Mi van veletek emberek? Avagy nyílt levél Kenny Catastrophe-nak 2. rész.

by

2009 Március 18 Reggel
A nap gyönyörűen sütött mikor kinéztem lakószobám ablakán. A tekintetem lejjebb téved az utcára, ekkor rájöttem hatalmas szélvihar tombol kint. A fákat csavargatja és felkavarja a szemetet az utcán. Elkezdtem reménykedni, talán ez az a szél ami majd kisöpri a gazembereket, érdekbarátokat. Persze ez még csak a jövőben fog kiderülni. Miután elindultam, a helyzet csak rosszabb lett. Az emberek már annyira sem nézték egymást mint tegnap. Lehajtott fejjel bandukolnak ulticéljuk felé, egy árva kegyes mosoly, vagy egy visszataszító lenéző arcfintor, de még egy beszólás sem hagyta el ajkukat.
Agyamban hemzsegnek a gondolatok, tegyük fel ha meleg lennék akkor nem tekintenétek embernek többet? Vagy csak nem értem, ez amolyan kis szurkálás, hátha elhúzódnak tőlem az emberek? A válaszom egyszerű Nem vagyok meleg. Őrjítő gondolat támadja agyamat. Pont egy köztudottan meleg ember írogat ilyeneket? Akiről az egész média tudja, hogy az, és akinek nem is tudtak feltenni más érdekes kérdést a televízióban, mint a nemi hovatartozás? Lehetséges tévedett, már magának is beismeri, ezt nem kellett volna közzé tennem sehol, de mivel üres volt mint egy kihajított papírzacskó amiben az étkemet tároltam hazafelé a McDonald’sból menet, mi is lett volna amivel kitűnhet a a nagy szürke hétköznapokból. Az öltözék, a hajkorona, és néhány videóblog? Jaj majd el felejtem hiszen más is, hiszen arrogáns, csak ö lehet olvasott, másról nem is feltételezi ezt? Miért? Ebben is téved, én is olvastam Oscar Wilde -ot, sőt az összes művét olvastam. A riportban adott válaszok már akkor megleptek, sajátjaként feltüntetni egy híres író gondoltait.
Idézem: „a cigi az egyetlen olyan dolog amely tökéletesen boldogít, de mégsem elégít ki.” – Oscar Wilde Dorian Gray Arcképe című elbeszélésből.
„hosszabb ideig ha boldog vagyok úgy érzem valamit elrontottam.. „ Oscar Wilde
Frances Horror: Eleinte nehezen értetem meg, hogy egy ilyen ember mint te akinek rengeteg barátja lehetne, miért van egyedül?
Kenny Catastrophe: A barátokat nagyon meg kell válogatni és még jobban az ellenségeket. Barátokat lehet szépség és szimpatizmus alapján válogatni, de ellenséget mindig az okosak közül kell választani. Nos ez is Oscar Wilde és szintén a  Dorian Gray Arcképe című elbeszélésből.
A felsorolást tovább is folytathatnám de nem akarlak titeket ezzel untatni.

Kenny Catastrophe

Kenny Catastrophe Portfólió

Nem gond tanulni a nagyoktól, csak az jelenthet problémát, ha a legértelmesebb mondataink amiket leírunk nem is a saját gondolataink. Sajnos sosem szabad lebecsülni senkit, főleg egy ismeretlent akiről nem is tudsz semmit. Nem teljesen világos, valójában ezzel hogy lehetne kitűnni a szürke hétköznapokból, így csak lejáratni tudja magát az ember. Kedvenc történetem a gyaloglo Chat-en zajlott le. Megkérdeztem egy ifjút – te tudsz angolul? – igen, középfokú nyelv vizsgám van – válaszolta. Egyből angolul kezdtem neki írni, és ö nem tudott válaszolni. Többet nem irt nekem, és soha sem láttam ezek után.
Feltettem a kérdést egy közös ismerősünknek, ki veled töltött egy napot. Milyen társaságnak találtad őt? A válasz rövid volt csak két szó összesen: Roppant unalmas! Azt is megértem, a legegyszerűbb dolog elzárkózni a világ elöl, mert akkor csak azt látják amit te akarsz megmutatni, de csak akkor lehet érdekes ha van is mit. Vitatható cselekedet egy olyan ifjútól, kit a napiszar.com nevű oldal tett ”híressé” egy gyalázkodó blogot létrehoz, meggondolandó, mert ez is csak egy reklám, mindegy hogy pozitív vagy negatív de benne vagyok a köztudatban, és szerencsére amit te leírtál, az minősít téged, és naivitásodat bizonyítja, ha azt feltételezed, mindenki veled ért egyet.
És végül a szubjektív szó jelentése: az egyén érzésvilágából kiinduló, elfogult.
A szél nem csendesedik, már bízok benne, elvégzi feladatát, és a McDonald’sos zacskót amit üresen kihajítottam, kitakarítja, mert egy biztos, szemét nélkül jobb lesz a világ is!

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

