TomInsane Interjú 2. rész.

by

Frances Horror: Az Egyesült Királyság folyamatosan jó néhány lépéssel kicsiny hazánk előtt állt gazdaságilag. Saját egyedi stílusa is van, gondolok itt a kemény kalapra, és a magas autókra, a mindenki által jól ismert emeletes buszokra, ami egyik legfőbb jellemzője a  angliai közlekedésnek. Persze ahogy a világ halad, úgy változik. Sokszor megfordult már a fejembe, azért szeretnék hallhatatlan lenni, hogy láthassam mivé lesz végül. Ekkor egy másik gondolat kopogtat agyamban, ne akard ezt Frances, mert mint mindenért az életben ezért is fizethetnél, méghozzá nem is kis árat. Az emberek bűneit kéne feldolgoznod magadban, ami egyenlőre csak dagad, erre nem lennék képes. Kis hazánkból sokan próbálnak szerencsét Angliában. Mesélnél az ottani élettől? A fiatalok viselkedéséről?

TomInsane

TomInsane

TomInsane: A fiatalok viselkedése szinte ugyan olyan mint otthon, itt is vannak parasztok és normálisak, de itt a parasztságot nem az jelenti, hogy az utcán kiröhögnek és megaláznak amiért esetleg csőnadrágot hordok vagy furán nézek ki. Itt ahol én lakom nagyon sok Magyar van. Ez jó egy részről mert tudnak segíteni ha baj van. Másrészről rossz mert nem úgy fejlődik az angol tudásom ahogy szeretnem, és hát szörnyű ezt mondani, de megy a magyarok közt az ami otthon, az uszítás, kibeszélés stb… Itt Newquayban nagyon sok emeletes busz van mint Londonban, imádom is őket, tényleg Anglia egyik számottevő jellegzetes járművei. Az élet? Hogy milyen? SOKKAL KÖNNYEBB. Ezt azért emeltem ki mert tényleg nem az van, hogy a hónap végén, hogy osszam be a kis pénzem, hogy a gyerekeknek is jusson mindennapi falat a szájába, Nem azt állítom, hogy itt mindenki gazdag, de senki sem csóró. Aki csak segélyen el még az is meg tud élni ellentétben az otthoni helyzettel. Nem fenékig tejfel itt sem az élet, de valóban jobb mint  Magyarországon. Én nagyon szeretek itt élni.

Frances Horror: Minden évben elutazok külföldre. Számomra ez hatalmas élmény, nem vagyok gazdag ember, és nélkülöznöm kell egész évben, hogy ez megvalósulhasson. Ahhoz, hogy egy polgár, tökéletesen ki tudjon kapcsolódni, két hétnek kell eltelnie, lehetőleg távol a mindennapi életétől. Számomra ez az idő, maximum amire el tudok utazni. Szeretem és reménykedek ebben az országban, minden kudarc ellenére, ezért a külföldi útjaim során nem egyszer rám tört már a honvágy. Te menyire kötődsz a szülőföldhöz? Miként éled meg a honvágyat?

TomInsane: Ez egy fura kérdés, és a válasz sem lesz egyszerű. Először amikor ide jöttem mindenki nagyon hiányzott, a család, a barátok, a kaja tényleg minden. A magyar mentalitáson sajnos akkor sem leltem nagy változást így ez csalódás volt számomra. Most, hogy már megvan az időpont (április 21) amikor hazamegyek két hétre nem égek akkora lángban mint először. Persze, hogy szeretném látni a családomat és minden kedves ismerősöm, de már annyira tényleg nem izgat. És ez lehet, hogy furán fog hangzani de amikor ide visszajöttem, Decemberben úgy éreztem, hogy hazajöttem és hogy ez az otthonom. Ide tartozom.

Frances Horror: Sajnos Angliába még nem jutottam el. Korábban leírtam, az anyagi lehetőségeim erősen korlátozottak, ezért elsősorban olcsóbb országokban utazhatok. Viszont rengeteg fényképet és úti beszámolót olvastam már erről az országról. Ami meglepő volt, bele tudtam magamat képzelni. Meséld el te milyennek látod a környéket.

TomInsane: Hm…nem nehéz leírni. Csodálatos. Én azok köze a szerencsések köze tartozom akik az óceán part melle telepedtek le. Így ha kinézek az ablakon az óceán háborgó habjait látom és egy gyönyörű kastélyt a parton. Buli szempontjából ideális a város, mert a szórakozóhelyek egy helyen vannak a Bank street-en, így nem kell átbuszozni a fél várost ha átakarok menni valahova máshova.
Ez nem egy annyira nagy város, de azért van élet. Mivel óceánpartról beszelünk, így turistaközpont , kb. két héttel ezelőtt az étteremben ahol dolgozom magyar vendégeim voltak akik a holiday-ükét töltöttek itt.
De hát még a környékről ….20 mérföldön belül ha nem több mint 100 különlegességet tudnék megmutatni abban biztos vagyok. Ezeket sajnos nem tudom leírni hosszú is lenne, de az biztos, hogy aki idelátogat, pénzt gyűjt a kirándulásra az egy életen át tartó élménnyel fog gazdagodni.

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Reklámok

Címkék: , , , , ,

3 hozzászólás to “TomInsane Interjú 2. rész.”

  1. XSB Says:

    Kérdem én, itthon miért nem tud kifejlődni az angol tudásod? Itthon is bőven tud fejlődni, angliában meg aztán végképp. Kétlem,hogy magyar ember alatt lenne a sarki bolt… de ha annyira akarsz angolul tanulni, csajozz be (mondjuk az angol beltenyészetből nekem se sok nő jön be)

  2. Frances Horror & Steve Horror Says:

    Ez a kérdés fura. A válasz: Anyanyelvi környezetben sokkal jobban lehet tanulni mint itthon

  3. XSB Says:

    A kérdésben semmi fura nincs. Egy angol nem fog neked leülni, hogy elmagyarázza az igeidők és feltételes mód használatát, arról nem is beszélve, hogy magyarországon is sok olyan ember van,aki nem tud rendesen magyarul beszélni. Nekem vhogy sikerült itthon megtanulni folyékonyan beszélni, majdhogynem anyanyelvi szinten beszélni angolul.

Vélemény, hozzászólás?

