Az angyalok segitenek!

by

…Fehér ruhába öltözött csodálatos égi angyal szállt le hozzám álmomban. Tudtam éreztem, ez nem a valóság, és drukkoltam, hogy fel ne ébredjek…
Kedves tiszta modorával, békét sugárzó tekintetével, kedvességével, megédesítettem álmomat. Kis kezében varázspálca, mivel fehér csillagokból tejutat varázsolt nekem, lenyűgözött, tisztasága, jóindulata. Az ember egyszer él csak, gondoltam ezt a pillanatot megragadom, önző módon csak magammal törődtem, de ezt nem bírtam sokáig, elérzékenyültem, és átnyújtottam neki azt a jóságot amit magamban gyűjtögettem már életem kezdete óta. Lássatok csodát, sokkal boldogabb lettem.

Robie Violence Az Angyal Modell

Robie Violence Az Angyal Modell

Az angyalok a világ valós teremtményei, Velük lehet megtalálni a boldogságot, a reményt, velük mindig biztonságban érezheted magad. Korábban azt hittem a valóságban nincsenek eme teremtmények, de el kell mondanom, tudjátok, meg léteznek! Ők nem keresnek téged, de ha te elég időt vársz rájuk egyszer megtalálod, és onnantól örömteli életed lesz.
Segítő angyalok vesznek körül mindenkit születésük óta, csak rajtunk múlik, hogy mikor halljuk meg üzeneteiket, mellyel megkönnyítjük földi életünket.
Ez a segítség mindenkinek rendelkezésére áll. Amikor hiszünk valakiben vagy valamiben, ha érezzük, hogy van a hátunk mögött egy támasz, akkor könnyebb az élet nehézségeivel is szembe nézni.
Ehhez nem kell egyetlen vallás elkötelezettjének sem lennünk, mert az angyalok számára egyetlen és legfontosabb feladat van: a szeretet adása.
Óvó tekintettel figyelik mindennapjainkat, és csak arra várnak, hogy kívánságainkat teljesíthessék.
Bánatos pillanatainkban szeretetüket áramoltatják felénk, hogy lelkünk minél hamarabb megvigasztalódjon.
Apró útmutatásaik által mutatják az utat, hogy merre haladjunk életünk ösvényén. Néha ember képében is megjelennek számunkra, hogy megkönnyítsék mindennapjainkat, és minél több boldog pillanatot tudjunk megélni.
Olyan sokszor érzem az angyalaim jelenlétét, és tudom, hogy olyankor valamit közölni próbálnak velem, de én nem tudom, mi az üzenet. Hogyan halhatnám jobban az angyalaimat?
Fizikai testben élő, szellemi lények vagyunk.
Fizikai testet öltünk, minden újjászületésünk során, de épp úgy szellemi lények vagyunk mi magunk is, mint az angyalok.
Ennek egyetlen oka van, hogy mi is angyalok vagyunk.

Robie Violence Az Angyal Modell

Robie Violence Az Angyal Modell

Sok embertől lehet hallani, “Vigyázott rám az Őrangyalom” – aki – eltávozott szülő, nagyszülő, valamilyen rokona volt az illetőnek.
De, abba kevesen gondolnak bele, hogy amikor eltávozunk az “élők” sorából, valamelyik szerettünk, mennyei segítője leszünk.
Nem hiába van az a mondás, miszerint “Te magad vagy, saját Őrangyalod”.
De erre nem nagyon akaródzik emlékeznünk, mert akkor saját magunkért kell már felelősséget vállalnunk, és ezt bizony nem mindenki akarja.
Sokkal könnyebb a tetteink, cselekedeteink okát, áthárítani a környezetünkre, pedig csak azt kéne megfigyelni: “Nekem mit kell tanulnom ebből a helyzetből?”
Szerencsére, az angyaloknak mindez nem számít, ők szívesen segítenek nekünk bármiben, csak kérni kell őket.
Amikor észreveszed a változást, akkor viszont köszönd meg nekik, mert ennek nagyon örülnek.
…Sosem ébredtem fel, tévedtem, nem álmodtam valóság volt, Köszönöm neked őrangyalom amit megértettél velem…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

Egy hozzászólás to “Az angyalok segitenek!”

  1. MirMur Says:

    Most látom előszzőr ezt a modellt, nagyon jók a képei. 100% os an tökéletes.

Vélemény, hozzászólás?

