Történetek drogos múltamból 3. rész. (A marihuána és LSD együtt)

by

Mindenki figyelmébe ajánlom a következő cikket Melynek címe: Utazás a sötétbe: drogosok Magyarországon. 2 részben lett leközölve. 1.rész 2. rész

Ezek után nem nagyon maradt más hátra, együtt kipróbálni a kettőt. Mindig törekedtem a maximális élvezetek kiaknázására, bátran mondtam mehet.
Ősz vége lehetett, mikor összegyűlt a jól megszokott díszes társaság. Négy ember, fejenként fél bélyeg és töménytelen mennyiségű fű. Este nyolc órára itthon is voltunk a lakásomban, és azon minutumban bevettük az LSD-itatós papírt a szánkba. Gondoltuk, míg megfelelő állapotban vagyunk lemegyünk a Don Pepe Pizzériába, megenni egy pizzát, mert tudtuk, ha elkezd hatni a kábítószer, elmegy az étvágyunk is. Persze a drogok hatását nem lehet előre kiszámítani, így nemsokkal, miután megrendeltük az étket, elhatalmasodott rajtunk a hatóanyag, és már nem tudtunk megfelelően viselkedni. Önfeledt röhögőgörcsök, és gusztustalan zabálás amit levágtunk. Kézzel összehajtva ettük a pizzát. A helyzet kezdett kínossá válni, ezért gyorsan fizettünk és távoztunk az étteremből.

Az LSD-s bélyeg kinézete

Az LSD-s bélyeg

Ki tudja már miért, kinek az ötlete volt, de nem a lakásba mentünk fel, hanem a közeli vasúti töltésre irányítottuk lépteinket. Már majdnem teljesen sötét volt, mikor hirtelen éreztem, egy pisztolyból kilőtt golyó süvít el mellettem. Megdöbbentem. Gyorsan kelet reagálnom, mivel kisvártatva, egy egész tárat lőttek ki rám, gyorsaságomnak köszönhetem, elhajoltam az összes lövedék elöl, nem hibáztam el mint Neo annak idején, talán emlékeztek, öt a lábán eltalálta az egyik. Képzelet béli támadóm viszont nem adta fel, immáron két tárat lőtt ki rám, én feltettem a bal kezem és megállítottam a lövedékeket, mik a lábam előtt a porba hulltak. Felocsúdtam. Társaim csodálkozó arccal bámultak rám, mit is csinálok, kérdezték, és én mintha ez teljesen természetes dolog lett volna, azt válaszoltam. – Elhajoltam a golyók elöl. jót nevettek, majd elindultunk fölfelé a lakásomba.
Miután beléptünk az ajtón, leültünk a nagy szobába, és egyből tekertünk egy joint-ot. Nagy slukkokban egymástól féltve, rettegve attól, hogy nem jut, elszívtuk. Beraktunk egy DVD filmet, ami természetesen a Mátrix trilógia első része volt. Tátott szájjal bámultuk, lenyűgözött, mint mindig eme remek film alkotás, bár ekkorra már körülbelül ötvenedszerre láttam.
Hogy kinek az ötlete volt nem tudom, de lelassítottuk a lejátszási sebességet, így még jobban illett a kábítószerek nyújtotta varázslatos világba. Kicsit később másik remek ötletünk támadt. Lehalkítottuk a Tv-t és jó magunk mondtuk el a szinkron szöveget. Két óránként elszívtunk egy marihuánás cigarettát és így ment ez egész reggel fél kilenc ig. Visszatekintve ha jól számolom ez több mint tíz óra időtartam, mégis ez alatt csak három DVD filmet tudtunk megnézni. Azon az éjjelen nem is csináltunk mást, sekélyes vágyainkat kielégítette az előbb említtet szórakozás is. Kiemelkedően emlékezetesek voltak, Viktor kitörései, ő sokszor esett nevető transzba, de ne rövid időre gondoljatok, volt, hogy fél órán át tartott számára.

