Elnézést kérek MatyoFREAK™

by

Nem sokan gondolják így, pedig jó lenne, mert ha az ember téved, és olyan dolgokat ír, amik nem fedik a valóságot, mindenképp félre kell tenni a büszkeséget, és helyesbíteni. Elsősorban az kit megbántottam tudatlanságommal, s csorba esett becsületén, de saját magam miatt is, hogy tudom, legalább megpróbáltam jóvátenni amit elrontottam. Lehetséges, hogy ez nem sikerül, de ennyit az ártatlan áldozat meg kell, hogy kapjon. Tanulság is volt ez a számomra, és kijelenthetem, többet ilyen hibát semmiképp nem követek el. Nem lehetséges valakit leírni, ha nem is ismerem, még akkor sem, ha ő olyat cselekszik ami nekem nem tetszik, mivel könnyen előfordulhat ami ebben az esetben is megtörtént, félreértek egy helyzetet.

Tegnap előtt, nagyon negatív hangnemben bíráltam MatyoFREAK™-ot. Ő viszont teljesen normálisan reagált a helyzetre, amin meglepődtem, bár már tudom nem kelet volna mert ő valójában, mindig mindenről normálisan gondolkodik. Ezek után, levelet írtam neki egy közösségi portálon, és elbeszélgettem vele. Viccesen fogalmazva a vonal másik végén egy jó fej embert találtam. Akire egyáltalán nem illik rá korábbi jellemzésem. Nos lássuk csak, most hogy beszéltem vele milyennek látom őt.

MatyoFREAK™

MatyoFREAK™

Kicsit tekintsünk vissza a múltra. Matyo volt az az ember, kinek állandóan elolvastam a blogját, mert tetszettek a gondolatai. Tetszett az is, hogy kiállt az emberek mellett, teljes vállszélességgel, mikor az a csaló Hoolie Scene, egyszerűen szólva pénzt csalt ki gyanútlan fiatalokból, hogy a saját fényűző életét fent tarthassa. Gondolok itt a Hoolieween vagy a BS szilveszter nevű rendezvény tervezetre beszedett pénzekre. Hoolie persze sok mindent ígért, nyár elején bő kézzel osztogatott ingyenes kéthetes nyaralást a Balatonon 20 ember részére, aminek persze semmi alapja nem volt. Hűű, elkalandoztam, távozz tőlem sátán!

Matyo egyfolytában azért küzd a mai napig, hogy mindenki elfogadja az EMO-kat de sajnos sok esetben az EMO gondolkodásúak nem hagyják ezt. Itt arra gondolok pontosan, hogy lehet egy stílust igényesen ízlésesen, és mégis egyszerűségében viselni. A gondolatunk ugyanaz, egy irányzaton belül, de van aki ezzel menőzni szeretne és egyre vadabb képeket kezd készíteni, és egyre szélsőségesebben öltözködik. Amikor ezt teszi egy EMO nem csodálkozhat rajta, hogy a polgárok az utcán csúnyán néznek rá, megjegyzéseket tesznek, vagy esetenként meg is verik őket. A legrombolóbb viszont az ezekben a fiatalokban, hogy a többi normálisan gondolkodó, öltözködő társaikra is ráhúzzák a vizes lepedőt, és őket is skatulyába zárják

Nagyon téves gondolat volt tőlem, amikor azt írtam, -”Félted a pozícióidat, már senki sem törődik veled, megfakultál megsárgultál, vagy talán nem volt elég dicsérő szó, több volt a negatív kisugárzás, talán túl magasra raktad a mércét, és te már nem állsz szóba egy új emberel”

Nos nem sárgult meg ő sosem akart Celeb lenni, egyszerűen élte az életét, tette a dolgát, mutatta az utat nekünk a megfelelő irányba, és ez azzal járt, hogy sokan megismerték, és közkedvelt ember lett a fiatalok körében.

Fontos, hogy elmagyarázzam azt az esetet, mikor a Napiszar nevű oldalon megígérte nekem, hogy megver, mert akkor is én szóltam be neki, igaz, csak azzal a nemes céllal tettem, hogy megvédjem barátomat Hopa Panic-ot. Ma már látom, lehetett volna azt is másképp csinálni a részemről.

Örülök, hogy beszélhettem MatyoFREAK™-el, és más megvilágításból is betekintést nyerhettem az EMO stílusba, mondhatom nektek, inkább Matyo -féle irányba érdemes terelődni, és kicsit ésszel odafigyelve hajtani a népszerűséget (aki ere vágyik), mindig szem előtt tartva társaink érdekeit is. Érdemes megtanulni közösségi fejjel gondolkodni.

És végűl MatyoFREAK™ blogja amit mindenkinek szinte kötelező jelleggel ajánlok.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , ,

4 hozzászólás to “Elnézést kérek MatyoFREAK™”

  1. barok.eszter Says:

    Az emíletett fiatalembereket nem ismerem, de a személyes tapasztalatom az, hogy nem szerencsés dolog személyreszóló kritikát blogunkban megfogalmazni. Bár ki tudja, talán pont így sikerült megbeszélnetek valamit, ami régóta lappangott a levegőben.

    Mellesleg: mi az az első,-másod,-meg harmadgenerációs emó dolog? Ez csak Magyarországon létező kategória?

  2. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Sajnos mindenkivel jót tenni nem lehet. Nekem mindenesetre jó volt, hogy írtam Matyorol mert igy az EMO nak egy új megközelítését ismerhettem meg, és mondhatom nagyon szimpatikus nekem Matyo gondolkodása, és ezzel szereztem egy új ismerőst, viszont vesztetem egy barátot, bár ha emiatt elfordul tőlem, mert leírtam a véleményemet, nem is volt talán barát?

  3. Oli Says:

    ha Matyo ezt olvassa akkor jó, hogy tudja engem sikerült rávenni arra, hogy elfogadjam az emokat , sőt nem csak elfogadom, hanem szeretem is őket,(persze én sem azokat akik csak divatból csinálják)
    és ezt ki merem mondani és biztos nem csak engem sikerült meggyőzni

  4. rideg fanny Says:

    nagyon tetszel nekem!!!!szépek a szemeid!!!nekem egyre jobban tetszik az emo is!!!remélem talizunk egyszer mert kecskeméti vok!!!!!csókk♥♥♥♥♥

Vélemény, hozzászólás?

