Móka és kacagás RichardREAPER-el

by

Az ismeretség, ami Ricsi és köztem szövődött, közvetett volt. Egy kedves, Kecskeméti barátom által ismertem meg öt, akinek beceneve Menyus. Mikor nézegettem a képeit, azon a bizonyos közösségi portálon, felfigyeltem a könyvtárai között egy mappára a címe a következő volt: Ricsi, mert ö belőle csak egy van. Megnyitottam, ízléses grafika jellemezte ezeket a képeket és egy kék hosszú hajú srác volt rajta. Gondoltam utána járok miért is ö az egyetlen.
Rákerestem, Menyus ismerősei között és megtaláltam, akkoriban nem volt még sok ismerőse, bejelöltem, Hamar érkezett az e-mail, „Ricsi ismer téged, így új kapcsolatra tettél szert”. Megörültem.
Az állam lesett, amikor tüzetesebben szemügyre vettem, grafikai munkásságát. Soha nem tapasztalt látványban részesültem, izgalmas egyedi ötleteket valósított meg, egyes képeknél azt éreztem nevetnem kell, persze nem a kidolgozáson, hanem a fotó hangulata sugározta rám ezt. Néha, meg egy békés szigeten éreztem magam, a csodaszép életszerű grafikai megoldások hatására. Billentyűzetet ragadtam, tiszta szívemből gratuláltam neki.
Talán meglepődött rajta, vagy csak kíváncsi lett rá, talán most érezte először azt, hogy valaki őszintén gratulál neki, nem tudom, mindenesetre egy online csevegő program segítségével kezdtünk megismerkedni.

Richardreaper

RichardREAPER
Hirtelen feltöltött RichardREAPER, igényes kifinomult humorérzéke, ami nagyon tetszett, rengeteget nevettem vele mindenféle fatálisan blőd dolgon, vagy épp a komoly témákat is viccesé varázsolta nekem, ha úgy kívántam.
Hamarosan megjelent az első mókás videója, ami tovább emelte öt a magasságokba, humorérzéke, percről percre jobban szórakoztatott.
Sajnálatos módon egyre kevesebbet beszélgettünk, így megszakadt a kapcsolat köztünk, talán én is másfelé kacsintgattam, és rossz szokásom teret nyert, újabb embereket kellett megismernem. (Itt kell megjegyeznem, csak pár nappal ezelőtt jöttem rá, ha megismersz valakit, akkor megérdemli, azt a minimális tiszteletet, hogy kitartok mellette mindig minden esetben, Az emberekkel nem szabad úgy viselkedni, mint egy használt megunt ruhadarabbal, mikor nincs már kedvem felvenni, behajítom a szekrénybe és nem, veszek róla tudomást. Önzőségem felismerni, kedves barátom, aki nélkül a lelkem már meghalt volna, Miion Aria segített, nagyon köszönöm neki!)
Később, idén január 1 én este halottam újra RichardREAPER-ről, egy kedvenc ismerősöm szilveszteri beszámolója kapcsán, amely megerősített benne, Ricsi jó fej.
Talán ö volt az egyetlen olyan ismerősöm mostanában, akiről mindenki csak jót mondott, legtöbbször ezek a mondatok ismétlődtek, – Szeretem Ricsit. – Ricsi mindig megnevettet. – Ja, a REAPER?! Ő a legjobb társaság.
Számomra egy kellemes vidám fickó benyomását keltette, aki mellett az ember vidám tud maradni, elfelejti a hétköznapok gondját, baját, talán személyiségéből eredendően, talán nem is tudatosan, de őszintén jó és kellemes társaság.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

2 hozzászólás to “Móka és kacagás RichardREAPER-el”

  1. Beliäl Horrible Says:

    Hát ehez a megfogalmazáshoz,csak gratulálni tudok!Nagyon jó kis sztori kerekedett ebből az egész kis beszélgetésből 😀
    Frances Horror(Y)Grat(=

  2. nonamelow Says:

    Nekem is megvan RichardREAPER (vagyis motmár Richard :)) MSN-en. de sajnos csak a pub címe így sajnos már rég beszéltünk és akkoris csak 2x-3x. Énis láttam az első videóit, pl a 6 sál meg a máriós xD jóarc gyerek és télleg jó a humora. a kommentelős videó volt egyértelműen a legjobb. ,,leszarom bazdmeg, őszintén, KURVÁRA NEM ÉRDKEL” 😀 kár hogy már nincsenek meg a videói, de legalább kiszállt ebből a myvipceleb szarból és nem lett olyan mint pl kenny catastrophe. (pl homi :)) szóval.. Ricsi jóarc (Y):D

Vélemény, hozzászólás?

