Hopa Panic története.

by

Bevezető

Mostanában sokat beszélgettem Hopa Panic-al.  Azért, hogy megértsétek olvassátok el a történetét és az életét.

Szerző:Frances Horor

Hopa Panic története.

Az egész EMO dolog nálam úgy kezdődött, hogy sokat néztem TV-t, mert nem volt még internetem, mivel anyukám nem a legjobb körülmények között él, vagy inkább úgy fogalmaznék, nem tartotta fontosnak a világhálót. Apukám meg pont az ellentéte, ő mindent megengedhet magának.

Hopa Panic

Hopa Panic

Én ezelőtt mást stílust űztem amikor még az EMO-nak híre sem volt. Ebben az időszakban én rocker voltam, már akkor is különleges gondolataim támadtak. Amit a mai napig nem értek magamban, ezt az egész érzéki összekeveredést, a semmit nem értést, amit a csalódások okoztak. Nagyon sokat csalódtam és ha tényleg igazán szerettem valakit érte bármire képes voltam.

Később megjelent ez EMO stílus (Itt fontos megemlítenem a Tokio Hotel-t amit én soha nem szerettem, viszont egyes emberek az EMO stílus zenei irányzatának tartanak, véleményem szerint tévednek).

Először a Tv-ben találkoztam az EMO stílussal, majd később az újságokban, és mivel érdekelni kezdett, apukámnál az interneten, rákerestem, minden találatot elolvastam. Rájöttem, hogy ez én vagyok, teljesen átéreztem. Később a volt osztálytársaim is olvastak az EMO-ról, de a primitív népség csak annyit fogott fel az egészből, hogy buzik, akik festik a szemüket, sírnak a sarokban, miközben vágják az ereiket. – ez a mai világ… Hosszú volt a hajam már akkor is, de még sima barna és nem is simítottam. Persze én is úgy kezdtem, hogy fejbelövős képek, felülről fényképeztem magam, mű piercing, színes hajlakk. Igen én is voltam ilyen még nagyon az elején, és ezért rengeteg savat kaptam. Viszont ami soha nem voltam, divat EMO, mert ahol én lakom, ott soha nem volt divat ez a stílus, sőt utálják a mai napig.

Mikor lett internetem, regisztráltam a Myvip-en, az akkori osztálytársaim, megtaláltak, és gúnyolódtak, ezért újra regisztráltam, sajnos rövid idő alatt ismét elkezdődött, ezért immáron harmadszor, is új profilt hoztam létre, de a szurkálódás itt is utolért, viszont nem érdekelt már, mivel az általánosból elkerültem és új baráti társaságom lett. Emlékszem még, mikor én kerestem interneten EMO-kat. Így találtam meg egy srácot aki ott él ahol a mamám, később taliztunk személyesen és azóta ő a legjobb barátom. Ezek után barátnőmmel elmentem egy AFC koncertre. Nagyon élveztem ez volt életem legnagyobb élménye. Akkor és ott jöttem rá, hogy nem vagyok egyedül. Sajnos nemsokára vége szakadt kapcsolatunk barátnőmmel, ami életem legmélyebb érzéseit váltotta ki belőlem. Hidd el Frances, tudom most egy felnőtt emberrel beszélek, de ez tényleg nem egy hétköznapi gyerek szerelem volt. Mikor vége lett, napokig nem ettem, nem aludtam, csak ültem nem vagdostam már akkoriban magam, csupán lebegtem a semmi közepén, mindenki vigasztalt, de engem nem érdekelt senki szava! Sajnos ez egy örök seb maradt lelkemben. Azóta nem engedek be senkit a szívembe csak kalandozok mindig, és úgy érzem már soha nem fogok igazán szeretni, de néha mégis kéne. Már egyszerűen nem érdekel, mit gondol rólam a világ, nem érdekel mit mondanak a hátam mögött, nem érdekel ki döf kést a szívembe, ami már egyre jobban fogy és egyre rosszabb így. Nem lehetek ismét boldog, mert ha én szeretni fogok, akkor félek kihasználják, és ismét rossz lesz. Most is van egy lány akit imádok, de nem mutatom ki érzésemet neki, mert félek, akkor rosszabb lesz.

Szerző: Hopa Panic

Reklámok

Címkék: , , , ,

33 hozzászólás to “Hopa Panic története.”

