Mi van veletek emberek? Avagy nyílt levél Kenny Catastrophe-nak 1. rész.

by

Nem tudom merre tart már ez a világ, de megpróbálom kihámozni, és esetleg ezzel talán rendet tudok rakni néhány ember agyában.
Nem rég történt a következő esemény. Egy kislány ki összesen egyetlen esztendőt élt a földön, és persze ezt is kínlódás volt neki, halálra éhezett, és meghalt. A szülőket természetesen bíróság elé állították, de vajon csak őket kell? Hol volt a védőnő a szociális gondozó, az önkormányzati képviselő és a polgármester, ők nem felelősek ezért, hogy ez megtörténhetett? A válasz egyértelmű, természetesen felelősek, de őket a mai jogszabályok miatt nem lehet felelősségre vonni. De lássuk csak mi is történt pontosan.
Valahol Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében (a falu nevét direkt nem írom le) ahol nagy a szegénység, élt egy család hat gyermekkel. A ház amiben laktak vályog téglából készült, de én még ilyen putrit mondhatom nem láttam soha. A szülők a saját bevallásuk szerint azért hoztak világra hat gyereket, hogy az utánuk járó családi pótlékot és különféle segélyeket felvegyék. Az apa cigány származású, alkoholista. Az anya fehér, aki mondhatjuk csak elszenvedte ezt a dolgot. Megpróbált ő tenni valamit. Az önkormányzathoz fordult ahol elmondta mi is történik azon a HORROR tanyán.  A hivatalban meghallgatták de semmi nem tettek. Havi rendszerességgel járt ehhez a családhoz a védőnő és a szociális gondozó, érdekes módon nekik sem tűnt fel semmi. Aztán egyszer csak meghalt a csecsemő korú kislány. A boncolási eredmények, megállapították, hogy éhen halt, és azt is, hogy a kisgyermek olyan szörnyű állapotban volt, hogy ha tizenkét nappal a halála előtt kórházba kerül akkor sem tudtak volna már segíteni rajta. A rendőrség eljárást indított a szülők ellen de a bíróság megidézte tanúnak (mert, hogy vádlottként nem lehet!) a fent említett hivatalnokokat. A legérdekesebb tanúvallomást a védőnő tette, aki ezt mondta – Nem látszott a kislányon hogy alultáplált lenne, és nem tűnt betegnek sem. Érdekes ö ennyire értett csak hozzá, vagy nem is érdekelte? Itt merül fel a kérdés megint bennem, egyáltalán van olyan ember Magyarországon akit valami érdekel még saját magán kívül? A perben még nem született ítélet. A szociális gondozót és a védőnőt viszont elküldték továbbképzésre! Nem vagyok benne biztos, hogy ez a megfelelő megoldás!
Persze nem ez az egyetlen, rémséges dolog ma Magyarországon. A cigányokat folyamatosan támadások érik, persze olyan az adjonisten amilyen a fogadjisten, mert ők is tesznek érte bőven, hogy ez megtörténjen. Gondolok itt ara, hogy gátlások nélkül szúrnak le embereket, sportolókat, bárkit akihez kedvük van. Nem egyszer hallottuk már, megöltek egy embert 1000 Ft-ért. Aki ilyenre vetemedne, keressen meg engem és én fogok adni neki 1000 Ft-ot, inkább nem eszek két napig, de nekem fontosabb egy ember élete mint némi pénz, bár nekem sincs sok.

Kenny Catastrophe

Kenny Catastrophe Portfólió

A fiatalok körében is ugyanezt tapasztalom. Legyen az bármilyen stílus. Híres EMO-k akiktől azt várná az ember, hogy példaképek legyenek, nem számít már nekik sem semmi. Vagy talán nem is számított soha? Csak a cél volt a fontos? Bár azt nem értem mire használják a hírhedtségüket. Blogokat hoznak létra ahol gyalázkodnak pusztán irigységből? Persze velem nem járnak jól mert én nem veszem fel a kesztyűt. Engem nem egy ilyen ember fog megítélni. Engem a világ fog megítélni! Eltűnt az udvariasság, a tisztelet már teljesen ebben a kis országban. Az emberek félrelökik egymást az utcán, a buszról nem engedik leszállni a másikat és még sorolhatnám, de már így is tudjátok mire gondolok. Az utóbbi időkben egyetlen olyan ismert EMO-val beszélgettem, aki udvarias és tisztel mindenkit, és soha senkit nem bánt. Ö MatyoFREAK™.
Az emberek talán már azt sem vennék észere ha le dózerolnák az Őrséget, és az ott lévő gyönyörű öreg fákat kivágnák. Én nem tudom mi van ezzel az országgal, és sajnos azt sem tudom mi segíthetne rajtunk. A bizalmam is kezd elszállni, mert bíztam a fiatalokban, és gondoltam utat mutatok, de ennek a vége is csak önző ellenségeskedés lett. Talán igazad van, a család alapításon is járhatna már az eszem, de nekem magasztosabb céljaim vannak. Megmentelek téged és tőled a világot, és sosem adom fel. ÉN a harmadik generációs EMO.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , ,

7 hozzászólás to “Mi van veletek emberek? Avagy nyílt levél Kenny Catastrophe-nak 1. rész.”

  1. nicc Says:

    jó cikk lett. tetszik. és igaz is.
    Matyót nem ismerem , és addig nem mondhat az ember véleményt, csak gondol valamit az ember, én azt h beképzelt és bunkó. de ahogy mostanába olvasom az oldalt kezd megváltozni a véleményem róla, és talán egyszer majd meg is ismerhetem. enyí. szia.^^

  2. Matyofreak Says:

    Szia!
    Sajnos sokan ezt gondolják amíg meg nem ismernek :\ nemtudok mit tenni ellene, beszélgetni sajnos nemtudok mindenkivel, de igyekszem :]
    apple-macc@hotmail.com
    írj majd 🙂

  3. B007 Says:

    Most akadtam a blogotokra, és tetszik a cikk. Én is régóta igyekszem hinni a fiatalokban és még most is hiszek…ahogy a világ durvul, úgy a fiatalabb generációnak egyre nehezebb lesz jó példát találni, netalán még követni is…ilyenkor még jobban szükség van a segítségre, a normálisan gondolkodó emberekre.
    Hajrá!

  4. nikíí. Says:

    én se ismerem Matyót..de szerintem jófej.;D..olvasom blogját is…:P

    ez az oldal meg iszonyat jóó^^ mindig olvasom^^ :DD

  5. Lilla Says:

    Sziasztok!
    Én se ismerem Matyót de nekem is nagyon jófejnek tűnik.Szívesen megismerném^^
    Olvastam a blogját is, meg hasonló ilyen oldalakat..nekem nagyon tetszik:)

  6. pf Says:

    ajjaj, huliék pofáznak h sok hozzászólást törölsz, miközben őis ugyanezt csinálja, pedig csak annyit írtam h mértnem dolgozni megy ahelyett h 14éveseket húz be, meg honnan fizetett albérletet ha éhezett, erre nyomott egy comment deletet, gusztustalan, aki újra bízik ebben az emberben az hülye

  7. ryuzakil Says:

    http://www.ryuzakil.wordpress.com gondoljátok lessétek meg:)

Vélemény, hozzászólás?

