Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 2. rész.

by

Első találkozásom Kenny Catastrophe önnön megtestesült valóságával egy videoblog nyújtott segítséget, amiben hosszasan azt taglalta, hogy egy Motel helyén régebben nyomda működött, és ö bizony bement oda, azzal a céllal, hogy a könyvét kinyomtattassa. Elmondta neki a recepciós hölgy, hogy erre sajnos nincs lehetőség, mire Kenny, felháborodva kijött és ezt teglalta. Őt nem érdekli, hogy ott nem nyomda van és márpedig nyomtassák ki neki a könyvét! Nagyon meglepett ez a fajta viselkedés, egyszerűen nem értetem, miért nem tudja feldolgozni, ezt az egyszerű eseményt. Ezen gondolatommal azonnal le is zártam volna végleg Kenny-t mivel zavarodott elméjű emberek nem nagyon foglalkoztatnak, de a sors közbeszólt.
Kicsit később azonban ezt a bejegyzést találtam, amit a teljesség igényével változtatás nélkül idézek (A helyesírási hibákat sem javítottam le!) !
Forrás: http://benceboc.wordpress.com/2007/10/11/jujj-mit-talatam/

Szerző: Frances Horror

“Nekem nem kéne annyit neteznem… a wordpress-es blogokat nézegettem, amikor hirtelen a pofámba tolakodott Kenny Catastrophe weblogjának 31. számú postja.
“..te álaszent büdös kurva.
Blogomat se olvasd te senki…cöh.
Inkább nyaljál valahol ahelyett is segget…jó fényesre.
szuka“

Hát aszittem leesek a székről…
Kíváncsiságból beleolvastam ki ez kultúrlény… Természetesen Emo a drága… pasi… és komoly orvosi kezelésre szorulna véleményem szerint/ezt ő is így gondolja/. Megdöbbentő milyen emberek vannak. Persze sajnálom, nagyon szar lehet az ő korában lelkileg ennyire összeroppanni… de azért… hát nemis tudom… bosszant valamiért. Kicsit idézgetek belőle… meg minden… készülj fel kedves olvasó, innentől elég zagyva leszek /bár eddig is az voltam/

” Kivasaltam a hajam “
Ez nekem nemtudom miért, de az jajjmárbameg kategóriába van… pasi vasalja a haját:\

“Művészet töri óra elött az egyik osztálytársam felgyujtota majdnem a hajam.
Mert gondolom az olyan vicces vagy nemtudom… dehogy senki nem nevetett azis biztos.”
Na ez az amit útálok viszont… Minek kell a másikat felgyújtani? Engem is gyújtottak már fel, nagyon szar érzés. Már az is amikor felfogod hogy te most éppen égsz.

“Most nézem, hogy ennek a combinonak milyen mérges a nézése…”
Láccik hogy emo… Egyik régi netes ismerősöm azt szokta mondani hogy “Mosolyog a Combino”. És tényleg. Igaza van, és mennyivel jobban is érzi magát, mint az emok.

“Ma pl .leköptek a suliban“
Kedves magyar szokás a köpködés… ezt is útálom… Azért mert emo/buzi/leprás/büdös/szőrös/háromlábú/kissebmintte valaki, azért még nem kell leköpni. Neked se tetszene.

Kenny Catastrophe

“Iskola után találkoztam Ellával. -akit elkisért Bence mert megtudta velem talizik.-
Hát nem édes? xD“

Lehet én IS elkisértem volna bárkit, aki ezzel a sráccal találkozik… Bár… nem egy közveszélyes gyerek… de attól még szerintem nem 100as.
A következő idézetet átugorhatod, ha hosszúnak találod, de lehet, hogy érdemes beleolvasnod

