Vajon meddig süllyedhet még Kenny Catastrophe és Jessica Brooklyn?

by

Jessica Brooklyn, vagy másik nevén Faye Daniels azért kereset meg, hogy eltántorítson ama szándékomtól, hogy Kenny Catastrophe jellemén keresztül mutassam be az EMO-k szégyenét! Cserébe felajánlotta, nekem, hogy törli az általuk létrehozott Objektív magazint. Sajnos mivel elkötelezett híve vagyok az igazságnak, ezért nem áll szándékomban alkut kötni senkivel. Helyesbítésre szorul az alábbi gondolatom: Az Objektív magazint nem egyedül Kenny Catastrophe, írja hanem Jessica Brooklyn-al karöltve. Továbbá az is kiderült, hogy én azért kaptam a gyalázkodó blogot, mert más emberrel is mertem interjút készíteni nem csak Kenny Catastrophe-al. Továbbra is fogok számomra érdekes emberekkel interjút készíteni, és egybe kijelentem, nem azért teszem ezt, hogy én népszerű legyek, hanem mert egyszerűen kedvem van hozzá. Továbbá felhívom mindenki figyelmét arra, hogy ez a két személy mindenre képes, hogy a célját elérje, ezért érdemes vigyázni velük!

Szerző: Frances Horror.