  1. hekkkyrampage Says:

    az utolsó fejezetben mintha magamat látnám :(((

  2. hopapanic Says:

    😦

  3. Judy118 Says:

    😦 Szegény Hopa 😦 Én is kb. igy vagyok vele 😦 am én is Emo vagyok és én se szeretem a TH-t x)
    De azért én szeretnélek megismerni mert a blogodat is mindig olvasom és szerintem hasonlitunk 🙂

  4. Peter Says:

    Hello .Én nem vagyok EMO bár a környezetem azt hiszi rólam talán az öltözködésem miatt,talán a hajam,talán a személyiségem.Ez most mind1 csak azt szeretném mondani hogy nem értem az embereket miért jó nekik hogy másokat fikáznak?:S

  5. aŁzh Says:

    szia hopa nagyon igazad van énis az EMO stílusban találom meg önmagamat és szeretnélek megismerni szivesen hogy találkozzunk..^^

  6. Kalli Says:

    huh na. végre valaki 😀 szóval…én szeretem a tht meg minden.. de végre vki más szájából is hallom az igazat :] h nm emo >< amúgy különleges vagy.. vagyis..szerintem =)

  7. aŁzh Says:

    helyes..^^(Y)

  8. Pephhe Says:

    Oo szegénykém!!!!!!!!!!=( én is így éreztem amikor szakított velem a barátom!!!!!!!!!!!=( hülyeség tom de ő az egyetlen akit szeretni tudok!! ÉS SZERINTEM AZ EMO stílus naon illik hozzád=)
    máshogy nem is tudnálak el kébzelni!!!!!!!!!!!!!=) És naon büszke lehecc magadra miért,ezt megírtad, és válalod az érzelmeidet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)=)

  9. hopapanic Says:

    TyŰ
    Mennyi komment :O
    Judy én nem ítélem el a TH-t csak egyszerúen nem szeretem.
    köszönöm a sok szép véleményt 😀

  10. aŁzh Says:

    hopa énis az emo..^^
    nemtom ebben a stílusban találom meg örömeimet
    de én inkább AFC-t szeretm..=)
    am. megtudod adni hopa a myvipes videodnak a számát hogy meik zene megy alatta_?:?:D

  11. Serifovics Says:

    naaagyon tetszik a torténet… szeretek olvasni és bár én úgymond stílustalan vagyok egyre jobban kezdek rátalálni arra ami a legjobban jellemezz és ez az emo… bár nincs extrém hajam meg semmi, de szeretnék… egyszer…

  12. Judy118 Says:

    Én se irtam le ne érsd férre 🙂

  13. Miya_Rainbow Says:

    Szia.
    Először is le kell szögeznem,h “nem vagyok a nagy szavak embere”.
    Viszont mindenképp szeretném kifejezni az elismerésemet.
    Nem sok ember képes arra,hogy a külső befolyás ellenére is önmaga maradjon.
    Szerintem ehhez egyrészt bátorság,de még inkább lelkierő kell.
    A szerelmi bánatról csak annyit,hogy a sebek,ha el nem is múlnak,idővel megfakulnak,színtelenné válnak…
    A tél után is jön tavasz.=)
    és tudom,hogy semmi közöm hozzá,de ha elfojtod az érzéseid,lehet,hogy egy csodálatos szerelemtől fosztod meg magad.
    Hidd el,megéri néha kockáztatni.
    Velem ezt mondatja a tapasztalat.
    Nos,ennyit a monológomból:)

  14. Vera Says:

    teccik hogy mindent leírsz at érzéseidről. Sztem valamiben hasonlítunk!
    Csak nekem se szerelmem sincs se barátok se haverok se szülők!

  15. Flo.O Says:

    Sziia hopa fura és csak azért mert te olyan vagy mint én…és ez tényleg furcsa…ahol én lakom nem divat ez a stilus és utálják dettoo a tw ben látam elöször szint ugy aztán lett netem olvastam utána és meg találtam bene magam…szimpi vagy:) sziia

  16. P Says:

    Sziasztok!
    Én nem fikázni akarom az “EMO”-kat de azért ez sztem durvás, hogy vagdossák magukat, mindenfélével szétaggatják magukat stbstb. tudjátok egyáltalán, hogy honnan indult az “emo”? mert az nem 2008és környékén született meg. nem vagyok “emo”-s, és amúgy szerintem a magánvéleményem az, hogy ha valami bajod van valamivel akkor azt ne add a köz tudtára. Én is kurvasokat csalódtam, én is öngyilkos próbáltam lenni. De nem vagyok “emo” mert csak az megy át “emo”ba aki gyenge, és nem néz szembe a fájdalommal és a félelemmel. Én szembenéztem ezekkel és azóta boldog vagyok. az meg hogy sanyargatod magad hogy, jaj sosem leszek szerelmes nem vezet sehova. Ha szétmentetek nem ő volt az igazi. Minden ember megtalálja a magának való párt. Csak azok maradnak “örökre” együtt akik igazán szeretik egymást és összetartoznak, testileg, lelkileg. Jó, lenne ha egyes emberek elgondolkoznának a jövőn, és nemcsak a múlt miatt sanyargatnák magukat életük végéig. Öltözz úgy, legyél olyan fura. de ne tegyél fel nevetséges képeket magadról sehova. mert ezzel magadat minősited. nemtom lehet, hogy az “emo”t a gyengék találták ki. de sztem ez röhejes. Legyél erős, nézz a jővőbe, tedd túl magad mindenen és kezd egy új és szép, nem pedig fekete fehér életet. Csak ennyit akartam mondani.
    Nem rossz szándékból, csak el szerettem volna gondolkoztatni egy két embert a dolgok folyásáról.
    Sziasztok!

