Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 3. rész.

by

Később, egyre többet hallottam felőle. Itt is, ott is, felbukkant a neve, ekkor megfogalmazódott bennem, ez nem lehet véletlen. Kenny internet celeb babérokra tör. Mindenképp a végére szerettem volna járni ennek az ügynek, ezért elkezdtem olvasni Kenny Catastrophe blogját. Kitörő örömmel fogadtam, végre van egy fiatal, aki számára fontos a könyv, és az általam is nagyra tartott Oscar Wilde a kedvence. Persze tökéletesen tisztában voltam azzal, hogy Oscar Wilde a világfi, ki komoly változatosságot hozott 1890-től a viktoriánus hagyományokat idéző Angliába, könnyen félreérthető egy olyan ifjú számára, akinek érzelmei napról napra változnak. Erre a részre később még visszatérünk! Viszont ennek jele egyáltalán nem mutatkozott Kenny-nél, ezért elhatároztam egy interjút készítek vele. Nagyon nagy örömömre szolgált, hogy vállalta, igazán jó partner volt ebben, azonnal válaszolt, egy pillanatra sem maradtam egyedül. Amikor az anyag elkészült akkor elolvastam. Úgy éreztem, valamit adtunk mi ketten a fiataloknak. Kenny is boldog volt én is, és az olvasók is! Egyszóval megérte a fáradozást. Sajnos viszont az iciripiciri negatív jeleket elhessegettem magamtól.
Egy kedves ismerősöm mondta: – vigyázz vele, mert számára semmi sem fontos csak egy, ami vele kapcsolatban megjelenik, minél nagyobb szenzáció legyen! A másik ilyen kicsi jel a lenéző butaság. A riportban Kenny több esetben egy az egyben Oscar Wilde-ot idézte, saját örök igazságának beállítva. Ezt is elhessegettem magamtól. Kis idő elteltével elköltözött Debrecenbe, mert ott állítása szerint toleránsabbak az emberek, és ott lakott legújabb választottja is, aki természetesen fiú! (Itt szeretném megjegyezni, hogy azokban az időkben amikor e-maileket írogatott nekem szurkálás kép az egyikben ez állt: Miion Aria-val járok! Érdekes dolog ez, ha valaki nem meleg mégis miért fiukkal jár?)
Ebben az időben törölte a Myvip profilját. Egy e-mail címet hagyott hátra nekem ahol elérhetem. Írtam is neki levelet, válasz nem jött. Arra gondoltam, talán a citromail nem működik rendesen, ezért több címről is elküldtem neki. Nagyjából két hét telt el, kaptam a választ: Félre ismertelek téged, TTYN=Talk Tou You NEVER. Ejha mi az a hirtelen pálfordulás?

Oscar Wilde

Oscar Wilde

Sokat gondolkodtam rajta, felötlött bennem ismerősöm régi mondata „ vigyázz vele, mert számára semmi sem fontos csak egy, ami vele kapcsolatban megjelenik, minél nagyobb szenzáció legyen!” Ekkor megfordult a fejemben, lehet kihasználtak?! Félre tettem ezt a bűnös gondolatot, és tovább próbálkoztam, hogy megtudjam mi az igazság. Válasz helyett csak sértéseket kaptam, ekkor kezdett világossá válni, hogy Kenny valójában tökéletes mása Hoolie-nak, vigyázni kell vele mert mindenre képes. Senki nem érdekli csak saját maga. Ezt később tényekkel is alátámasztotta. A legjobb barátai rövid idő alatt cserélődnek, nem képes senki megmaradni mellette. Ezt a tegnapi blog bejegyzésében meg is erősítette.
Idézem: „Kedves MSN partnereim! Most ehhez a 30 emberhez szeretnék szólni a publikum előtt. Nem kívánok elérhető lenni számotokra.” Az MSN egy érdekes dolog, ott nem lehet látni azt, hogy egy ember mennyire közeli hozzám. Kenny szeret beszélgetni, érzelmes dolgokról, és itt jön a lényeg. Vajon ti mit szólnátok ahhoz, ha egy emberrel azt hiszitek jóba vagytok, és egyszerűen egyik napról a másikra otthagy? Számomra ez nagyon önző és gonosz dolog. És itt látszik, hogy mennyire önző ő valójában.
Rengeteg embertől halottam, hogy Kenny nagyképű beképzelt. Nem volt ő mindig ilyen, régebben azt tartotta menőnek, ha csúnyán beszél. (Gondolok itt a tegnapi bejegyzésemben idézett MSN beszélgetésre) Itt következhet a folytatás, ahova szorosan kapcsolódik Oscar Wilde, és az, milyen könnyű őt félre érteni. 1891- töl Oscar Wilde írásaiban rengeteget kritizálja a közembereket, sok esetben ember számba sem veszi, néhányszor állatnak titulálja. Saját magát, művésznek nevezi, aki mindenek felett áll! (érdemes ezeket az írásokat elolvasni: Oscar Wilde: A kritikus mint művész és Álarcok igazsága) Oscar Wilde tol ez elfogadható, egyrészt mert tényleg tett le valamit az asztalra, másrészt mert nem kell abban a korban élnem és annyira nem érint meg a dolog. És itt idézném Kenny blog bejegyzését újra „ Persze a blogomat tovább vezetem és mint említettem, nem proletár blogként, hanem az általatok nagyzolónak nevezett gondolataimnak közzétételével.”
Milyen gondolatok? Oscar Wilde idézetek szó szerint! A ledegradálás is természetesen utánzás! Talán ezt jelenti? Bárki aki nem beképzelt, és emberi hangon ír, az proletár, (A proletár szó jelentése: a társadalom alsó szintjén lévő nincstelen munkás) Mit szóltok ehhez? Emberek maradtok vagy beképzeltek lesztek és tapostok, úgyhogy közben Oscar Wilde írásait idézitek a blogotokban?

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror.

Címkék: , , , , ,

2 hozzászólás to “Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 3. rész.”

  1. miionaria Says:

    Nem azt mondtad, hogy abbahagyod?
    Ez már vicc…
    És megköszönném, ha többet nem használnád a Miion Aria nevet.
    Rólam nem kell írnod sem Neked, sem másnak, semmilyen formában.
    Már elmondtam, nem vágyom hírnévre.
    Felejtsetek már ki a játékból.
    Köszönöm.
    Miion|B613

  2. katemoss_ Says:

    kezd tisztulni a kép…

Vélemény, hozzászólás?