Kenny Catastrophe Portfólió

Az alábbi MSN beszélgetés 2009 Március 31-én készült

Frances Horror üzenete:
Szia te ki vagy?
Jessica. va savoir üzenete:
Jessica. És beszélnünk kell. Nincs sok időm, egyből a tárgyra térek
Frances Horror üzenete:
Sajnos nem ismerlek milyen közös témánk lehet?
Jessica. va savoir üzenete:
Nem Kenny Faye, hanem én. És nem engedem, hogy olyanért mocskold a nevét, amiért nem felelős.
Frances Horror üzenete:
Ezek után azt hiszem nincs is mit beszélnünk ha te olyan emberekről írsz akiről semmit sem tudsz és ilyen hangnemben kislány.. nagyon durva
Jessica. va savoir üzenete:
kislány? :] tudod hány éves vagyok? nem 12, nem is 14. és de, van mit beszélnünk. zavarjuk le fél óra alatt, mert utána mennem kell.
Frances Horror üzenete:
kérdem mit ártottam neked
Jessica. va savoir üzenete:
Írok egy bejegyzést a blogomba, hivatalosan közzé teszem, hogy én írtam a blogot, te pedig tisztázod Kennyt a hamis vádak alól. Mit ártottál? A legjobb barátom használtad puszta reklám céljából, majd egy világ előtt megaláztad? Ezt ártottad nekem.
Frances Horror üzenete:
Na várj Kenny örült az interjúnak, és aztán te rám támadtál mindenféle ok nélkül
Jessica. va savoir üzenete:
Nem, ez nem így volt.
Frances Horror üzenete:
és elmentél addig hogy életveszélyesen megfenyegetsz
Jessica. va savoir üzenete:
Kenny nem örült az interjúnak, miután rájött, hogy csak egy reklámarc volt, semmi több
és másokat is ugyanúgy egekig marasztalsz, mint őt, hogy igazán nem volt annyira különleges, mint hitte a számodra. És igen, elmentem. Bármit megtennék érte. Mert – egy újabb helytelen állításod – vannak barátai. Legjobb barátok vagyunk immár nyolc hónapja és nincs olyan mélység, ahova ne süllyednék érte.
Frances Horror üzenete:
rendben ez csak téged minősít
Jessica. va savoir üzenete:
Igen, engem minősít. Hogy vannak bizonyos emberek iránt tiszta szándékaim és érzéseim, olyannyira, hogy ha kell, egy világ ellen védem meg őket. És én büszke vagyok erre.
Frances Horror üzenete:
Én nem ártottam Kenny-nek semmit  ezt ugye tudod? aztán sajnos megváltozott a véleményemet róla.
Jessica. va savoir üzenete:
Elég csúnyán kihasználtad őt a többiekkel együtt. Először nagyon örültem, hogy valaki tényleg tudja értékelni Kennyt, de miután mindenkivel ezt tetted, már teljesen a másik oldalra billent a mérleg ügyes marketingfogásként használni őt pedig végletekig aljas dolog.
Frances Horror üzenete:
Nem voltak ilyen szándékaim egyszerűn érdekelt Kenny és örültem, hogy ilyen jó interjút csináltam vele.
Jessica. va savoir üzenete:
Igen, nem is ezzel volt a baj, hiszen mindenki életében van 1-2 ember, akit természetéből adódóan csodálatosnak tart. De miután a sokadik emberrel tetted meg ugyanazt, már teljesen más volt a helyzet.
Frances Horror üzenete:
Azok az emberek akikkel interjút csináltam, érdekeltek, és különlegesnek tartom őket
Jessica. va savoir üzenete:
Nem értek veled egyet. Igazán intelligens embernek nem lehet minden iránt ugyanakkora érdeklődése, hiszen az egyet jelentene azzal, hogy mindenhez értenie is kellene. És valljuk be, egy embert a végletekig kiismerni is egy élet, nem hogy tízet.
Frances Horror üzenete:
Nos köszönöm, hogy elmondtad ezt a dolgot ugyan visszacsinálni nem lehet semmit már
Jessica. va savoir üzenete:
Nem értek veled egyet.
Kérlek tudasd az olvasóiddal, hogy – legalábbis bizonyos – vádjaid Kenny ellen alaptalanok voltak. Én megírom a bejegyzésem, amint 5 óra után hazaértem hivatkozhatsz rá. De ne terheld őt olyannal, amiért nem felelős.
Frances Horror üzenete:
Természetesen lefogom írni h nem ö hozta a blogot létre ez természetes
Jessica. va savoir üzenete:
Rendben, ebben legalább egyet értünk. Köszönöm, Frances.
Frances Horror üzenete:
Még egy kérdés ezek után folytatod a gyalázkodást?
Jessica. va savoir üzenete:
Természetesen nem. Ha tudom, hogy Kennynek ártok vele első helyen, akit a leginkább meg akartam védeni, el sem kezdem.
Frances Horror üzenete:
Sajnálom hogy rosszul döntöttél és ilyen kellemetlen helyzetbe hoztad a barátodat.
Jessica. va savoir üzenete:
Nem gondolom, hogy ez kizárólag az én hibám lenne. Te is rákérdezhettél volna, kié a blog, mielőtt befeketíteni a nevét. Továbbá a helytelen információid közé tartozik az “igazi” neve is és a nemi identitása. Mindkettőről első kézből vannak információim, amik egytől egyik nagyban különböznek az általad leközöltektől.
Frances Horror üzenete:
Én amíg ez a blog létre nem jött csak pozitívan írtam mindenkiről
Jessica. va savoir üzenete:
utána viszont te is beleestél abba a hibába, amivel első sorban másokat vádoltál
hogy helytelen és minden igazságalapot nélkülöző dolgokat közölnek le. Egyikünk sem szent. Hibáztunk, de te csaknem akkorát hibáztál, hiszen én egy ‘ismeretlenről’ írtam, de pedig egy olyan emberről, akit a barátodként állítottál be Milyen barát az, aki ilyen csúnyán a másik ellen fordul? Megjegyezném egyébként teljesen alaptalanul -nem számít én is készülődöm, nemsoká kezdődik a japán órám.
Frances Horror üzenete:
Annyi csak, hogy ha belegondolsz és megnézed a blogomat senkiről nem írtam negatívan és büszke voltam erre sőt az is vagyok, sokáig tűrtem a gyalázkodást, amit kaptam tőled. Ettől függetlenül Hoolie -ról mindenképp megírtam volna a riportomat, mert néha el kell vállalni a rossz negatív dolgokat is!
Jessica. va savoir üzenete:
Nézd, Frances. Nekem sem öröm, ha – ahogy fogalmazol – “gyalázkodhatok”. Hidd el, nem unatkozok annyira, hogy ne tudnék jobb dolgot kitalálni. Úgy éreztem, hogy az ellen az ember ellen követtél el kisebb átverést, aki valóban a fél világ számomra. Ha volt már legjobb barátod, valószínűleg átérzed a dolgot, ha nem, akkor kívánom, hogy legyen és tapasztald meg egyszer.
Frances Horror üzenete:
Nekem nincs hetente új legjobb barátom, nekem 11 éve van legjobb barátom
Jessica. va savoir üzenete:
Akkor képzeld magad kicsit a helyzetembe. Szerintem te is hasonlóan reagáltál volna.
Frances Horror üzenete:
Ezt már leírtam, azonkívül hogy interjút csináltam Kennyvel semmi rosszat nem tetem te erre válaszként elindítottál egy olyan gyalázkodó blogott amit még sosem láttam de ezt már megbeszéltük
Jessica. va savoir üzenete:
megbeszéltük, de úgy látszik nem figyeltél arra, amit én mondtam csak arra, amit te szeretnél.
már elmagyaráztam a reklámarc, illetve a kétszínűség teóriáim. Ha nem is értesz vele egyet, értsd meg, hiszen ez az alapvető emberi kommunikáció alapfeltétele.
Frances Horror üzenete:
De én meg mondtam már hogy ebben tévedtél és nem használtam reklám arcnak ezt meg kéne értened, és nem vagyok kétszínű
Jessica. va savoir üzenete:
Elfogadom, még ha nem is így látom. Na de úgy gondolom a kettőnk között feszülő ellentéteket tegyük félre még pár pillanatra. Arra kérlek, hogy a helytelen információid távolítsd el, a személyes véleményed – bármennyire nem is tetszik – maradhat, hiszen abba nincs beleszólásom. Helytelen információid: a blogról, a barátairól, az igazi nevéről és a nemi identitásáról vannak. Kérlek tüntesd fel, hogy ezekkel kapcsolatban félreinformáltak. Rólam pedig nyugodtan írj olyan cikket, amilyenhez csak kedves van.
oh még egy apróság. Talán néha lányokkal is beszélgetned kellene; hidd el megdöbbennél, mennyi természetes késztetés van mindegyikünkben, hogy megvédjük a számunkra fontos dolgokat. Talán még tanulnál is belőle egy kicsit. : ]
Frances Horror üzenete:
Figyelj, engem már jobban nem tudsz megalázni. Ha törlöd a blogot akkor én soha nem foglalkozom vele többet és javítom azt h nem ő késztette a blogot. ennyit ígérhetek. Nem szeretem az olyan embereket akik így képesek taposni mint te
Jessica. va savoir üzenete:
nem szeretem az olyan embereket, akik képesek a BARÁTAIKRA taposni, mint te.
Most mennem kell, mert japán órám lesz. Amint hazaérek folytassuk még egy kicsit a beszélgetést, mert eddig nem jutottunk kielégítő eredményre de úgy érzem nincs messze a megoldás. Addig is szép napot!

