Hekkky Rampage

by

Vártam már ezt a riportot, Hekkky-vel, ugyanis nem sok olyan ismerősöm van mint ő. Egy örökmozgó, tele energiával, és igazi értékeket képvisel, kedves kellemes társaság, és jól el lehet vele beszélgetni bármiről. Ugyan hozzá vagyok szokva az érzékibb fiukhoz, persze ők általában melegek, így róluk valahogy szenvedélyesebben tudok írni, ezért lehetséges, hogy szárazabbnak fog tűnni ez az anyag.
Sok közös dolog van, ha visszatekintek a múltamra, amit Hekkky-ben is megtaláltam. Nehéz elfogadni, hogy nem siketült, pedig, szinte biztos voltam benne, enyém lesz a világ. Persze nagyon sok mindenben hittem már, egyszer milliomos leszek, elképzeltem magam gazdagon. Máskor híres zenészként jártam a világot, vagy mint neves fotóművész. Nos ezek nem valósultak meg.
Félre ne értsd, itt most nem arra gondolok, hogy Hekkky-nek valaha ilyen gondolatai lettek volna, csak a közös vonásokat írtam le, és egyben remélem ő jobban fog tudni profitálni belőle.

Hekkky Rampage

Hekkky Rampage

Érdekfeszítő és izgalmas volt vele beszélgetni, meglátni benne az intelligenciát tehetséget, és az élet nagyfokú szerettét. Valahogy olyan érzésem támadt, hogy egy igazi tehetséggel beszélgetek, aki még egyenlőre a szárnyait bontogatja, de nem ám rosszul, hanem ígéretesen. Mindkét hobbi amit választott magának, elég sok gyakorlást igényel, és tudom, benne van kitartás, és ő olyan fajta ember, ki nem fog beleszürkülni soha a hétköznapokban. Ritka ám aki ezt megtudja valósítani, Hekkky, ne hozz rám szégyent.
Hekkky is tele van érzésekkel, örül neki, ha valaki jó kapcsolatot tart fent vele, sőt, ami nagyon megragadott benne, szeret ismerkedni, nagy érdeklődéssel van az emberek iránt, ez pozitív dolog az én szememben, mégpedig azért, mert elég kevés jó fej emberrel lehet találkozni. Persze megértem őket is, hiszen megvan a saját baráti körük, mert aki kedves és tiszteletet érdemel, azon emberek mindenkinek fontosak, vagy tévedek? Lehet, néha ők is magányosok. – Kitudja?!
Ha valaki saját maga erejéből szeretne valamit elérni a zene területén, bátran mondom, legalább háromszor olyan sokat kell letennie az asztalra, mint egy másiknak, aki mögött egy komplett management áll. Persze az ilyen „botcsinálta” zenészeken meg is látszik, képtelenek bármire is, és hamar elbuknak ezen a rögös úton. Ezért kicsit örülök, hogy Hekkky-nek meg kell küzdenie azért, hogy ismert és népszerű legyen.
A fotózás sem egy könnyű terület, mert manapság eljutottunk odáig, ha valakinek van egy jó gépe, az azt hiszi egyből jó fotós már. Persze ez nem így van, mert elkattintani mindenki tudja a gépet, de meglátni felfedezni, megkeresni egy beállítást, nálam volt már, hogy több órát is igénybe vett. Hekkky-nek talán nem is kell keresnie, ösztönösen meglátja a jó látószögeket, és így lenyűgöző képeket tud készíteni szinte egy pillanat leforgása alatt.
Zárásként, örülnék, ha minden fiatal így gondolkodna mint ő, mert akkor egy sokkal érdekesebb világban élhetnénk. Mindenképp drukkolok neked Hekkky Rampage, és segítő jobbomat is nyújtom, rám mindig számíthatsz mindenben. Remélem maradt még türelmed irányomban, sajnos megbetegedtem, bár én a helyedben ezt már mindenképp linkségnek tekinteném.
További sok sikert kívánok!

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