“Itthon nagyon jól elbeszélgettem Benivel az emberekkel való gondjainkról…
Bemásolom…:
– – Kenny Catastrophe says:
Ecerüen.annyira.szánalmas.az.egész.magyarország.hogy.nekemfáj
benyCORE_star ™ BBN.! says:
mire gondolsz?
– – Kenny Catastrophe says:
hát a diszkriminácio… utáljunk vkit mert más a haja…. a lenézés
benyCORE_star ™ BBN.! says:
nah neekem ne is mondd…
benyCORE_star ™ BBN.! says:
suliba holnap gyomorgörccsel fogok bemenni mert valószínű hogy megvernek…
– – Kenny Catastrophe says:
nemár S:
benyCORE_star ™ BBN.! says:
azért mert “emos” vagyok… és tökjo mer gecire nem cska ugy hordom a hajam de lényegtelen ha még az is lennék kinek mifasz köze van hozzá? vágod igy pénteken pakolok be a szekrényembe erre valaki belémjön vállal én meg lebaszodok a földre. felnézek és egy bakancsos terepgatyás nagydarab állat és röhög.asszem hungarista vagy mi a geci. és igy megyek ki pár csajszival a suliból. az első visszafordul: beni forduljunk meg mer vagy 20an kint várnak téged az ajto előtt…áh mondom szuper. kimentünk a hátsó kijáraton és észrevettek…móriczig követtek. aztán hagytak… szoval igy holnap nyugodt leszek:S
– – Kenny Catastrophe says:
de vmikor ezeknek csaak szájuknagy
benyCORE_star ™ BBN.! says:
hát a pénteki dolog után szerintem nekik sajnos nem csak ez lesz:S bár remélem
– – Kenny Catastrophe says:
remélem énis
benyCORE_star ™ BBN.! says:
de annyira nem tudom megérteni hoyg ők miért nem tudják elviselni hogy valaki különbözik tőllük? ebből annyira elegem van hogy ilyen szánalomköcsög az emberek:S
benyCORE_star ™ BBN.! says:
ott egy rapper nem teccik. most verjem meg? mert miért tenném?:S emberek vagyunk nem állatok…bár már ebben eléggé kételkedem..
– – Kenny Catastrophe says:
S: … verd meg teis őket.xD… nemtudom annyira szar h semmiben nem különbözöl csak más a hajad máshogy öltözköc.és tudod a belsö lenne a lényeg nem a külsö
benyCORE_star ™ BBN.! says:
és igy nem igaz hogy milyen “emberek” vannak…
– – Kenny Catastrophe says:
ilyen cukik.akik.nem.gondolkoznak
benyCORE_star ™ BBN.! says:
hö. gondolkodás ezeknél? hát az tényleg nem lehet sok
benyCORE_star ™ BBN.! says:
de komolyan most büszkék arra hogy 100kilok 2méterek és megtudnak verni egy feleannyi kilós gyereket? hát gratulálok ez tényleg nagy dicsőség
– – Kenny Catastrophe says:
de…persze.nekünk.ez.alap.hogy.gondolkozni.kell.és.nem.elitélni.. én ecerüen nemis értem hogy miért van ez vagy hogy lehet hogy valaki elitél valaki olyat akit mégcsak nemis ismer. és/vagy esetleg csak képen látot S:
benyCORE_star ™ BBN.! says:
hát igen:S
Szerintem ez nincs rendben… de ezen senki és semmi nem fog tudni változtatni…
Ilyen a világ és így kell elfogadni…SAJNOS!“
Hmm… Bizony kemény dolog megverni 10 nálam nagyobb gyereknek egy vékony gyönge beteg embert.

“Kiszámoltam a testtömeg indexemet…
Ami 16,3 lett… és ha már 17,5 alatt van akkor az nem jó.
Általában az anorexiásoknak van ennyi alatt….”
Fasza…xD

“Nemérdekel. Anyám elvileg beleolvasott a Dead diary-mbe…
És mondta hogy olvasott olyat ami nem tetszet neki.. xD”
Tudom ez tudatlanságomat jelzi, de lövésem nincs arról mi az a Dead diary, és nincs nagyon kedvem utánanézni… Ha valaki tudja, megírhatná a kommentek közé. Téháiksz.

“Az iskola remek,unalmas,szar és SZÁNALMAS!!!
DE MÁR GECIRE BASZÁTOK MEG!“
Néha-néha sikerül kultúr szöveget is benyomnia…

“Na majd persze alapbol nem bírom a sulit gecibe a faszom.
Sok értelmes ember… (Y) -.-
Ma Zoltán bácsi természetesen feleltetni AKART.
Felszolit..mondom ÉN ROSZUL VAGYOK.
HÁT ÉNEZT NEM BÍROM, HÁNYNOM KELL! BOTRÁNY!
Ere elkezd vmit írni nézem mondom beirja az egyest?
Nem csak feljegyzem hogy roszul volt.
Mondom NA AZÉRT…cseléd.“
Meg ugye néha-néha sikerül a parasztság mellé egot is villantani.

Ez pedig a bemutatkozása:
“Kenny vagyok.
Csak egy egyszerű 17 éves fiu Pestről.
Szeretek a barátaimmal lenni.
Azokkal a barátaimmal akik nem érdek barátok.
Szeretem a természetet és az állatokat.
Szeretek blogot írni és ismerkedni.
De csak olyanokkal ismerkedek szívesen akik nem nyaliznak nekem,
és nem azért tartanak szimpatikusnak mert a szemembe lóg a hajam.
Vagy hogy azzal jönnek hogy látták a videomat és hogy milyen aranyos vagyok.
Kicsit meguntam már ezt.
Magamra visszatérve a szüleim elváltak, anyámmal és öcsémmel élek Ujpesten.
Szeretek élni…azt hiszem, csak sokszor az élet árnyékos oldalát látom és kapom.
De tudom, hogy mindig minden jobb lesz és ebben reménykedek.
És mint tudjuk a remény hal meg utoljára.
Általában mindig a myspacen lógok.
Ha gondolod ott is addolhatsz ha IDE kattintasz.
Ha megakarsz jobban ismerni írj email-t vagy írj ide a blogomba.
Mail címem: kennie@freemail.hu”

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Reklámok

Címkék: , , , ,

5 hozzászólás to “Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 2. rész.”

  1. Kenny Catastrophe Says:

    Ezt szó szerint másoltad ki egy másik blogból!
    Egyébként látom befejezted. haha

  2. Yuki Montana Says:

    vagy nem XD hahahah van folytatás 5ig el kéne számolni

  3. hekkkyrampage Says:

    lol 😀

  4. chuby Says:

    Talán kijavítani.Nem?

  5. nikoletta Says:

    legjobban emo 😀

Vélemény, hozzászólás?