A vadkender

A vadkender

Kanyarodjunk csak vissza, reggel fél kilencre éreztem, kezdek fáradni gondoltam elég lesz már mára. Megkértem a többieket, induljanak el hazafelé, de váratlan fordulat történt. Az HBO-n akkor kezdődött el a Dallas a mozifilm. Soha életembe eszembe sem jutott volna megnézni eme giccses műremeket, de a többiek nem tágítottak, kijelentették, ők addig nem mennek el, míg véget nem ér eme film. Fél tizenegy felé eltávoztak, én lefeküdtem aludni. Másnap reggelig fel sem keltem.
Ez volt az utolsó alkalom, hogy drogokhoz nyúltam volna. Szerencsés embernek tartom magam, mert nem váltam függővé. Ezt annak köszönhetem, hogy rengeteg akarat erő van bennem, és ha egyszer azt mondom itt vége, akkor az úgy is van.
Mivel az életben mindenért fizetni kell, csak ezt sokan nem veszik figyelembe, vagy nem is tudják, nem is értik, persze ennek az időszaknak is meg volt a szőrnyű nagy ára. Kis mértékű hallás károsodást szenvedtem, ami örökös fülzúgással párosodott. Ha ezzel a lehetőséggel számoltam volna biztos nem drogozok soha.
Két évvel később…
Gyönyörű nyári reggel volt, mikor kilenc óra tájban elindultam a munkahelyemre, Miután kiléptem  házunk kapuján, és elhagytam ötven méterre, furcsa érzés fogott el, mintha bélyeget vetem volna be, ijedtemben felhívtam egy barátomat, megkérdeztem mi lehet ez. Ő válaszolt, sajnos lehetnek több év múlva is visszatérő hatásai az LSD-nek.
Ezeket a történeteket, nem azért írtam le, hogy bárkit a drogok használatára ösztönözzek, hanem hogy elrettentsek mindenkit, eme nem természetes és rossz hangulatú képzelt világtól.

VÉGE

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

24 hozzászólás to “Történetek drogos múltamból 3. rész. (A marihuána és LSD együtt)”

  1. péter pán "moderálva" Says:

    😦

  2. barok.eszter Says:

    Én még csak jointot szívtam életemben, de semmit nem éreztem, haha… valószínűleg immunis vagyok rá, vagy az volt a baj, hogy eleve antidohányos vagyok. Nem is izgat túlzottam.

    Még szerencse, hogy gond nélkül leálltál.

  3. ArthurDent Says:

    Néhány helyen vitatkoznék (személyes tapasztalatok alapján), de most álmos vagyok, úgyhogy holnap 😉

  4. 17honap Says:

    elég durva … az akarateröröl nem is beszélve .. az a legnehezebb dolog ebben a helyzetben … én 17 honapja csinálom és sajnos már függö vagyok. mások szemében tagadom de tudom magamrol. már pszichologushoz utaltak be . teljesen más lett a személyiségem, rengeteg barátomat ezért veszítettem el. és én ienkor tudok magamba látni mikor elgodnolkozom ezen a dolgon . mikor elhatározom magamban h leteszem abbahagyom akk már mikor megint összefutok haverokkal megint ott van elöttem és egyszerüen elszáll az amit én már elterveztem .. szörnyü ez az érzés és mégis joh . ez az idö alatt oan dolgok történtek velem hogy örök nyomok maradtak bennem . ha előröl kezdhetném akk ki sem probálnám. a legrosszabb hogy mindenki elmondta nekem h ne ne mert függöség lesz ebböl én persze nem hallgattam senkire .. mentem a saját hüeségem után ..=( és most itt tartok . ide jutottam . nemrég volt egy oan dolog h nem csak fű volt hanem még egy pár dolog rá és oan szinten kiütöttem magam h bealudtam de mégis oan volt mintha ébren lettem volna(ez suleeban történt) és oan volt mintha azt álmodtam volna h ugyanugy 8 osztályos koromban elaludtam orán és arra keltem fel h a bestem kelt fel h szünet van és h általánosba vagyunk . és h mikor orán elaludtam azt álmodtam h ez fog velem történni középsuleeban. és így is volt ez a dolog cs nem a bestem keltett fel hanem aki belevitt ebbe a dologba és mondta h szünet van.. nagyon rossz volt .. és a legdurvább h cs nevettem egyet a dolgon és ugyanugy megy tovább nap mint nap . és aki még nem probált ki semien kábítoszert ne is tegye mert könnyen függövé válhat …. =( hali

  5. cs-cs Says:

    hát szép kis sztori én is próbáltam már az lsd-t meg a füvet is ráadásul egy dupla hoffmanos papírt ettem meg két cimborámmal mi is egész este prögötünk közbe hasisos füvescigiket szívtunk de bizton állíthatom ha jól megválogatott a társaságod és még akkoris van saját akaratod mint íhoygírtad neked borzasztóan erőslehet jóltudod magad érezni nemlessz félelemérzeted üldözésimániád halálfélelmed csak tudnikell átélni a dolgokat !!! a másik barok.eszter ha te neméreztél semmit a zőldtől akkor nevedd zokon de csúnyán át lettél baszva mert oan ember nin aki immunis lenne rá csak oan fű van ami szartseér magyar lámpás vagy útszéli erdőbentermő vadkender attől csak füstmérgezéstlehet kapni nem flesset 😀 n BÉKE

