Különkiadás! Az igazság Nyomában! Kenny Catastrophe, és Frances Horror.

by

Végül is rászántam magam arra, hogy leírjam a sorrendiséget, csak azért, hogy mindenki jól láthassa, ki is az aki elindította a lavinát, és néhány szóban a miértre is megpróbálok választ adni.
A tények az alábbiak, és ezt senki nem vitatja, mert dátum szerint visszanézhető.

Kenny Catastrophe önarckép

Kenny Catastrophe önarckép
2009 Március 12-én e-mailt kapok Kenny Catastrophe-tól a következő szöveggel: Olvasd amit eléd vetek (rágódj!) Újra írok blogot. És ne feled TTYN=Talk Tou You NEVER!
Természetesen nem válaszolok erre az e-mailre mert ilyet még a kutyámnak sem mondanék, igazából nem is értem miért írta meg nekem, hogy újra blogol, persze a gondolataimban felmerül a gyanú talán azért, hogy legyen olvasója! Én nem teszek semmit annyiban hagyom a dolgot.

2009 Március 5-15
között folyamatosan e-mailekkel ostromol, hogy tudassa velem ö Miion Aria új szerelmese.
Nem értem teljesen miért fájna ez nekem, mivel nem vagyok meleg. Miion Aria-val szoktam beszélgetni, a személyisége és a korrektsége megfogott és ezért megkedveltem. Megfogalmazódik bennem, hogy Kenny Catastrophe meleg, és nem teljesen értem, miért tagadja ezt le a Televízióban.

2009 Március 15
-én Kenny Catastrophe, Faye Daniels néven, létre hoz egy blogot, aminek nem titkolt célja, hogy személyemet és blogomat lejárassa.
Elgondolkodok rajta, miután elolvasom az első bejegyzést, hogy az eddig kultúr- lénynek tartott Kenny valójában milyen primitív és buta tud lenni. Azt gondolom azért hozta létre ezt a blogot, mert konkurenciának tartotta az írásaimat. Még mindig nem teszek semmit! Nem érdekel!

2009 Március 17-én elkezdem közzé tenni tényfeltáró riportomat Hoolie-ról.

2009 Március 20-án Megszületik az „Objektíven a „Szubjektív”-ről” címet kapott, bejegyzés, Miion Aria összeállításában. Ebben a cikkben az első ember ki pálcát tör felettem Kenny Catastrophe.

2009 Március 21
-én „Mi van veletek emberek. Avagy nyílt levél Kenny Catastrophe-nak” címmel bejegyzést készítek a blogomba.
A Válasz nem marad el! Kenny Catastrophe, Faye Daniels néven újabb és mindennél merészebb bejegyzést ír az Objektív magazin hasábjain, Ahol annyira messze megy, hogy életveszélyesen megfenyeget!

2009 Március 29
Elhatározom, tíz napos riportot írok az EMO-k ról, két részletben az első címe: „Az EMO-k szégyene avagy Kenny Catastrophe” A második részlet címe a következő lesz: „Az EMO-k büszkesége”

Nos világosan látszik, hogy a támadást nem én indítottam Kenny Catastrophe, ellen. Azért választottam példa karakternek őt, mert benne minden negatív jellemvonás, és önzőség gonoszság megtalálható, ami árt az EMO gondolkodású embereknek.

Szerző: Frances Horror.

Reklámok

Címkék: , , , ,

7 hozzászólás to “Különkiadás! Az igazság Nyomában! Kenny Catastrophe, és Frances Horror.”

  1. Yuki Montana Says:

    Hát őszintén nekem már csak egy kérdésem van ami foglalkoztat méghozzá a nevek miért kell csicsásabbnál csicsásabb neveket kitalálni?
    Kenny Catastrophe, Faye Daniels blablablabla és Amúgy Francess tényleg nem akar semmien celeb lenni sem myvip sem iwiw sem semmien csak ir ez nem nagy baj ö ismeri ezeket az embereket beszélt is velük az hogyha arról akiről írnak miért fáj?meg hát valószínű hogy a mondjuk 100 emberből kb 1 embernek van esélye arra hogy ezzel a Kenny gyerekkel találkozzon hiszen már lassan olyan vastag körülötte a védő fal hogy azt még kőműves Kelemenné is megirigyelné.Ha olyan tökös ez a gyerek eza Kenny gyerek miért nem vállalja magát őszintén valódi névvel?mert kibukik hogy ki ö valójában? itt igazából a neveknek vannak hatásaik a tizenévesekre meg az hogy hogy néz ki igen ez igy van énis tudok olyan hajat csináltatni énis tudok fényképet gyártani agyon photoshoppolva persze de egyet nefeledjünk azért ö nem akkora anyg ember tudok én olyan embert mutatni aki 1000000000 szor nagyobb kennynél és mégincsen elszállva magától és az hogy Francess mien nemü emberrel készít riportot az legyen az ö dolga az hogy hány éves az is legyen az ö dolga hogy ö idősebb könyörgöm senki nem mondja azt annak a gyereknek hogyha nem csinálod meg akkor ez lesz meg az lesz …igen és itt van az hogy ki akar hírnevet szerezni magának?hát nem Francess hanem ez a kis idióta akinek nincsen jobb dolga mint játszani az intelligens embert közben primitíven felhívja magára a figyelmet mert hát igen biztos ez nyugtatja meg a lelkét hogy hú most hozom a szokásos botrányos formámat lehet ezt élvezi erre nem gondol senki?hiszen a köztudatban és az objektív magazin hát igen ez olyan mint a fekete fehér vagy az igen nem ennek az ellentéte ennek kötelezö volt létrejönnie. De viszont a pedofiliás dolgot szerintem le kellene törölni mert az nem felel meg az erkölcsi normáknak enyhén szólva a hamis vádaskodást még 18 év alatt is büntetik.és hogy Francess meleg heteró bisex hát szerintem ez az ö dolga de egyben biztos vagyok nem 16 évesekkel fog kikezdeni mert hát nem idióta.És ha valakinek nem tetszi hogy francess kikkel készit riportot akkor az ne olvassa és mellékesen látszik hogy márcsak a tizen éves körökben divat ez az emo meg scene meg franc sem tudja micsoda na és az hogy Kenny röl szolnak ezeka dolgok mien érdekes hogy pont ö nem reagál de tényleg nem ir egy kommentet sem mivan esetleg igaz eza a sok aljasság. a mai világban a gyerekek a legaljasabbak hát em egyszer tapsztaltam már szal ittis az élö példa kenny catastrophe egy senki egy kis hülye gyerek aki játsza a semmit meg veri magát a semmire.nah pás

