Valentin nap Robie Violence-el

by

Tegnap, Valentin napján ami ünnepe a legnemesebb érzésnek a földön, a szerelemnek, egyedül éreztem magam, nem tudtam pontosan miért, hiszen ez csak egy ugyanolyan nap mint a többi. Kedvenc ismerőseimnek, egy közösségi portál segítségével, szeretem volna szívet küldeni, de sajnos ez nem volt lehetséges. Ezt akkor csalódásnak éltem meg, de a sors közbeszólt…
Korábbi írásomban említettem már nektek, két ember nyűgöz le a szépségével, de most a mérleg teljesen elbillent az egyik felé, és itt is marad. Ő Robié Violence.
Küldtem hát neki egy levelet, amiben boldog Valentin napot kívánok, biztos voltam benne örülni fog neki! Kisvártatva érkezet a válasz, „Köszönöm, viszont. Bár ilyen szar napom évek óta nem volt”. Valami megfagyott bennem, mi történhetett, ki az, aki bántani mert őt, ki a leg jóindulatúb, legnemesebb ember a világon? Tudnom kellett, azonnal felmentem MSN-re és ott találtam, megkérdeztem, de megkért rá, ne faggassam, inkább beszélgessünk kérte. Így is tettünk.

Robie Violence modell

Robie Violence

Bekapcsolta web kameráját, és megpillantottam őt, a gondolatim lelassultak. Gyönyörű fekete haja hullott alá, elképedtem, hogy lehet valakinek ilyen szép a haja, selymes, csodálatos, lenyűgöző látvány. Alig tudtam szóhoz jutni. Tudjátok, én most növesztem a hajamat, és szeretnék majd valami jópofa frizurát, hát megkérdeztem tőle, – mit szoktál mondani a fodrásznak, milyen fazont vágjon neked? – Nyolc éves korom óta magam vágom a hajam, ezt egy fodrász nem értheti – mondta Robie. A fényképein, érdekes módon nem szokott nevetni, ezt nem értem, miért nem adja meg másoknak, akik kíváncsiak rá, mert elárulhatom nektek a legszebb mosoly, amit valaha láttam életemben, kevés huncutságot tartalmaz, de őszinte mimika ez! Az arca eredendően csodaszép, különleges. Minden mozdulata, megnyerően kecses. Nem hiába modell, de ritkaság számba megy, a szépség, különlegeség területén, nem lehet bekategorizálni szerencsére, viszont mindenképp talán a legjobb pasi, akit valaha láttam.

Robie Violence modell

Robie Violence modell

Kis idő után, mert unalmasnak éreztem magamat, nem nagyon beszéltem, (akkor még nem értetem miért), közöltem vele lefekszem aludni. Nem örült neki, de én sem. A web kamerás kapcsolat megszakadt, és akkor hirtelen elkezdtem leírni mindent, ami eszembe jutott, mert a bűvöletből magamhoz tértem. Beszélgettünk mindenről, elmúlt a szorongásom, amit a leírhatatlan csodaszép látvány okozott, Angyal Robie képében.
Tökéletes teremtménye ő a földnek, de most nem csak a szépségére gondolok, hanem a lelkére, mert az is ugyanolyan, mint a fizikai megtestesülése. Mindenről el lehet vele beszélgetni, széles látókörű, sosem unalmas, mindig odaadó, és nagyon kedves. Tényleg Angyal! Most világosodott meg a számomra, és ezt megint csak neki köszönhetem, hogy vannak emberek a földön, akik megérdemlik, az odaadást és a tiszteletet. Annyira jól esik nekem, amikor néha kiejti a száján, „de aranyos” szócskát, tudom, szívből jön.

Robie Violence modell

Robie Violence modell

Végtére is a tegnapi Valentin nap, életem egyik legszebb napja lett, és úgy érzem sikerült a baráti kapcsolatomat Robie Violence- el elmélyítenem kicsit jobban, mint eddig volt.
Köszönöm Robie Violence a tegnapi napot, sosem felejtem el, és meghálálom!

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

2 hozzászólás to “Valentin nap Robie Violence-el”

  1. moncsika Says:

    Nem hozzászólás, kérés.

    Tisztelt szubjektív.wordpress.com!

    Szeretném felvenni Önnel a kapcsolatot,kérem küldje meg nekem az elérhetőségeit.

    Köszönettel:

    Papp Mónika

    email: monika.pappp@gmail.com

  2. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Az elérhetőség: szubjektivmagazin@gmail.com

Vélemény, hozzászólás?

