Szebenszki Ákos a szőke herceg

by

Szerencsés fickónak tarthatom magam, mert sok ember nem ismeri, vagy nem akarja elismerni a szépséget, én viszont meglátom, minden esetben. Most is így van ez. Kettőt is ismerek, most a másikról írok. A Neve: Szebenszki Ákos a huncut.

Szebenszki Ákos modell

Ákos

Először, Hoolie mozi otthon sorozatában pillantottam meg és ledöbbentett, mennyire jóvá tudta varázsolni az amúgy már kissé megkopott, unalmassá vált önjelölt celeb videóit. Mikor az első rész elkészült, örültem neki tényleg, volt benne egy-két jó poén, a film is tetszett, amit ajánlott. Vártam már nagyon a második részt, amint kézhez kaptam azonnal megnéztem, mondtam magamba a végén, amatőr munka. Mégis nyomon követtem a többi részt, és elérkezett az Ákossal készült video. Valami megérintett, eddig  Hoolie volt a főszereplő, mindig magát helyezte a meghívott vendégek elé, de most nem sikerült. Ákos annyira természetesen viselkedett, és hatalmas színészi tehetségével, szépségével, lenyűgözött. Az áhítat sokáig tartott, meg kell őt ismernem mondtam magamban. Nem is telt el sok idő, felvett MSN- re.

Szebenszki Ákos modell

Ákos

Kezdetben mindig rosszat feltételezek a tehetséges színész modellekről, de mondtam magamba, hátha most jó fog kisülni belőle, és úgyis annyira vágytam már rá, hogy beszélhessek vele, megpróbálom!
Állta lában az első pillanatban világossá válik számomra, vagy inkább úgy fogalmaznék, néhány mondat után eldöntöm magamba, érdemes e foglalkozni, és új ismeretségbe kezdeni valakivel. A csoda megtörtént. Ákosban megtaláltam egyszerre azt, amire mindig vágytam, egy kellemes társaságot, akivel minden esetben el tudok beszélgetni, szinte bármiről. Meglepetés volt, hogy széles látókörű világnézete van. Ami még különlegessé teszi őt az, az, hogy van benne egy kis huncutság is. Ezt hogy értem?  Nem tudom pontosan leírni, de mindenképp pozitívan gondolom, ez egy olyan dolog, amit ott érzek belül magamban, de leírhatatlan. Hiszek benne, hogy hamarosan, felfedezik nem mindennapi színészi tehetségét, mert belőle ez eredendően árad, amikor játszik, egy videóban csak önmagát kell adnia, és lenyűgözi a néző közönséget, odabilincseli a székhez, tátott szájjal bámulják, és azon gondolkodnak, hogy lehetséges, eddig nem figyeltem fel rá.

Szebenszki Ákos modell

Ákos

Néhányan biztos elcsodálkoztok, hogy mondhatok ilyet, mert egy férfiről nem lehet azt állítani, csodaszép! Ákosra lehet, gyönyörű teremtménye a földnek, ha hasonlítani szeretném valamihez, akkor a természet jut eszembe, egy csodálatos rét pipacsokkal, ahol madarak csicseregnek, érzem a pázsit illatát, egy kellemes vasárnap délután. Ákos modell alkatán kívül, lenyűgözően szép arca van, és arcbőre, mikor elmosolyodik, a legszebb teremtményeknek a földön bealkonyul, mert ők is tuják, ezt a mosolyt nem lehet felül múlni. Sokoldalú tehetségnek tartom, szinte minden területen el tudnám őt képzelni, és örülnék neki, ha hamarosan egy divatlap elején, mint vezető modellt pillantanám meg, másik estben, óriás plakátokon találkoznék vele. Másrészről pedig, színházban, tv műsor vezetőként, vagy mozifilmben is hatalmas sikereket aratna. Véleményem szerint erre már nem kell sokat várnia, én drukkolok neki, és ha tudok, segítek is.

Szebenszki Ákos modell

Ákos

Kedves Ákos, tudnod kell, nem állsz már messze attól, amit úgy neveznek az emberek, siker! Én is támogatlak benne, amennyire szerény erőmből kitelik. Kik ismeritek őt, legyetek büszkék rá, mert egy igazán sokoldalú kitűnő barátotok van! Aki nem ismeri, készüljön fel a csodára, amit Ákos hoz majd el neki.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , ,

4 hozzászólás to “Szebenszki Ákos a szőke herceg”

  1. Szala Says:

    Hmm, azért a lényeg, hogy Te hiszel abban, amit Ő sem gondol komolyan…. 🙂 Ömlengés a semmiről… Pedig, ha valaki én tényleg ismerem jó egynéhány éve….

  2. Rami Says:

    qrwa jó pasi xD

  3. Tücsök Says:

    Sztem jól nézel ki(L)

  4. szandrácska Says:

    jól nézel ki :)♥

Vélemény, hozzászólás?