  6. cs-cs Says:

    17 honap suleeban ne nyomjá ieneket mert a törvény sújosbít ha iesmi helyeken vagy full gatya állapotba amit te átélsz nem függőség hanem flesshiány egyszerűen azértkell a kera mert úgyérzed nemtudsz boldoglenni nélküle figy van egy legális drog ha leakarsz szokni az ienekről az a neve punci na szóval ha felszedsz egy jóó csajt akivel eltudsz lenni van sex van minden ami kell hidd el észreveszed h nem is annyira hiányzik a fű vagy az egyéb drogok én személyem szrint szoktam tépni meg néha hasist is enni de tűhöz soha nem nyúlnék nem kell az a szar azt is csak azért nyomják az emberek mert annyira türelmetlenek h nincs idejük megvárni azt a fél óra 20 percet h beüssön nekik azonnal 5 másodperc múlva kell és az azért igazán törnkreteszi az embert ha ajálhatok valamit inkább szívjatok el néha egy egy füvescigit inthogy alkoholista diszkós patkányok vagy full narkós váljon belőletek nemkell nap mint nap rendszeresen beosztással eggyet egyet hetente pl vagy 2 hetente és az nemzavar senkit 😀 béke

  7. Dexter Says:

    Az a para h a Fű tudat tágitó és nem haluciinogén 😀 nics semien felsse dkivéve ha vagy ona gyökér h yképzelödsz 😀 az lsd az már hallucinogén a fű az csak 1 jo kis kiegészités a szürke hétköznapokhoz 😛

  8. már nem 17 hónap hanem 3év Says:

    akk még 17 hónapvolt mikor utoljára ide írtam azota már 3év (xD:S)

  9. Wildchild Says:

    de van olyan ember aki immunis a fűre te nagyon okos “Moderálva”, ugyanazt szívtuk haverokkal és mindenki kész volt én meg csak… szédültem de semmi jó érzés:D ezt 4szer csináltam, negyedszerre se volt semmi, mondom kösz nekem ennyi elég volt a drogokból:D

  10. Ugribugri Says:

    Annyira vidám ez a kis csevej h muszáj beleugassak…Cs-cs osztom a véleményed..:) hozzá annyit tennék, h ne álljon neki hallucinogén drogok fogyasztásának az az ember aki 1. nincs tisztában a hatásfolyamattal…2. nem teremt megfelelő körülményt neki “lásd: szabadtér, erdő vagy zárt lakás…3. a pszichikumok fogyasztását követően biztos lehetsz benne h úgy ismered meg önmagad és a veled együtt “utazókat” mint még soha…
    Jajj a világért sem biztatnék senkit soha a “jóra”…

  11. kataszáljel:D Says:

    😀 gyááááá… cs-cs te pedig addig ne alkoss véleményt mig nm probáltad ki a cöpit! kurvára nm azért szurjáák magukat mert nm tudják kivárni azt a 20percet…hanem azért mert egészen máás érzést add és ugy kb 40.-50. olyan intenziv a hatása…fuuh ezt nm tudom elmagyarázni… az a lényeg hogy soha ne probáljátok ki mert túúl jóó érzés! és azt se engedjétek h belétek nyomjáák.. inkább törjön beléd a tüü minthogy rászokj ilyen szarokra! chööö…undoritóóak a drogosok!!!!

  12. gyugyuka23 Says:

    én azt mondom hogy aki kiakarja probálni a keményebb dolgokat pl,LSD,heroin,vagy krekk,az ugyis kifogja,én már 3 om éve keményen szivok,de már nem tud ujjat mutatni a fű,és elkesztem rányulni a bélyegre,és az anfetaminra,de már nagyon megbántam a dolgokat,és inkább tőbb éven át szivok minthogy ujra elkezdém csinálni a hűlyeségeimet,ez miatt elveszitettem a barátaimat és a barátnőmet tőbbé nem fogom elkővetni ezt a hibát,és tise csinájjatok ijet,higyétek megfogjátok bánni

  13. sztep Says:

    szép történet, de a valóság mindig az, amit mi valóságnak hiszünk. A fű számomra szép emlékeket idéz, mert a fiatalságom idején az alkoholhoz viszonyítva kevésbé másnapos.. és nem utolsósorban kevésbé agresszív, vagy veszélyes dolgokra serkentő dolog volt. Minden a viszonyítás kérdése. Ha valaki azt mondja, a válassz.. mit szeretnél, hogy a gyermeked alkoholista vagy füves legyen, én az utóbbit választanám. Nehéz időket élünk, és hogy megbirkózzunk mindezzel, sok külső segítséget kérünk.. én azt mondom, mindenki a maga módján küzdjön meg a démonaival, a lényeg, hogy ember és érző ember maradj.