  2. Shen_Shine Says:

    Kerlek ti egyre alabb sullyedtek:”)

    Inkabb fogjatok egy konyvet , es ne irjatok blogot ha ember mondjara sem tudtok viselkedni egymassal.
    Egy ket illemora elkelne neked is meg a tarsaidnak is.

    Es Miion pedig jobb ha elfelejtitek mert bemocskoljatok a sajat nyomorultsagotokkal es ezt nem fogom engedni.

    Miion senkije.
    Ti nem ismeritek.

    Es en nem fogom elveszteni miattatok.

    Szanalmas sopredekek vagytok.

    Tanuljatok emberseget es jo modort.

  3. Nobody Says:

    Miion?

    Tudok róla sok mindent. Az igazat megvallva még talán meg is értem de, a középpont megkaparintásáért mindent megtesz mint ahogy azt a többi “celeb” ( nem szeretem ezt a kifejezést) is.

    Igazából nem érdekel, csak ha annyira ismered akkor ne állíts olyat amit te se gondolsz komolyan.

    Bemocskolni?
    Ugyan már kérlek… megteszi ő azt magától, nem kell helyette cselekedni.
    Természetesen mint embert nem ismerem, így ahogy láthattad nem foglaltam állást, én csak a te postodra reagáltam.

    Ha jobban megnézed, akkor saját magaddal állsz ellentétbe:

    “Kerlek ti egyre alabb sullyedtek:”)” VS. “emocskoljatok a sajat nyomorultsagotokkal”

    Kérdezem én, ez nem a másik becsmérlése?
    De félre értés ne essék, nem veszekedni jöttem ide, én olvasok, informálódok és reagálok ha azt az írás megköveteli 🙂

    Üdv.

  4. miionaria Says:

    Kedves Nobody,

    Mint mindenkiről, Rólam is sokat lehet tudni, ami nem egyenlő azzal, hogy bárki is ismerne.
    Senkit nem szeretnék megsérteni, de nem vagyok “celeb”, sem “famous” (én sem szeretem ezeket a kifejezéseket, mert ki határozhatja meg, hogy ki érdemli meg eme címeket) és nem is szeretnék lenni. Nem vagyok divatmajom, sem pedig tökéletes. Vannak hibáim, melyekre büszke vagyok, mert ez mutatja, hogy nem vagyok lélektelen robot. Nem vágyom a rivaldafényre sem.
    Bemocskolni magam?
    Miért tenném?
    Nem sokkal ésszerűbb saját világban, saját barátokkal zártan élni, mint saját magam hülyeségeit másokra ráerőltetni?
    Dehogynem: )
    Ezért a blogomban csak a gondolataim, és érzéseim olvashatóak, nem pedig a magánéletem. Az maradjon csak az Én titkom. Ehhez mindenkinek meg van a joga. Ezért tartom sértőnek, ha valaki(k) más életébe szeretnének belefolyni. (nem csak Francesre céloztam, de ezt tudja)
    Én ennek az egész “hogyan mocskoljuk be jobban a másikat” vitának szerettem volna véget vetni.
    Elnézést, ha valakit megsértettem.
    Köszönöm, ha elolvastad: )

  5. szikszay etus Says:

    Zseniálisak vagytok! Ez szórakoztatóbb, mint a Győzike-show. Véletlenül tévedtem ide, de ezek után biztos rendszeresen olvasni fogom ezt a belterjes, sekélyes mocskolódást, hogy melyik vasalt hajú nímand homár miért utálja a másikat:)))
    Meg ezek a nevek! Aki ilyen Heky Rampage-nek meg Kenny Catastrophe-nak nevezi magát, az sikeres ember nem lehet.
    De ez a “tényfeltárás” is kemény. Mintha nem valami teljesen érdektelen kis csíráról írnál, hanem minimum a Watergate oknyomozása lenne:)

    Nagyon ciki lesz nektek ezt visszanézni 5 év múlva…

  6. corii Says:

    Mindenki rajtatok nevet. Gyerekesen buták vagytok. Fejezzétek be ezt az undorító szitkozódást. Héj Frances! Te és Kenny is “felnőttetek” vagytok már igaz?! Akkor viselkedjetek ahhoz méltóan. A hugom nem viselkedik így. Felejtsétek el egymást és kész..ne foglalkozzatok avval hogy ki mit ír.Ilyen egyszerű,egy kis “nemtörődömség” .

  7. Ada_Alucard Says:

    A “Kenny Catastrophe önarcképe” fotón pedig az én rajzom látható. És az nem fikázás ként készült, hanem mert jó barátok voltunk.

Vélemény, hozzászólás?

