Robie Violence riport 1. rész.

by

Név: Orosz Róbert
Becenév: Robie Violence
Lakóhely: Kecskemét
Horoszkóp: Oroszlán
Általános iskola: Béke Általános iskola
Középiskola: Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskola, és Gimnázium
Életérzés: Változó
Kedvenc állat: Egyaránt szeretem mind =)
Kedvenc zenekar(ok): Nem tudok kiemelni bandákat. az a lényeg, hogy megfogjon
Kedvenc étel: Olasz konyha
Hobbi: Fotózás, rajzolás, jó beszélgetések.

Robie Violence Modell

Robie Violence Modell

Frances Horror: Amikor megismerkedtem Miion Aria-val rengeteg pozitív dolgot mondott rólad, Mivel szeretem azokat az embereket, akiről csak jó dolgokat pletykálnak, gondoltam megnézem a profilodat egy közösségi portálon. Boldog voltam, mikor rád találtam. Mohón kezdtem olvasni, az adataidat, ahogy az MSN. címedhez értem sajnos az alábbi kiírást találtam: „Ne kérd, nem adom meg”. Ebből az alábbi gondolatot fogalmaztam meg magamban. Van neki elég sok kedves jó ismerőse, miért akarna engem is megismerni. Így nem írtam neked. A sors közbeszólt nagy örömömre, végül te írtál nekem és fel is vettél MSN-re.
Jaj, kicsit megszaladt a kezem, most veszem észre, nem magamat szeretném bemutatni, hanem téged.
Avatott fotós szemmel nézve is lenyűgöztek a fényképeid. Honnan merítetted az ötleteket ezekhez a profikat is megszégyenítő minőségű fényképek elkészítéséhez?

Robie Violence: Előszór is köszönöm. Ezek csak amatőr képek, hobbiból csinálom. Nem hiszem, hogy a fotóim felvehetnék a versenyt egy komolyabb fényképész alkotásaival. Az ötletek meg csak úgy jönnek. Van egy elképzelés a fejemben, hát megvalósítom.

Frances Horror: Ide vág, de nem ide tartozik, tervezed, magad modellként érvényesíteni? Esetleg érkezett már ilyen megkeresés valakitől?

Robie Violence:
Régebben volt már felkérésre példa, amit akkor kikerültem, gondolkodtam a dolgon, és végül arra jutottam, várok még egy kicsit. Azonban most már nem utasítanék vissza egy érdekes felkérést.

Frances Horror:
Életem során folyamatosan próbálkoztam, kifejezni magam, de mindig csak félig sikerült. Eddig még nem találtam meg azt a művészi irányzatot, amit kellőképp magas szinten tudtam volna elsajátítani, művelni, elégedettségemre. A keresést persze nem adom fel, mert úgy érezném, akkor elvesztem. Sosem kötött le a tanulás, ezért esélyem és indíttatásom sem volt arra, hogy egy művészeti iskolába járhassak. Neked viszont sikerült.
Kérlek, mesélj nekem eme iskoláról, arról, hogy mit nyújt neked, és milyen terveid vannak a jövőben?

Robie Violence: Az iskolámat szeretem. Meg vagyok vele elégedve minden szempontból. Fontosnak tartom a gyakorlati órákat, mint például a grafikát, rajzot. Adnak valami pluszt, amit nem is tudom hogyan tudnék pótolni. Kiélhetem kreativitásomat. Pontosan a szerteágazó képzés teszi lehetővé a széles látókör kialakulását, és hogy sok mindenben kipróbáljam magam. Ha elvégeztem a szakközépiskolát, művészeti főiskolával szeretném folytatni tanulmányaimat.

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , ,

3 hozzászólás to “Robie Violence riport 1. rész.”

  1. Beliäl Horrible Says:

    Frances 1 újabb jó riport 😀
    nem csalódtam benned(Y)

  2. Ros Says:

    Nagyon érdekes riport 😀 grt 😀 Frances most vagyok itt fent elöszőr de már megfogott 😀

  3. Frances Horror Says:

    KedvesRos!
    Nagyon köszönöm és örülök h tetszik neked
    Üdvözlettel
    FH.

Vélemény, hozzászólás?