  14. papa88 Says:

    sziasztok!
    kb fél éve szívok rendszeresen elolvastam ezt a cikket meg az előző 2 részt és tényleg elgondolkodtato az egész engem az érdekelne h közületek látom van egy pár olyan ember aki letette és nem szív már!enegem az foglalkoztat h ha abbahagynám mert annyira nem durva mint a cigi, akkor van utána élet van folytatás család, barátok ,munka?érdekelne a véleményetek!köszi B

  15. Senki nem Says:

    Papa88, gondolj csak bele: Előtte volt valami? mondjuk 12 éves korodban volt család, barátok, suli? Vagy pl szüleidnek volt családja, barátja, munkahelye, jövője? Szerintem neked is lenne folytatás. Ha pl úgy tekintenéd azt a fél évet, hogy elvesztegetted valamire, akkor csak simán leteszed és folytatod ott ahol azelőtt. Viszont ne vesszen már kárba az a fél év sem, meg az a rengeteg energia amit rááldoztál, hogy az anyaghoz juss. Én a magam két évét egy iskolának tekintem. Számba vetettem mit tanított, mire tanított a fű és ezen tapasztalataimat kamatoztatom a jövőben. Oké, más szemmel látom a világot, sok minden más, mint ami azelőtt volt. Pl már nem tudom eldönteni, hogy józan vagyok-e. Most is kissé furán érzem magam, de már megszoktam. Család? A családom ugyan az maradt. Kérdés hogy hogyan viszonyodok hozzájuk. Az ő szemükben ugyan azok az emberek, tehát képzeld el, hogy hogy látja őket egy külső józan szemlélődő! Gondolkozz el ezen! 🙂
    Barátok: az alatt a fél év alatt bizonyára változtál és azok akik nem nézték jó szemmel, hogy a hernyóból pillangó született, azok szerintem nem méltóak hogy a te barátaid legyenek. Persze ezek csak szavak és a több éves barátságokat nem szabadna erre alapozni. Szerintem nagy vagy már. Ugyan ez a családnál is.
    Munka: Az a lényeg hogy hogyan adod elő magad. Hogyan adod el magad a főnöködnek.
    Nos mit írjak még? 😀 Folytatás mindenképp van. Legyen jó, vagy rossz. Boldogan élsz, vagy kést ragadsz és meghalsz. Te döntöd el hogy hogyan tovább. Ha gyenge vagy, úgysem szoksz le. Ha erős vagy és kitartó, akkor talán leszokhatsz. Én gyenge vagyok, de a papír óta nem kívánok több befolyásoló anyagot. Lehet arra szoktam rá? Végülis.. Valamit valamiért! : D

  16. hidrogén Says:

    Hmm érdekes dolgokat olvastam itt:D kataszáljel..undorítóak a drogosok?? na akkor gondolkodjunk csak egy picit..az alkoholisták biztosan jobbak,akik behugyoznak,beszarnak,leokádják magukat,agresszívak stb..de nézzük csak ott van a fű..az ember semmi rosszat nem csinál,csak “eszme cserét folytat” saját magában,a legtöbb esetben legalábbis..elgondolkozol a saját életeden és valahogy olyankor jobb ha egyedül vagy,nem azért mert agresszív vagy vagy valami,hanem csak mert ilyenkor nem kívánod annyira a társaságot..

  17. Patti Says:

    Sziasztok!

    Kell egy interjút készítenem egy függővel/volt függővel, persze anonim lenne. Lenne itt valaki, aki drogozott/drogozik, és megtenné, hogy válaszol néhány kérdésemre? Ha igen, írjon az email címemre: patti091@hotmail.com , és előre is nagyon köszönöm neki:)

  18. buta román Says:

    )

  19. fleta Says:

    Sziasztok sajnos én fél évig voltam benn a füves és a herbás dolgokba és már 2 honapja leálltam még mindig érzem a hatásait és parázok e miadt hogy nem múlik el.kb mennyi ideig tart majd ez??

