Hekkky Rampage riport 3. rész.

by

Frances Horror: Bár eléggé változatos lehet a zenei irányzat, amit hallgatsz, mégis mely zenekarok, amik a legközelebb állnak hozzád, akiket példaképnek tekintesz és miért?

Hekkky Rampage: A szívem csücske az a Muse. Senki nem utánozhatja, amit ezek hárman(!) művelnek. Minden tag nagyon nagy zenész, az énekes-gitáros-billentyűs frontembert egyszerűen példaképemnek tartom. Minden egyes hangon amit vagy a száján vagy a hangszerén kiad, lerí hogy tanult zenész. Írtam eléggé gondolkozós típus vagyok, a muse szó egyik jelentése merengés, nem véletlenül. Meglátszik a hangszíneken, a szövegeken, és az egésznek a feelingjén. Volt hozzájuk szerencsém 2007. október 10-én a Sportarénában, és hát… 2 hétig hozzám se lehetett szólni úgy meghatott. Nem is csoda, ebben az évben az MTV EMA-n a legjobb élő előadónak választották, és nem egy Grammy-t is kaptak. A másik nagy kedvencem a Nine Inch Nails volt, újabban nem igazán hallgatom, de még mindig nincs olyan nap, hogy egy-két számot ne raknék be a playlistbe. Szigeten láttam/hallhattam őket 2007-ben, és a tálalás első osztályú volt. Amiket sokat hallgatok még az Emilie Autumn, Eyes set to Kill, Maroon 5, a magyarok közül a kedvencem Ákos, és a Kaukázus.

Frances Horror: Sokoldalúságodat bizonyítja, hogy koncertszervezésbe is belefogtál, Megrendezésre kerül Február 22.-én a Rampage Party nevű koncert sorozat, ahol hat kitűnő zenekar lép majd fel. Mire számíthatunk ezen a kellemes estén?

Hekkky Rampage: Igen belefogtam, és rájöttem hogy szeretem is csinálni. Kitűnő zenekar? Ezt hol olvastad? 😀 Ezzel az volt a célom, hogy kicsit összébb húzzam a kezdő bandákat, hogy felfigyeljenek rájuk, lehetőséget kapjanak publikálni a szerzeményeiket. Fellépek a The Brokenlimitsszel, egész jó kis műsort állítottunk össze, de ez csak ugye koppintás, White Hell-el majd tavasszal 🙂 A többi zenekar is úgy kapta a meghívást, hogy ismertem közülük minimum egy tagot, majd felhívtam hogy lenne-e kedvetek ahhoz hogy…. Ebből lett egy koncertsorozat, amit júliusban megismétlünk, már szervezés alatt van. A sok jelentkező miatt két estés lesz 5-5 fellépővel, részleteket nem árulhatok el, legyen meglepi. Kellemes kis este lesz, csak kár hogy vasárnapra lehet csak külön rendezvényt szervezni erre a helyre. Minden banda 40-45 percet fog nyomni, lesz fotós, intéztem egy álló és egy mozgó kamerát, hangfelvételt, reméljük meghozza a gyümölcsét. Jegyeket nálam és a helyszínen is lehet kapni akit érdekel, hétszáz magyar forint a beugró. Juj ez nagyon reklám volt.

Hekkky Rampage

Hekkky Rampage

Frances Horror: A Másik közös vonás bennünk, a fotózás. Jómagam nagyon sok időt töltök ezzel a hobbival, és elég sok felkérésem is van, fotóztam, a Balaton szépe rendezvénysorozaton is. Avatott szemmel nézve lenyűgöztek a fényképek, amiket készítettél, azok közül is az Eiffel toronyról készült kép. Mégis úgy érzem, hozzád leginkább, a party fotózás áll legközelebb. Mi ösztönzött a fotóművészet gyakorlására?

Hekkky Rampage: Egyszer volt egy koncert a Zöld Pardonban, amiben édesapám egyik jó barátja dobolt, és megszállt egy kósza ötlet, hogy elmegyek és lefotózom őket. Így is történt, és annyira megtetszett ez a dolog, hogy egyre több nap jártam el koncerteket fotózni, amikor is az első zp.hu-s publikációm után felkeresett egy partyfotós oldal, hogy fotózzak náluk. Eszembe nem jutott volna, hogy van ilyen “munkakör”, de boldog voltam hogy csinálhatom, és éjszakákat voltam el ilyen helyeken az embereket, a partyt megörökíteni. Megtanultam egyre több dolgot a fotózásról, és a technikákról, közben rengeteg ismerőst szereztem a különböző szórakozóhelyeken, ugye még nem láttak ilyen hogy is mondjam “kategóriájú” fotóst, és jöttek barátkozni. Jól esett hogy végre nem monoton az életem, és csinálok végre valamit. Azóta is csinálom, ahogy időm engedi. Nem csak partykat, hanem várost és egyénileg embereket is szeretek fotózni.

Hekkky Rampage

Hekkky Rampage

Frances Horror: Nyáron, mikor süt a nap, a madarak csicseregnek, mindig kimegyek a Vörösmarty térre, kedvenc fényképező gépemmel, és egy laptoppal, mobil internetet is használok hozzá. Rengeteg ismerős vesz körül, mindig nagyon jó a hangulat, söröztünk, beszélgetünk és fotózok. A Party fotózásban még nem próbáltam ki magam, de látván a jókedvű embereket a képeiden, megjött a kedvem hozzá. Titkos terveim között szerepel, hogy elmegyek veled én is néhány alkalommal. Milyen szórakozó helyeken szoktál fotózni, ki ajánlotta ezt a lehetőséget?

Hekkky Rampage: A pályafutásomat a Zöld Pardonban kezdtem ahogy említettem, volt hogy havonta 20 napot lent voltam. Ezek után jöttek az új helyszínek, új ötletek, új lehetőségek… Mokkacuka a Hajógyári-szigeten, a Club K2, Diesel Club. Az utóbbit nagyon szeretem, mert nagyon jók a fények és nagyon érdekes képeket lehet összehozni ha kicsit megbabráljuk a záridőt. A lehetőséget az Antropostól kaptam, majd tavaly év végén átszerződtem a Pulzarhoz bizonyos okokból és nincs panaszom, nagyon jó kis bulik vannak.

Frances Horror: Milyen célokat, fogalmaztál meg magadban, amit el szeretnél érni mindenképp?

Hekkky Rampage: Mindenképpen szeretnék végre végezni ebben a gimnáziumban, stúdió- és hangtechnikával szeretnék foglalkozni. Szeretnék játszani egyszer a Wembley Stadionban, és idővel minél közelebb költöztetni a barátnőmet. Mondjuk magamhoz. 😛

Közel sincs VÉGE. Holnap szubjektív véleményemet olvashatjátok Hekkky Rampage-ről.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

