Szebenszki Ákos egy igaz lélek.

by

Rövid ideig elhitették velem, hogy gonosz, rossz ember vagyok, mert le mertem írni a véleményemet. Annyira agresszív visszataszító módon tették ezt, hogy egy időre el is ment ettől a stílustól a kedvem. Olyan barát, (a nevét nem kívánom leírni) kinek mindent elmondtam magamról, és egy nyitott könyv vagyok a számára, pont ő volt kitől a legkevésbé számítottam arra, hogy hátba billent, (eszembe jut egy jól ismert mondat: Te is fiam Brutusz?!) mégis megtörtént. Érdekes dolgokat mondott és tett, ami nagyon rosszul esett. Negatív kommentárokat írt szinte minden cikkemhez, sőt, részt vett az ellenem szervezett lejárató kampányban is (!) miközben folyamatos MSN kapcsolatban álltunk, és ott azt mondta nekem, hogy fontos vagyok az ö számára, pont annyira, mint az ellentábor. Mivel naiv szülöttje vagyok ennek a világnak, és sokat jelentett ezen személy a számomra, elhittem minden egyes szavát. Később elgondolkodtam rajta, ráébredtem, amit mondott nekem, csak szemfényvesztés, kifejezetten azért teszi, hogy elérje önző célját! Egyik szemem boldogan nevet, hogy ez a barátság csak három hónapig tartott, és ilyen hamar kiderült az igazság, de a másik sajnos bosszús és sír, mert ezt a három hónapot elpazaroltam egy olyan emberre ki nem érdemli meg. A veszteség nagyobb mint gondoltam, mert sajnos az az idő, mit rá fordítottam, elveszett. Nem baj, egy jó közmondás vigasztal: „Veszett már több is Mohácsnál…”
És most jön azoknak az embereknek az egyike kik kirántottak ebből a mélypontból és megértették, velem, érdemes onnan folytatnom ahol abbahagytam. Hogy ki ő? Nézzük csak:
Felemelő, és egyben remek érzés tudni azt, ha az embert olyan barátok veszik körül, mint Szebenszki Ákos. Hogy mire is gondolok itt, és miért írom ezt most le? Íme a válasz.
Ákos csodálatosan széles látókörű fiatal, kire érdemes időt szentelni. Bármilyen téma legyen is az, mit meg akarsz vele beszélni, megteheted. Ha bajban vagy, neki elmondhatod, mi a problémád, és segít megoldani, maximális tudásával.

Szebenszki Ákos modell

Szebenszki Ákos modell

Tegnap este, mikor elment Zoli barátom, ki nálam ebédelt. Őt már sokszor megemlítettem írásaimban, leültem a gép elé. Hangulatom ünnepi volt húsvét vasárnap lévén, az ebéd mit én főztem tökéletesre sikerült, mindketten remekül éreztük magunkat. Elindítottam az MSN-t, és rákattintottam Ákos nevére. Tudtam, benne nem csalódok, ha csak egy kötetlen beszélgetésre vágyok akkor is tökéletes partner, vagy ha komoly dologról van szó, akkor azt is leírhatom neki.
Most úgy gondoltam meg is teszem. Elmeséltem, hogy kikben a legjobban megbíztam azok billentettek fenékbe. Ákos ezt válaszolta nekem: „ Hát igen! Az ember legtöbbször a legjobbaktól kapja a legnagyobb hátba döfést. Én is kaptam már párat, és én akkor megfogadtam, hogy sohasem leszek olyan” Ekkor szárnyakat kaptam, és visszatért, belém az élet energia, és rájöttem, amíg léteznek ilyen gondolkodású fiatalok mint ő, a világ jobb lesz. A kisebbséggel kik nem ilyenek pedig nem érdemes foglalkozni, mert ők a rosszindulatukkal úgy is beleszürkülnek a világba. A szeretetet nem lehet elnyomni ármánnyal semmi esetre sem.

Szebenszki Ákos modell

Szebenszki Ákos modell

A véleményem Ákosról nem egyedi, ahol hallok róla mindenki csak jót regél. A képek, mit készít, és közzé tesz ízlésesek. Nem titkolt célja, hogy felfedezzék mint modellt, és véleményem szerint nagyon közel áll hozzá. Reményeim szerint hamarosan sok sok óriás plakátról fog visszamosolyogni ránk.
Ő a az ember kit érdemes tisztelni jóba lenne vele, nektek is bátran ajánlom, ismerjétek meg, és  pozitív élményekkel lesztek gazdagabbak ő általa. Neked pedig Ákos hálás vagyok, azért hogy megmentetted a lelkemet az ármánytól, és kívánom, kapd meg az élettől amire vágysz!

Szerző: Frances Horor.

Címkék: , , , , ,

5 hozzászólás to “Szebenszki Ákos egy igaz lélek.”

  1. Yuki Montana Says:

    Remélem aki kiabszott veled ott rohad meg ahol van. Nem szégyenli magát amilyen szemét alattomos patkány? És még Francesst piszkálják? Csak tudjam meg ki az én keresztbe teszek neki még azt is megemlegeti hogy fiú vagy lány lett. Szégyentelen undormány féreg.

  2. miionaria Says:

    Yuki kedves, Rólam ír: )
    Csak nem értem miért: )

  3. Nory Says:

    Kedves srác lehet így a leírásod alapján;)
    Nagyon jól fogalmazol,tetszenek az “irományaid”.
    Viszont csak srácokkal csinálsz általában interjút?oO
    Mert nem olvastam még olyat,amin csajjal beszélgettél volna.

  4. KLaudia Says:

    Sztem meg nagyon aranyos srác!!!!

  5. Viki Says:

    Nagyon-nagyon szexikeh!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