  20. bohusandrás Says:

    majszoltam néhány éjjelen és nappalon, de még rötúr nem volt. csak kajli jancsi legenda

  21. Zsolt Says:

    Szép estét mindenkinek. Nos még sohasem irtam egy fórumra sem, de most valahogy úgy éreztem ide irnom kell. Én is elolvastam ezt a kis történetet, és meg kell mondjam az illető valóban szerencsésnek mondhatja magát. Valahogy én is úgy kezdtem mint ő, csak még 1996 ban. :)) De rég is volt. Akkor szivtam az első cigimet:) Ahogy olvastam eme sorokat, eszembe jutott milyen is volt az elején, mert nehogy azt hidjétek hogy mindig olyan. Nem. Amint a szervezet megszokja( ez nem ugyanaz mint a “rászokás” ) már nem ugyanazokat a tüneteket produkálja. Vagyis egyre többet teszünk a cigibe. Én nagyon belementem annó, A heroinon kivül szinte minden drogot kipróbáltam. Napi 2-3 G füveket szivtam és rengeteg szintetikus cuccot is használtam. LSD-t, Spurit( Speed) , Exet, ( xtc) stbstbstb. Sokmindent megtanultam belőle évek alatt, de egyet biztosan. Minden egyes perc amit a drogokkal töltöttem elvesztegetett idő volt. Most 33 éves vagyok. Igaz nagyon izgalmas, tartalmas, bulizós csajozós éveket tudhatok magam mögött, de se érettségim, se iskoláim, és gyakorlatilag semmi felmutathatóm nincsen. Tény, magamtól áltam le minden szintetikus és egyéb drogról, de a fű és a cigaretta megmaradt. Persze kevesebb mennyiségben, de rabul ejtett. Azért irtam ezt le nektek, hogy lássátok a cuccozás nem mindig jó buli. Tudom jó lázadni, mást csinálni, de hidjétek el , az élet másról szól. Nem erről. Rengeteg negativ élményt tudnék leirni itt, de nem ez volt a célom. Inkább az, hogy aki még időben van, vagy esetleg hajlik rá hogy kipróbálja, bárhogy is dönt tudja, a jövöjéről dönt. Gondoljátok át!!!!!!!
    Boldog Karácsonyt mindenkinek. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. armia Says:

    Sziasztok,

    Én abszolúte nem szoktam rá a dologra ( nem dohányzok ) alkoholt szoktam fogyasztani ,

    és én azt mondom az olyan embert akinek van megfelelő hozzáállása és akaratereje annak nem lesz gondja azzal ha néha napján elpöppent egy szálat, a mérték a lényeg,

    Nekem van munkám barátaim és hála istennek igen nagy családom

    negyed évente ha elszívok egy grammot és kész soha se éreztem magam ezért kevesebbnek vagy többnek,

    sose éreztem égető vágyat hogy komolyabb dolgokhoz nyúljak,

    Néha mikor megfárad az ember a szürke hétköznapoktól üdítő színfoltként hat egy egy szál

  23. a-ya Says:

    Én eddig 3-4 szál füveset szívtam, és akor minden rendben volt vagyis hat több mint rendben. Nagyon jól éreztuk magunkat. Viszont 1 hónapal ezelöt történt hogy hozájutotam egy kis anyaghoz. Tudtam h nem sima dohany de nem hitem h tömeny fü. A merete egy rendes cigi felevel volt egyenlö egyedül szivtam el. Amint eldobtam a csiket mar tudtam hogy baj lesz. Mindenem lezsibadt nem tudtam hol vagyok. Barbtnom segitett, h ne esek osze de csak egy ideig tudot magamnal tartani mert hamarosan elajultam. Nem tudom medig voltam eszmeletlen de míre magamhoz tertem mar ott voltak a mentosok. Minden nagyob szineseb es torzab volt nem tudtam onmagam maradni mindig elvonta valami a figyelmem. Hiaba szoltak hozam nem akartam valaszolni. A korhazban mar anyira ideges voltam h az apolonak akartam ugrani de viszafogtam magam. Azt mondtak hogy 3oran keresztul tartot. Regelre kiment de nagyon levert voltam. Azota nem nyultam hoza mert mar tartok töle. De meg mindignem tudom mi volt az amit szivtam aminek ijen h

  24. Janika Says:

    Kamu az egész. Szerintem te még cigit sem szívtál,nem hogy valami cuccot!!!!

Vélemény, hozzászólás?

