Hekkky Rampage riport 2. rész.

by

Frances Horror: Az egyik közös vonás bennük a zene szeretete. A blogodat olvasva feltűnt nekem, egy általam jól ismert zenekar, akinek a koncertjére együtt fogunk elmenni. Ez a Vágtázó Halottkémek, avagy VHK. Gyermekkorom meghatározó zenekara volt, Grand Pierre K. Attilával, aki polgári foglakozását tekintve csillagász, rengeteg időt töltöttünk el együtt, és szinte mindig mikor koncerteztek én ott voltam. Téged mi ragadott meg az ö nem mindennapi muzsikájukban?

Hekkky Rampage: A VHK-t én még régi punk korszakomból ismertem meg, volt egy amolyan “bandavezér alkat” emberke a köreinkben, és neki volt VHK felírat belevágva a sokszínű hajába. Megkérdeztem mi is az, meghallgattam és már akkor (13-14 évesen) nagyon megfogott az egyedisége. Nagyon elvont, és nagyon érdekesnek találom, nem sok ilyen zene van. A koncerten pedig találkozunk 😉

Vágtázó Halottkémek – Nincs más megoldás

Frances Horror: Korábban, jómagam is zenéltem, a magyar Punk hőskorában elhíresült zenekarok, mint például a Mosoly vagy a CPG, akiket abban az időben, börtönbe vetettek a dalaik miatt, nos, az ö szerzeményeiket játszottuk. Én énekeltem (próbáltam). Sajnos nem volt elég kitartás bennünk, és nem is akartunk talán olyan helyzetbe kerülni, mint ők, így abbahagytuk. Neked viszont sikerült! Mesélj, kérlek, a kezdeti időkről, és az első bandádról.

Hekkky Rampage: Ó igen, régi idők punk zenéi, amikor azért hűvösre tettek valakit, mert hangot adott a nemtetszésének. Én is ismerek sok ilyet, de kiemelném punk korom kedvencét: az Aurórát. Többet voltak börtönben, mint amennyit koncerteztek 🙂 Na de akkor beszélnék az első próbálkozásomról. Pár éve (azt hiszem úgy 3) belevágtam néhány akkori haverral, hogy játszunk el számokat. Az ambíció megvolt, csak a zenei tudás nem (legalábbis pár embernél). Nem sokáig tartott sajnos, hét embert nem volt egyszerű egybetartani, talán valami egyszerűbbel kellett volna kezdeni.

Frances Horror: Olvastam róla, hogy manapság már több bandában is zenélsz, és amit én halottam tőletek, tetszett. Büszkeség töltötte el a szívemet, hogy megismertelek. Mindig minden esetben felnézek azokra a fiatalokra, akik valamit képesek voltak elérni önerejükből. Halottam, hogy formációt váltottál és egy egészen új bandával állsz hamarosan színpadra. Mi vitt rá, hogy a régi formációtól búcsút veszel, beszélj az új együttesről.

Hekkky Rampage: Azóta van a The Brokenlimits, amiben Holler Francival és a sulitársaimmal próbálunk zajokat kelteni. Fellépünk az általam szervezett kis összejövetelen (rampage-party), remélem nem nagyon leszünk megdobálva. Feldolgozásokat játszunk, mit őszintén szólva már nagyon unok, mert nem tudok igazán érvényesülni. Lesz a setlisten Muse, Jet, Billy Talent, és más egyebek. A másik formációm a kerületbeli haverokkal volt, a Synthetic Symmetry amitől nem rég vettem búcsút. Itt az ambíció és az egy éves dobos hiánya volt az a dolog, amiért már nagyon úgy éreztem, hogy nekem nincs ott helyem (10 számot játszottunk 1 évig). Eközben születtek a dalszövegek és a dallamok, gitártémák, amiket itthon alkottam, és kerestem azt a bandát, ahol ezt megtudnánk közös erővel komponálni. Verbuváltunk egyet azokból az emberekből, akik nagyon közel állnak hozzám, név szerint ki is emelném őket, akik már biztosak: Neu Vivien, Starck Béla, Kasztner Barna. Nagyon jó társaság, jó velük zenélni, és nagyon élvezem szerintem ez a legfontosabb tényező. A három hét alatt 8 zenei alapom van összerakva, sajnos szöveg még nincs mindegyikre, de termékeny időszakomat élem úgy látszik, remélem így is marad 🙂 A bandát White Hell-nek hívják, a WR6 ötletét elvetettük. Myspacen megtaláljátok, de még nagyon kezdetleges.

Közel sincs VÉGE. Holnap 23 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

