Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 4. rész.

by

Újra akkor hallottam Kenny Catastrophe-rol mikor Miion Aria mesélt róla. Bejelölte őt MySpace-en, és barátok lettek. Ekkor kezdődött a gyalázat, mit nem tudok ma sem máshogy értelmezni, mint egyfajta irigységet. Sosem kaptam épkézláb választ a szurkálásokra és e-mailekre, gondoltaim szerint Kenny Catastrophe el akarta szedni Miiont (beteges (!))
Ha valaki igazi művészi értéket szeretne közvetíteni a publikum felé, akkor nem akarhat megalkotni egy alpári hangnemben megírt cikket, ahogy Kenny Catastrophe és Jessica Brooklyn tette. Ezt leginkább úgy tudnám megfogalmazni, a művészet megcsúfolása. Semmikképp nem lesz egy emberből egy pillanat alatt művész, ehhez mindenképp idő kell, nem elég néhány könyvet elolvasni, de a jól ismert pálforduló is nevetséges.
Milyen naiv, és arrogáns feltételezés, pont ők ne törekednének az „internet celeb” titulusra. Ennél már csak az lenne merészebb, ha azt mondanánk Hoolie sem akar  ezáltal népszerű lenni. Javaslom vigyázzatok mindhármukkal, bennük nincs semmi érzelem, ők csak droidok, egyetlen cél érdekében, aminek elérése bármilyen árat megér nekik.
Ezzel lezárom Kenny Catastrophe és Jessica Brooklyn avagy Faye & Kelsey Daniels -ről alkotott véleményem. Visszakaptok engem a régi önmagamban. Ezentúl nem vagyok hajlandó felvállalni a rosszat, mivel ez is már sok volt! Ezek után mi történik? A szeretet és odaadás visszatér a blogomba.
Viszlát Kenny Catastrophe és Jessica Brooklyn, ajánlom nektek, ne a gonoszságra, a bosszúra, támadásra és taposásra koncentráljatok mint eddig, mert akkor megismerhetitek az igazi boldogságot is! A megbocsájtás nagy erény, többet lehet elérni vele, mintha valakire vicsorítasz, és fájdalmat okozol neki.

Az ördög

Az ördög

Tegnap délután Miion Aria-val beszélgettem, ekkor már biztos voltam benne, hogy ami voltam korábban az már nem létezik. Azt mondta nekem, csodált amikor megismert, én voltam az az ember akiben nem volt rossz. Az emberek viszont megfertőztek, elveszett önnön magam, kezdtem meghalni. Miion hatására talán vissza tudok térni oda ahonnan elkezdtem. Nehéz felül emelkedni valakin, ha az csupa rosszindulatot sugároz. Nem önzőség azt állítani ezt csakis én érthetem. Azt gondoltam néha a rosszat is fel kell vállalni, de tévedtem. Ha az emberek el akarnak taposni, és közben önnön valójukat állítják, kijelentem tévednek, állítom nektek nem azok.
Az életem nem lett jobb, hogy megírtam az igazságot, és közben rájöttem az emberek nem kíváncsiak rá. Inkább a saját maguk kárán tanulnak, és nem érdekli őket, hogy más mekkora szenvedésen ment keresztül csak azért, hogy megpróbáljon nekik jót tenni. Bőven elég nekik ha a saját elvakult dogmáikat istápolhatják. Nekem viszont mindenképp jobb lesz ha nem a rosszal törődök (itt idézem Miion Aria-t „ az emberek a rosszat úgyis észreveszik). Állíthatjátok önző vagyok! Mikor leírtam mi a rossz, Miion Aria-nak és magamnak fájdalmat okoztam, bevallom erre nem gondoltam.
Utatokra bocsájtalak titeket, de javaslom a szemfényvesztésnek ne higgyetek, bár sokatok úgy gondolkodik mint ők, így talán semmi meglepő nincs ebben. Érdemes elolvasni Kenny Catastrophe és aktuális legjobb barátja Jessica Brooklyn által létrehozott objektív magazint, mert ebből egyből kiderül mennyire álszentek és primitívek gondolataik vannak. Világosan kiderül az is, hogy ki is akarja lejáratni valójában a másikat. És, hogy miért? Mert valaki (én) komolyan kíváncsi voltam Kenny Catastrophe-ra (nesze nekem, megkaptam). Tudnotok kell, tiszta szívvel jártam el mikor megírtam a tényfeltáró riportomat, Hoolie-ról csak azért, hogy nektek jó legyen! Sajnos viszont az embereket nem lehet megóvni maguktól.
A jövő hamarosan megmutatja, ki az igazi barát! Én bízok abban, hogy nem leszek áldozat. Bízok benned Miion, mint mindig a kezdetektől fogva.
Holnaptól elkezdem írni az EMO-k büszkesége című négynapos riportsorozatomat, mit már oly sokan vártatok, ahogy én is! A negatív hangvételű cikkeim hamarosan törölve lesznek.

VÉGE

Szerző: Frances Horror.

Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Az EMO-k szégyene, avagy Kenny Catastrophe 4. rész.”

  1. Alex Says:

    Kedves Frances Horror!

    Én csak annyit akarok mondani hogy senkit nem érdekelnek az emok meg a mittomén mik. Vannak a világon komolyabb problémák is mint ez, szépen tudsz fogalmazni de amikröl írsz teljesen érdektelenek, aki normális gondolkodású ugyis csak gyerekes lázongásnak látja mert az is. Azt se értem miért kell mindenkinek ilyen szuper egyéni név? jah és légyszíves áruld már el a korodat, válaszodat várom.

  2. Yuki Montana Says:

    szia francess miért törlöd anegatív cikkeket?

  3. valaki Says:

    igaza van alex-nek, nevetséges ez az egész.

  4. Nati Says:

    nincs jobb dolgotok mint egymást szidni? nem tudom ki kezdte, nem is érdekel, véletlenül tévedtem ezekre a blogokra, végigolvastam őket, érdekesek, de ez a civakodás már szánalmas. mindkét “tábor” értelmes emberekből áll, sok jó írás és gondolat megjelenik a blogokon de az egészet lerombolja ez a gyerekes egymásra mutogatás. ha nem ismeritek egymást személyesen, közelről, akkor ne írogassatok egymásról. ha meg ismeritek egymást, akkor intézzétek el négy szem közt, ne a nyílvánosság előtt, mert rendkívül visszataszító és mindannyian csak veszítetek vele.

Vélemény, hozzászólás?

