Szeretnék kiszálni avagy válasz Miion Aria-nak!

by

Most, hogy ki akarok szállni miért, kell erőszakkal visszarántani, kedves Miion? Mik azok az áldott szép szavak, amiket kaptam tőled? Te is csak a célodat akartad elérni? Ezért képes voltál talán hazudni is? Üres magyarázatok, amik arról szóltak, hogy engem ugyanúgy szeretsz mint az ellentábort? KI AKAROK SZÁLNI! Visszakapni önmagamat.

Címkék: , , ,

3 hozzászólás to “Szeretnék kiszálni avagy válasz Miion Aria-nak!”

  1. miionaria Says:

    Ki akadályoz abban, hogy kiszállj?
    Talán Én azzal, hogy nem kívánom, hogy a nevem használd pajzsként?
    Talán azzal, hogy nem kívánok ily negatív postokban szerepelni?
    Tán hazudtam, amikor azt mondtam, hogy elegem van ebből az egészből?
    Erőszakkal visszarángatás szerinted az, hogy teszel egy ígéretet, hogy befejezed, majd megjelenik egy ugyanolyan ócsároló post?
    Üres magyarázatok mi?
    Miféle célokat akarok Én általad elérni?
    Nem, tévedsz…Én nem kívánok részt venni mások megalázásában.
    Tégy azt amit akarsz, de Tőlem függetlenül.
    Köszönöm.
    Miion|B613.

  2. hopapanic Says:

    = (

  3. Adry Says:

    Ez nagyon szomorú:(

Vélemény, hozzászólás?