Címkék: , , , ,

11 hozzászólás to “Vajon meddig süllyedhet még Kenny Catastrophe és Jessica Brooklyn?”

  1. dawe_flower Says:

    Teljesen igazad van épp ittvolt az ideje hogy valaki leállitsa már ezeket a senkiket akik sztárnak képzelik magukat csak igy tovább…!

  2. Yuki Montana Says:

    Ez már szánalmas még a végén kiderül hogy Francess pisztolyt tartott Kenny fejéhez tudod Jessica ha belegondolsz jobban akkor szerintem eltudja dönteni mindenki hogy kinek mit és hogyan mond el szal szerintem ez nem kényszerített interjú volt.A másik én megértem Francest mert vannak bizonyos dolgok amiket nem tudtok és csak frances tudja meg amennyit elmesélt nekem ez alapján én Kennit legszívesebben megvertem volna hiszen emberi érzésekkel játszott.Szóval nemkelll annyira védeni ezt a tekis barátodat gondolkozzál méghogy hamis vádak szégyen ez a gyerek és attol hogy jó a haja nemtudom miért lett jelkép énis tudok olyan hajat csináltatni és akkor énis jelkép leszek?ö akart celeb lenni nesze neki ittvan még a tv-ben is volt szóval ennyit erröl Jessica és te meg saját magadat aláztad porrá ezzel a beszélgetéssel más nevében könyörögni aztán lehet az meg józt röhög a markában szép gondolom nem vagy már 16 éves én belegondolnék abba hogy mit miért csinálok megérdemli keni a maga sorsát ezt ö csinálta magának nem francess csinálta neki ö csak felhivja afigyelmet hogy ki is ez a gyerek valójában és saját véleményt is szubjektivitás tudod.és én szeretném a folytatást látni hogy alázod szét magad pápá

