Matthew B!tch Riport 1. rész

by

Frances Horror: Régi vágyam teljesült a napokban, hosszas kérlelés után kötélnek állt, és beleegyezett, hogy egy exkluzív riportot készíthessek blogom számára Fábián Mátéval, vagy ha úgy jobban ismeritek Matthew B!tch-el. Korábban felkeltette már érdeklődésemet személyisége, hogy miért? Mert kusza összevisszaságot láttam benne, ami most teljesen kitisztult, mikor beszélgettünk. Tudom sokatok számára nem kedves ő, sőt van, aki kifejezetten ideges lesz, ha róla van szó. Főleg ezeknek az embereknek ajánlom, olvassák végig ezt a riportot, és így remélhetően eloszlanak a kételyeik is.

Adatlap:

Név: Fábián Máté
Becenév: Matty, Matthew B!tch
Lakóhely: Békéscsaba
Horoszkóp: Vízöntő
Általános iskola: Madách Utcai Ált. Isk.
Középiskola: B.É.K.S.Z.I
Életérzés: Visual kei
Kedvenc állat: Csivava
Kedvenc zenekar (ok), Előadó (k): Jeffree Star, Britney Spears, Paris Hilton
Kedvenc étel: kínai vörös hús nélkül
Hobbi: a barátaim

Matthew B!tch:

Matthew B!tch

Frances Horror: Köszöntelek kedves Matt, vagy nem is igazán tudom, melyik neveden szólíthatnálak, melyiket kedveled. Örülök, hogy rászántad magad erre a riportra. Talán te vagy a leg- extrémebb kinézetű fazon, akivel eddig találkoztam, illetve pontosítanék rögtön az elején, talán találkozni is fogok. A képeidet mustrálva, az első gondolatom az volt, ez a srác tényleg beváltja az adatlapján tett ígéretét, ami a következő volt: „Én az vagyok, ami te soha sem leszel” és tényleg! Hogy alakult ki ez az a nagyon kihívó és feltűnő öltözködés?

Matthew B!tch: Helow =) Én történetesen a Matt-re hallgatok 😀 És nincs mit, remélem, sok ember véleményét megváltoztatja majd. Pontosítanék az idézetten, „Mondhatsz, bármit legalább valami olyan vagyok, amilyen te sosem leszel.” Ezzel arra utalok, hogy egy ember különlegessége, egyedisége egyrészről a megfejthetetlenségén, és a titokzatosságán alapszik. Remélem, senki nem veszi nagyképűségnek, ha összetett egyéniségnek nevezem magam. Nehéz kiismerni, hiszen 100%-ig magamat sem ismerem. Amit nem ismersz, olyanná nem válhatsz. Tehát, sosem lesz olyan, mint én”.
Feltűnő? Kihívó? Szerintem ez igazán relatív. Én magamat egy teljesen normálisnak és hétköznapinak látom, egy srácnak, aki boldog és színes 😉 Nem célom ezzel a feltűnősködés.
És, hogy alakult ki? Hát őszintén már magam sem tudom. A pink az egyik kedvenc színem olyan kis cuki. Sokan leginkább a szemöldökömön akadnak ki, de nem értem, harmonizál a hajammal ennyi. Az öltözködésem sem kihívó szerintem. Divatosnak és színesnek írnám le.

Frances Horror: Folyamatosan szembesülök vele, hogy azokat az embereket, kik nagyon kilógnak a sorból, mondhatjuk úgy, mint strucctojás a csirke ólban, az emberek előítélettel kezelik. Te ennek a tökéletes példája vagy, mintha még élveznéd is, hogy megbámulnak és gondolataim szerint folyamatosan be is szólnak neked. Miként éled meg ezeket a helyzeteket?

Matthew B!tch: Hát, ha bármelyik barátom megkérdezed, ennek én örülök a legkevésbé mármint annak, hogy megbámulnak. De az emberek véleményét maximálisan (már elnézést a hétköznapi kifejezésért) leszarom. Nem érdekel egy olyan embernek a véleménye, aki ránézés alapján ítél. Ezzel nem csak, hogy beszól, de megmutatja az IQ-ját is.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

6 hozzászólás to “Matthew B!tch Riport 1. rész”

  1. Anti Matthew B!tch!!!! Says:

    1+1=2

  2. ehh Says:

    ha csak rokker barátaid lennének rokker lennél ha csak repper akkor repper van mivel egy férfi ember nem fog női ruhákat felvenni ha csak nincs ferdehajlama én is hordok szűkgatyát de nem rózsaszínt és hátúlról ha rámnéz valaki nem hiszi azt hogy lány vagyok külnben meg csak ki akarsz tűnni ha nem is ismered el úgyis letagadod nem akarsz egy normális férfi lenni inkább leszel ielyen emo lánykák kedvence de te tudod és hogyha elitélnek ne csidálkozz nézz meg 100 emberből hány néz ki így

  3. Hmmm Says:

    1+1=3

  4. MatthewBitch_FAN Says:

    MatthewBitch a KIRÁLY!!!!

  5. sztrapi Says:

    Ehh-nem értek veled egyet. Mattnek nem csak emo barátai vannak. láss engem, én is rocker vagyok, (nekem pl alig vannak rocker barátaim…máris bukott a meglátásod. 😀 ) és MATT A “NORMÁLIS” emberek többségével van körülvéve. ebből az interjúból nem sokat tudsz meg róla… ne ítélkezz senki felett, nincs hozzá jogod 🙂 na jó lehet, hogy van, de akkor ne hangoztasd:) bár te tudod, max lenéznek téged egy-egy buta megszólalásod miatt:)

  6. Kovacevic Viktória Says:

    Jólvanmáár fejezzétek már be 😀 izlések és pofonok 😀 ennyi 😀 nem mindenki szerethet mindenkit.. én szeretem Mattot és kész =D aki meg nem az nem az az ő dolga.. de nem kell senkit leoltani csak úgy ok nélkül.. bár tom h nem volt leoltva csak mondom.. bár itt tudom h nem volt veszekedés ami általában szokott lenni.. és egyébként is Matt dolga h mit csinál.. ennyi.. mindenkinek meg van a maga véleménye én azt tudom.. de tartsa magában.. nem kell kitárni az egész világnak.. ennyi.

Vélemény, hozzászólás?

