

    Jesszus de régi 🙂
    Amugy jó,csak Ricsi már nem igy néz ki :/

Vélemény, hozzászólás?