  3. Yuki Montana Says:

    És még egy kérdés mien törvény tiljtja azt hogy egy idösebb emebr egy fiatalabbal barátkozzon? ugyan már és holvan itt a celeb?ki itt a celeb?mit raktak ezek le az asztalra amitöl celebek?én ezen gondolkoznék inkább.pápá

  4. Shen_Shine Says:

    Mind a ket emberrol meg volt mindig is a velemenyem.
    Figyelemmel kiserem a “harcotok”at mert erdekel, hogyan is gyalazzak egymast azok az emberek , akiket mindig is mindenki az egekbe magasztalt.
    Engem kioktattatok mert nem ertettem egyet veletek, de ha titeket oktat ki valaki , vagy rolatokk hoz nyilvanossagra negativ velemenyt fel vagytok haborodva.
    En azt gondolom Jessyca en is lealazhatnalak most egy blogban a fel orszag elott , csak mert kiallok a baratom melett.:)
    Tudod te hogy mirol van szo.!
    Nagyon jol tudod.:)

    Te sem vagy szent , es a draga kennyd sem.
    Mind a ketten senkik vagytok.
    Jo lenne ha erre rajonnetek.

    Egy ido utan nem lesz aki kitorli a feneteket:”)

  5. Shen Says:

    Mind a ket emberrol meg volt mindig is a velemenyem.
    Figyelemmel kiserem a “harcotok”at mert erdekel, hogyan is gyalazzak egymast azok az emberek , akiket mindig is mindenki az egekbe magasztalt.
    Engem kioktattatok mert nem ertettem egyet veletek, de ha titeket oktat ki valaki , vagy rolatokk hoz nyilvanossagra negativ velemenyt fel vagytok haborodva.
    En azt gondolom Jessyca en is lealazhatnalak most egy blogban a fel orszag elott , csak mert kiallok a baratom melett.:)
    Tudod te hogy mirol van szo.!
    Nagyon jol tudod.:)

    Te sem vagy szent , es a draga kennyd sem.
    Mind a ketten senkik vagytok.
    Jo lenne ha erre rajonnetek.

    Egy ido utan nem lesz aki kitorli a feneteket:”)

    Válasz

  6. someone Says:

    nemtudom mit cicázik ezen hogy nem a valódi nevét közölted le. a Tóth Benjámin, na az tényleg nem az igazi.. két és fél éve mikor Kennynek még nemvolt meg ez az alteregója, csak simán Kató Richárd volt, akkor még énis beszélgettem vele egyszer msn-en. volt barátom is rengeteget beszélt vele a neten keresztül.. akkor még normális volt. vagyis inkább akkor már kezdett videoblogolni és nagyképüsködni…

    Jessica Brooklyn Vicious, igazi nevén Mező Júlia Flóra pedig nem 12, nem is 14, de 16-nál sincs több… szoval nemtudom mit magyaráz. 18 leszek és még én sem tartom magam elég nagyhoz ahhoz, hogy igy okoskodjak, mint ő…

    ui: ki nem szarja le, hogy japán órája lesz?? miért kell azt annyira hangsúlyozni? attol nem lesz nagyobb és “celebebb” hogy ö japán orára megy!

  7. netuddki Says:

    sőt,a japán óra gáz 🙂
    szerintem ez a jessica kenny maga…teljesen egyforma az okoskodásuk,meg ez az idióta japán mániájuk.

  8. Yuki Montana Says:

    netuddki te hülye vagy úristen ez 2 külön emberXD

  9. a törtető Says:

    Jessica nem 12 nem is 14 éves:O:O:O

    15…láttam a személyijétxD:D

  10. Mota boy Says:

    ingerszegény környezetben élünk. mikor én voltam tizenéves, egyszerűen nem tudtunk ennyire unatkozni, mint ezek a mai 14-16 éves puttók. basszák a rezet a gép előtt, és generálják a feszültséget, mert egyszerűen annyira sekélyes és sivár az életük, hogy valamivel fel kell, hogy dobják. emberek gyűlölködnek egymással mondva csinált sérelmek miatt. egészen elképesztő. azt hiszem ebből lassan pszichológiai tanulmányt lehetne írni.

  11. dani Says:

    flobaszki..
    ne süllyedj már ilyen mélyre..

Vélemény, hozzászólás?

