Matthew B!tch riport 2. rész.

by

Frances Horror: Mikor végig olvastam az adatlapodat, amiből kialakult egy véleményem rólad, persze nem túl pozitív, (viszont ezt sikerült megcáfolnod és megváltoztatnod, a beszélgetéseink alapján) nem csak én járok ebben a cipőben, aki alapjában véve negatívan ítél meg. Rengetegen óvtak féltetek tőled, mondták nem érdemes veled szóba állni, de engem pont ez tett kíváncsivá. Kicsit olyannak tűnsz nekem, aki mindenáron, középpontban szeretne lenni, másképp fogalmazva celebként viselkedik. Ez számomra érthetetlen. Mi a célod ezzel, hogy mindenre képes vagy, az ismertségért?

Matthew B!tch: Mindenre képes vagyok?! Már ne haragudj, de tudtommal én soha nem kértem sehol, hogy szeressenek, ismerjenek vagy rajongjanak értem. Sőt ezekben a helyzetekben (amikor felismernek az utcán) inkább szégyellem magam. Nem én voltam az, aki önreklámozásba kezdet és rajongói oldalt csinált magának. Sőt híres vagy hírhedt sem szeretnék lenni. Ezen kívül utálok középpontba lenni, és azt sem szeretem, ha néznek, de valahogy mégis sikerült középpontba kerülni. Tisztába vagyok vele, hogy rengeteg helyen én vagyok a téma. Ezt részben szerintem nyíltságomnak és kommunikativitásomnak köszönhető. Beszélgetni és ismerkedni viszont imádok

Matthew B!tch

Matthew B!tch

Frances Horror: Szeleburdi lettem ma is céltalan, csak hajszolom az élvezeteket, a pillanatnak élek, bár mostanában már megfordult a fejembe, egy bizonyos cél, szeretnék együtt élni valakivel, és megosztani vele a gondolataimat, az örömet és a bánatomat, szeretném, ha velem maradna, és együtt nevetnénk, sírnánk. Ez nem tűnik egy elérhetetlen célnak, de nem bízok magamban, és lehetséges sosem fogom tudni megvalósítani. Milyen célt tűztél ki a jövőre vetítve, amit mindenképp el szeretnél érni?

Matthew B!tch: Távolba nem tervezek, de szeretném, ha idei év végén is kitűnő lennék. Valamit nemsokára költözünk Sydney-be és ott folytatom a modellkefést és addigra szeretném letenni a fodrász szakmát is.

Frances Horror: Felgyorsult világunkban, elvesztek a szép dolgok, félek, már sosem jönnek vissza azok a régi nyugodt békeidők, mikor senki nem rohant sehova, szóba elegyedtek egymással az emberek. Felidézem magamban kedvenc korszakom, ahova lelkileg tatozom 1890-1930 Anglia, London. Most minden a visszájára fordult és az emberek már úgy mennek az utcán, hogy félre lökik egymást, sok esetben leköpnek, beszólnak, és a legfontosabb dolog a tolerancia halt ki belőlük. Számomra viszont épp ez, ami számít. Neked mit jelent a tolerancia?

Matthew B!tch: Ez ugye egymás elfogadásán alapszik. Sajnos ez Magyarországon kb. a nullával egyelő. Feloszlik az ország két nagy csoport az Alternatívokra és az Anti Alternatívokra. Az, alternatívok képesek a toleranciára, ami 3 fő dolgot foglal magában: konfliktustűrő képesség, jogegyenlőség elfogadása, erőszak elutasítása. Szerintem egyet értünk abban, hogy ennek a 3 tulajdonságnak minden emberben helyet kéne foglalnia. A következők a tolerancia alap elvei: képesség a párbeszédre és a kommunikációra, képesség a partnerek álláspontjába való belehelyezkedésre, képesség a konfliktusok demokratikus és konstruktív megoldására, képesség az intoleranciával szemben bátor fellépésre. A tolerancia tanulása során az alábbi szempontokra érdemes felhívni a figyelmet: a félreértések, nézeteltérések természetes jelenségként történő felfogása, az egyének tájékoztatása a tolerancia, a látszólagos tolerancia és az intolerancia következményeiről, a konfliktusok alternatív megoldási módozatainak oktatása, a konfliktusok keletkezésével összefüggésben olyan szituáció- és kommunikációs kockázatokkal történő megismertetés, ami segíti az egyént, hogy magatartását megfelelően adaptálhassa, olyan orientációs technikák oktatása, elsajátításának elősegítése, amelyek lehetővé teszik a tapasztalatszerzést a különbözőségek, az eltérések terén, elősegíteni, hogy az emberek, ellentéteiket tárgyalások, eszmecserék és beszélgetések útján oldják meg, a „hagyományos ex catedra tanítás” helyett olyan tanítási módszerek alkalmazása, mint pl. a „megfelelő keretek biztosítása tapasztalatok szerzéséhez”, „szituációteremtés”.

Közel sincs VÉGE, holnap 15 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

