TomInsane Interjú 1. rész.

by

Adatlap:

Név: Mészáros Tamás
Becenév: TomInsane, little indie, bush
Lakóhely (kerület is): Régen Magyarország Fejér megye Tordas, Jelenleg United Kingdom Cornwall Newquay
Horoszkóp: Kos
Általános iskola: Sajnovits János
Középiskola: Kalmár László szamtech. szki.
Életérzés: Indie, Emo
Kedvenc állat: Koalamaci
Kedvenc zenekar(ok): Arctic Monkeys, Bullet for my valentine, Panic at the disco, Jacked, Panic Radio, Blink182, Rage against of the machine, Subscribe, Placebo, Afi
Kedvenc étel: Milánói
Hobbi: Angol puncivadászat

TomInsane

TomInsane

Frances Horror: Köszönöm, hogy elfogadtad felkérésemet ezen interjú elkészítésére. Sokan küzdünk a Napiszar nevű oldal ellen, akiknek egyetlen céljuk van, kifigurázni, megalázni embereket. Nem lepődtem meg mikor a fent említett weblap link ajánlójában, a fasiszta beállítottságú Kurucz.infó oldalra bukkantam. Hiszen sok különbség a szerkesztők között nincs. Te vagy az egyik vezéralakja, annak, akik felemelték a hangjukat. Milyen érzések vezéreltek, hogy nyíltan kiállj ellenük, és ezáltal sok ember megtépázott becsületét visszahelyezd a köztudatba?

TomInsane: Hat először is mint említetted sok embert megaláztak kifiguráztak, nem egy barátom is áldozatul esett sajnos.
A második indok talán, hogy a sok agyoniskolázott barmot már elnézést, kicsit tudatra szerettem volna ébreszteni, hogy vannak más emberek is akik talán külsőleg nem átlagosak de gondolkodásilag teljesen épek. Meg hát az egész amit ott művelnek, az szó szerint undorító és ez szúrta nagyon a szemem.

Frances Horror: Távol vagy hazánktól, a mindig esős szomorú, ám de annál gazdagabb Angliában. Minden elismerésem, hogy ezt teljesen egyedül megtudtad valósítani, itt gondolok pontosan az életkorodra ami 18 életév. Mikor én ilyen idős voltam, eszembe sem jutott, hogy ekkora vállalkozásba kezdjek. Mikor fogalmazódott meg benned az ötlet, hogy idegenbe próbálj szerencsét?

TomInsane: Igazából az interneten találtam meg egy hirdetést kinti gyorsétteremi melóra. Leérettségiztem tavaly, elmentem az interjúra ahol az angol tudásom tesztelték. Sikerült és szerencsére ki tudtam jönni. Hogy miért? Talán, hogy világot lássak, mindig szeretek új embereket megismerni ez tehát a második ok volt. A 3. számomra legfontosabb az angol nyelv ismerete, hiszen ez elengedhetetlen a mai rohanó világban. Szóval tavaly júniusban jöttem ki, októberben hazamentem két hónapra ami annyira rémes volt, hogy visszajöttem. A szilvesztert már itt töltöttem azóta itt vagyok és majd áprilisba megyek csak haza de akkor is csak két hétre.

Holnap 23 órakor folytatjuk…


Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

12 hozzászólás to “TomInsane Interjú 1. rész.”

  1. maradi Says:

    lol

  2. EmoboY89 Says:

    Sziasztok!
    Annnyira szimpi nekem ez a fiú! Tomi kiáll értünk… ő megtesz mindent, belevaló srác! Tetszik … nagyon tetszik 😦 Van már pasija?
    Szia mindenkinek!

  3. Hoze Says:

    Nem kéne ebből ekkora ügyet csinálnod…

    Engem is kitettek, de csak röhögtem rajta. Ráadásul jól megdobta a blog olvasottságom, szóval még úgyvesszük jól is sült el.;)

  4. ghost Says:

    Az egyik szemem sír a másik meg haj… almák

  5. Egyvalaki Says:

    Hello! Nem tudom mért kell a melegekből ekkora ügyet csinálni. Elismerem minden nap nézem a napiszart de hogyha a melegeket szekázzák az nem tetszik:( nah szioo

  6. loalz Says:

    lolz egy suliba jártunk. 1 évvel alattam. 😀 kicsi a világ

  7. hm Says:

    érdekes, szerintem mindenki törödjön a saját dolgával, én se emo se semmijen nem vagyok olyan amilyen szoval én csak olvasgatok itt jobbra balra de csk védik egymást , minek? semmi értelme, ha kitesz magárol valami erre a netre akkor szerintem válalja érte a felelöséget…. szerintem, lehet másképp látjátok

  8. KingBronzdickOwl Says:

    elismerést érdemel valaki, aki képes kiállni jogaiért egy lyan társasággal szembe, ekik nyilvánvalóan fülük botját sem fogják megmozdítani…:( de ha poénra venné mindenki, akkor talán ténylegjól jöhet ki belőle az ember…bár engem egyelőre nem fenyeget ilyesfajta “veszély” XD
    én imádom ezt az oldalt, mert ényleg humorors mukikat dobnak fel rá, de nem igazán gondoltam bele eddig, h mit érezhetnek azok, akiket parodizálnak….:S
    bár én tutira röhögnék egy nagyot és élném tovább az én kis unalams, mégis nem szokványos életem. XD
    azaz leszarnám! X’D
    am Hoze, egy barátnőm ismer téged 🙂 csíp is hozzá XD

  9. bloody emo balerina.. Says:

    háát..már nem azért de mia f*sznak ke az emokat b*szogatni??ők is ugyanolyan emberek mint ti csak érzékenyebben veszik a világ rossz dolgait..meg hááát..ennyi “moderálva” embert..ez a napiszar is..wáá..full parasztság..sértik az emberek jogait..be kellene tiltani a rákba “moderálva”

  10. Csibee Says:

    Magyarorsza’gon parasztok az emberek ha nem a’lsz be a sorba felkerulsz a napiszarra:D:D
    egye’pke’nt e’n is szeretem azt az oldalt jo’kat lehet rajta rohogni: )

  11. handsomebob Says:

    Sztem aki az oldalt csinálta * annak így tovább (ez kimaradt) lehet fikázni h nem tudok fogalmazni és írni 😀

  12. somgoku Says:

    nekem is fent voltak a barátaim,azóta ők se tartják viccesnek a napiszart xd pedig előtte rá voltak cuppanva. nekem meg közömbös.

    én is megyek ki angliába,el ebből az országból!

Vélemény, hozzászólás?

