TomInsane interjú 3. rész.

by

Frances Horror: Önző módon kicsit elkalandoztak gondolataim, egyik hobbim és talán a legnagyobb szabású, az utazás felé. Persze, más is foglakoztat, korábban leírtam, szeretek fotózni. Egyre több megbízást kapok, ami elismerés a számomra. Ha kiteszem a lábamat a lakásomból, mindig viszek magammal egy könyvet, mert így az utazás sem unalmas, és a műveltséget is ezekből az írásokból lehet elsajátítani. Neked mi a hobbid?

TomInsane

TomInsane

TomInsane: Hobbijaim talán a szörftanulgatás lent a parton, legi irányítás az interneten., msn ezes zene halgátas , csupa átlagos dolgok, és persze imádok focizni.

Frances Horror: Jómagam, végig jártam, kipróbáltam és közel kerültem rengeteg irányzathoz. Mondhatom ezek mind, mind egy egyedi életfelfogást nyújtottak számomra, ezért a mai napig el tudok fogadni minden stílust. Rájöttem az irányzatok kialakulása oda vezethető vissza, hogy akik magukra öltik azt a bizonyos jelet, mindig rámutatnak a társadalom hatalmas hibáira. A fiatalok, napjainkban nem szeretik ha beskatulyázzák őket, persze ezt megértem, mivel mindenki más, mondhatjuk ezáltal, minden egyes ember egyéniség. Mégis vannak jelek amit szívesen magukra vesznek. Talán a divat miatt, talán mert tetszik nekik. Téged tökéletesen egyedinek látlak. Mesélnél a gondolataidról, érzéseidről?

TomInsane: Igazából a mai világban nem könnyű egyedinek lenni meglátásom szerint. Talán két embertípust különböztetnek meg. A nagypofájú bunkót aki mindig a balhét keresi, és talán a visszahúzódóbb érzelmesebb embert amilyen én is vagyok. Az amit teszek az lehet, hogy egyedi, a gondolkodásom biztosan az és a világról való nézeteim is. Az érzéseim, szerintem ha annyit írok, hogy hatalmas szívem van amit nem nehéz kinyitni és belekerülni akkor ezzel mindent elmondtam. Sajnos néha kellemetlenséget is okoz, hogy ennyire nyitott vagyok mindenki fele.

Frances Horror: A zene az elmúlt hatvan évben meghatározta a világot, Az ötvenes években, az Egyesült Államokban kezdett kiteljesedni, és vált meghatározóvá az ifjak életében. Akinek köszönhetünk mindent, és aki segített az első mérföldkövek lefektetésében, vagy ha úgy tetszik ö ringatta a Rock ‘N’ Roll bölcsőjét Alan Freed volt. Akkoriban, hogy mindenhova eljuthasson a zene, városról városra kellet utazni, autóval, busszal, vagy más közlekedési eszközzel, manapság ez már jobban megoldható az internet elterjedésével. 35 évesen Alan Freed, komoly autóbalesetet szenvedett, és ezért nem sok jövőt jósoltak neki az orvosok. Igazuk lett 45 éves korában meghalt. Számodra mit jelent a zene? Meséld el kedvenc koncert élményeidet.

TomInsane: Zene? Ugye a zene ha nem egy szimfóniára gondolunk semmit sem ér dalszöveg,  mondanivaló nélkül. Számomra a zene mindig is erőt adott és ad is. Most amikor ezeket a válaszokat írom akkor is zenét hallgatok …ha annyit írok, hogy elengedhetetlen a mindennapok megéléseben akkor írtam le tökéletesen mit is jelent. Kedvenc. Az a baj, hogy sok ilyen van. Talán egy Indie est a Trafó szórakozóhelyen, vagy egy Subi RATM Tribute koncert az A38-on vagy valahol. Nagyon sok van tényleg kár is lenne szemezgetni, de talán ha egyet mégis kiemelnek, bár ez nem egy populáris zenekar koncertje lenne hanem annak a rock bandának a műsora akik gyerekkorom óta zenélnek meg a mai napig is. Ez az együttes pedig egy helyi rockbanda akik a Razzia névre hallgatnak. Ott ahol laktam Magyarországon. Számomra talán mindig azok a koncertek voltak életem legjobb bulijai.

Közel sincs VÉGE, holnap 23 órakor folytatjuk…

Címkék: , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

