A Legtisztább lélek: Robie Violence.

by

Nem szeretem a telet. Nyári születésű gyerek vagyok, augusztus havában, mely az oroszlán hónapja a horoszkóp táblázat szerint. Nehéz elviselni az örökös sötétet, a hideggel vegyítve. Nyáron sosem mondom, bármilyen meleg is lehet, hogy de jó volna, ha tél lenne. A Nyár egy kaland számomra, akkor be vagyok sózva, megyek mindenfelé és élvezem az életet, a tél viszont pontosan az ellenkezőjét váltja ki belőlem. Nem akarok kimenni, begubózok mint egy maci, sok esetben a depresszió is eluralkodik rajtam. Kiáltani tudnék, hagyjatok békén engem!

Egy igaz lélek: Robie Violence

Robie Violence Modell

Ezen szomorú és kedvetlen téli estékbe sikerült pompát varázsolnia egy újdonsült ismerősömnek, akit mára már barátomnak tekintek a neve Robie Violence. Amit tőle kaptam, számomra a legfontosabb volt, megértette velem, amit még soha senki nem tudott, hogy a kötődés mit jelent. Eddig életem során, rengeteg ismerősöm volt, de valahogy sosem sikerült igazán komoly mélyreható kapcsolatot kialakítani. Most világosodott meg számomra, én voltam a hibás. Ezen túl másként állok, az emberekhez mélyebb kapcsolatokat keresek, mindezt teljes egészében Robie-nak köszönhetem, nélküle nem ment volna.
Számomra benne megtestesül a tökéletesség, tipikus modell alkat, akit ha tudnék, lefestenék, de nem ám egyszerűen, mint ti gondoljátok, hanem beleadnám a lelkem egy részét is, és ara kérném istent, ne Robie öregedjen, hanem a róla készült kép. Biztos vagyok benne, a kép 200 év múlva is olyan angyali lenni, mint amilyenek látom most. Nem félnék attól, hogy a szája lefittyedne a szemeiben gonoszságot látnék valaha, mert az ember arcáról sok minden kiderül, ami a lélek tükre. Érzem, Robie világ életében ilyen jóindulatú ember marad, mint amilyennek megismertem.
Benne meg tudok bízni ö felvállalja ami, és nem hazudik magáról mást, ritka egy tulajdonság ez a mai világban, ahol az emberek lelke már nem is számit, bizonyos esetekben, képesek mindenkin átgázolni, hogy céljukat elérjék. Remek idézet az alábbi mondat a riportból „Robie Violence: Nem szeretem a felületes kapcsolatokat, és nincs is rájuk szükségem”. Vele hosszan el tudok beszélgetni, bár életben még nem találkoztunk, de megborzongatott már a netes beszélgetéseink során az, ami az elektronikus vonalakon átsugárzódott hozzám, a jóindulat, az odaadás, áldott kedvesség. Soha sem hagyott magamra, mindig válaszolt, nem sértett meg nem volt önző, és értékelte, hogy pozitívan állok hozzá. Mikor elolvastam Hoolie oldalán Robie-ról szóló részt, kicsit hihetetlen volt számomra, amiket leírt. De már tudom nem tévedett, Robie tényleg olyan, aki megérdemli a tiszteletet és odaadást.
Talán bennem is kialakult mostanra a kötelesség tudat, s most úgy érzem rátaláltam három emberre, akivel szeretném elmélyíteni a kapcsolatomat. Fok Máté, Miion Aria,  Robie Violence, Nem sorolom őket egymás elé, egyszerűen ABC sorrendben írtam a neveket. Az viszont mindenképp elvitatatlan, hogy Robie-nak köszönhetem annak kialakulását lelkemben, amit odaadásnak, tiszteletnek, és megbecsülésnek hívnak.
Én nagyon remélem, Robie Violence élete nagyon sikeres lesz és örömökben gazdag, mert azt a sugárzó önzetlen odaadást, amit ö tud nyújtani a barátainak, az nem maradhat senki részéről viszonzatlan. Köszönöm neked, hogy ez a riport létre jöhetett, és biztosítalak, rám mindig számíthatsz jóban, rosszban egyaránt.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

2 hozzászólás to “A Legtisztább lélek: Robie Violence.”

  1. masahiro Says:

    Ezt most ide írom, sajnálom.
    arra lennék kíváncsi, ha szeretnék idézgetni egy-két cikkből, és hozzáfűznivalót írni, egyetértésem, vagy nem egyetértésem kifejezni, azt megtehetem? Azt hiszem a szerzői jogi törvény 34. paragrafusa éppen arról szól, hogyha a szerző és a forrás megjelölésével idézgetünk, szabad felhasználásnak minősül, és a szerző engedélye nem szükséges hozzá. Csak megemlítem, mert látom a szerzői jogi felhívást oldalt, s bár szabadon lehet másolni, de én kommentálni is szeretném, szóval… a kérdésem az lenne, megtehetem e?

  2. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a szubjektivmagazin@gmail.com címen. MSN címet is írhatsz köszönöm.

Vélemény, hozzászólás?

