Barátaim. Robie Violence új képével

by

Azt hiszem én vagyok a világ legszerencsésebb embere, mert olyan barátaim vannak amilyen másnak nem adatik meg. Igen megint csak ők hárman. Fok Máté. Miion Aria, Robie Violence.
Tegnap a jól ismert, közösségi portálon, Robie regisztrációját nézegetve egy új képet fedeztem fel. Sajnos mint eddig soha, nem én írhattam az első kommentárt. Örömmel írok olyan embernek akit kedvelek, vagy a barátomnak tekintek, mert tudom jól esik minden egyes pozitív kritika. Ne gondoljátok, hogy elfogultság, ha egy kedvenc ismerősöd képei, vagy írása alá mindig pozitívat írsz, és nem lehet ezt nyalizásnak sem tekinteni, mert hiszen szereted őt, és nem fogsz negatívat kommentálni semmiképp. De kanyarodjunk csak vissza ahhoz a bizonyos képhez.
Robie-nak, persze könnyű jó képeket készítenie, mert az adottsága hozzá hibátlan. Akár mondhatnám azt is, ha a karosszéria tökéletes akkor tulajdonképpen mindegy, hogy mit csinál a képen, mindenkit el fog bűvölni. No de helyettem inkább beszéljen a kép. Megmutatom nektek is!

Robie Violence új képe

Robie Violence

A reggel
Sajnos a reggel ma nem volt olyan csodálatos mint az utóbbi időkben mert a napok óta lappangó betegség végül levert a lábamról, lázam lett, a fejem mint egy lufi, és folyik az orrom. Nem vagyok egy könnyű és türelmes lábadozó, sok vigasztaló szóra van szükségem, amit hibátlanul megkaptam tőlük. Mind a hárman kitettek magukért maximálisan. Rengeteg sok kedvességet kaptam, és törődést. Köszönöm.

Az orvosnál
Nem könnyű összeszedni magát az embernek, hogy lázasan kilépjen az utcára, de kénytelen voltam megtenni. Megérte, mert megbizonyosodtam róla, hogy az emberek semmit sem változtak, vagy talán még önzőbbek lettek. Nem voltak sokan mikor beléptem az orvosi váróba, két hölgy várakozott előttem, örömmel nyugtáztam, mivel igencsak rosszul éreztem magam. Úgy tizenöt perc elteltével, további 6 ember érkezett, ők már otthon érezték magukat, az egyik soron kívül bement a másikat a nővér hívta be, senki sem törődött azzal, hogy az orvosi váróban van egy olyan ember is, aki valóban rosszul érzi magát, és talán őt ne várassuk órákon át. Végül bejutottam. Elmeséltem az orvosnak mit érzek, az orvos egyből rávágta, nem kell antibiotikum, majd esetleg akkor ha pár napon belül nem múlik el az influenzám, az állapotom nem javul, hanem romlik, na majd akkor ír fel nekem gyógyszert. Addig is elmondta mit kell tennem, nem zavarta, hogy eme gyógymódot már nagyanyám is elmesélte 20 évvel ezelőtt, de gondolom ő is a nagyanyától hallotta. Menj haza, feküdj le, igyál sok meleg teát, vegyél be rubofen lázcsillapítót, és várj türelemmel, majd helyre jössz.

Fok Máté
Tetszetek a kedvenc közösségi oldalamon, a faliújság üzenetei, így gondoltam írok neki levelet. Meg is tettem nem sokkal később felvett MSN-re. Talán hetek is beleteltek, mire megszólított, – ezen a címemen olyan emberek vannak akikkel sokat szoktam beszélgetni – Mondta Máté. Aztán szóba elegyedtünk. Nagyon megragadott benne, hogy hatalmas érző szíve van, és a barátaiért akiket megszeret, mindenre képes. Szerencsés vagyok, mert elfogadott és már én is számíthatok rá mindenben. Persze ez nem egy oldalú, mert fordítva is igaz.

Frances Horror Show

Sokan mondják, utánzás, persze van is benne valami, mert ilyen már volt és van és lesz is, de hát mennyi minden van ami nem új dolog. A lényeg, májusban fog debütálni, a Frances Horror Show. Amiben különleges emberek kapnak lehetőséget arra, hogy elmondhassák érzéseiket a világnak, sőt kifejezhetik magukat másképp is. Azaz sokat fogunk nevetni, és hatalmas hangulatot teremtünk. Mindennek a pikantériáját az nyújtja majd, hogy jelen lesznek a szubjektív magazin által szervezet férfi szépségverseny döntősei is. Hogy, kik lesznek a meghívott vendégek, az maradjon egyenlőre titok

Szerző Frances Horror

Címkék: , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