  17. hopapanic Says:

    rendben,de azt írtad te is akartál öngyilkos lenni utána meg meghazuttolod magadat és kioktatsz nem értem na mind 1.
    amúgy ezt már lég régen írtam vagyis egyszer Francessnek elmondtam ezeket és ő összefoglalta.

  18. Köszönöm a sziweket « Hopa Panic ™ Says:

    […] Szubjektív(Hopa Panic™) […]

  19. Csillus Says:

    Hopa:)
    Engem is sokan le Emozak de nem nagyon érdekel:)
    Az anyukám nem a legjobb körülmények között él de az apukám ahogy te mondod mindent megengedhet magának :S:)Régen volt egy barátom aki csak szimplán kihasznált :S és azóta én is ien elzárkózott lettem mert félek ezentúl mindenki csak át akar majd gázolni rajtam :SDe rengeteg barátom lett akikre mindig számithatok 🙂 és a sok csalódás amin keresztül mentem naggyon nagy sebet ejtett bennem De hiszem hogy egyszer újra megtalálom azt akit nekem szántak…:)
    És neked is sok sikert kívánok ebben 😀
    Szijah:)

  20. Timtim Says:

    hát megérdemelte a mindennapi szivet az biztos!!!!!!!!!!
    és kár hogy már nem bízol a lányokban mert te vagy az egyik leghejesebb és te vagy az egyetlen aki … aki ennyire jó ember és szereti a másikat…
    Hopapofi<3<3
    :):):$:$

  21. tinci Says:

    Szia!!! Naon jó fejnek talállak jó lenne dumcsizni veled igaz én nem vok EMO-s de ettől függetlenül dumcsizhatunk gondolom mert lehet hogy jól megismernénk egymást és barátság is ki alakulna.Puszikah 😀

  22. NoName^^ Says:

    helloszia én nem vok emo mert rocker vok…..jó mind1…..én nem ítéllek el mindig olvasom a blogodat és megértelek én se élek jó körülmények között de bármit megkapok szal nem panaszkodok…van pár ember aki elítél de szerintem nincs igazuk te is ember vagy jó ember ^^

  23. hopapanic Says:

    köszönöm szépen mindenkinek
    neked is egyedüli toleráns rocker barátom XD
    😀

  24. ugyistudod Says:

    szeretlekcica 🙂

  25. csaj_emo Says:

    naon cuke vagy Hopa™ 😀
    és vip-en issh jok a pixeeidee 😛 😀 x)

  26. Sophie Says:

    Én vagyok az a lány…

  27. piercingmester Says:

    Boldog Új Évet Kívánok :-DD

    piercingmester.worldpress.com

    Krisz

  28. *Szemjúel fucking star* Says:

    szia! Te vagy a példa képem, nem tudom hogy csinálod, de én egy szót sem tudok leírni az érzéseimről :/ sok embert utálok mert megbántottak … miért nem lehet az elején megtudni hogyha meg akar bántani vs meg fog bántani.
    Nagyon bírlak!♥♥
    bár lehet hogy csak azért mert nem ismerlek, de a történeted alpján nem olyan embernek tűnsz aki sorba bántaná az emberek érzéseit:) szívesen olvasnám még az életed:D bár nem rám tartozik…

  29. Szandi Says:

    hello jo a megfogalmazásod birom az emo-kat bár én nem vok én J-rock os és visual kei-es vok de ez lényegtelen de van pár jo hawerom akik emo-k és ök nem azért emo-k mert divat hanem azért mert nem birják a világ szenvedéseit erre meg az emo stilus a legmegfelelöbb ennek kifejezésére tény ami tény én se a divat miatt lettem olyan amilyen vok jo bár nekem közre játszanak a bandák is amit halgatok de ez nálam lényegtelen de nem fölvágni akarok de kitünök a tömeg közül és ezért ocsárolnak na de ennyit rolam hello

  30. Bundikahh Says:

    jól nézel kih nem is kicsit nagyon… :D… am meg szagény szeretni kell én is kb így jártam majdnem csak én csaj vok és Half’n Emo :…… 😀 puszika az arcocskádra

  31. hozearmando Says:

    (: és szereted Sophiet. ennyiii 😀

  32. Römmer Drummer Says:

    hát….
    tisztára magamra ismertem… szinte ugyan ez volt velem, csak én 30Y koncertre vittem el.

  33. tomi Says:

    Szió Hopa!Tetszik hogy nem adtad fel .Válald fel továbbra is önmagad.Tudom ez magyarban nehéz.Csak igy tovább!!!!! Tomi Frankfurtbol

Vélemény, hozzászólás?

