TomInsane interjú 4. rész.

by

Frances Horror: Mindenki szeret szórakozni, persze a szórakozás az egyén hangulatvilágában teljesedik ki, van aki zsúfolt kocsmákba jár, van aki otthon érzi jól magát, és még sorolhatnám. Kedvenc időszakom a nyár. Bármilyen meleg lehet, sosem jut eszembe a telet emlegetni. Felhúzok egy rövid nadrágot, pólót, magamhoz veszem fényképezőmet, laptopomat mobil internettel, behűtött sör, kimegyek a Vörösmarty térre ahol mindig van egy kedves ismerős, akivel eldiskurálgatok, élvezem a napot, és fotózok. Te milyen szórakozásokat részesítesz előnybe?

TomInsane

Tominsane

TomInsane:
Szórakozás…hm ez lehet egy hangos rock koncert, egy pörgős Electro party. vagy csak egy délutáni sörözés a haverokkal. Én inkább a pörgősebb bulikat szeretem, így tehát a koncertek vannak előnyben. De talán a házibulikat sem hagynám ki, amik azért fontos vonulatai voltak eddigi életemnek.
A lehetőségek? Hm ha az illető bulizni akar akkor teljesen mindegy, hogy hol van. Mint Magyarországon így itt is sokan a vendéglátóiparból keresik a kenyérre valót. Ez alatt azt értem, hogy party van ezerrel mindenhol. Csütörtök este a kedvencem a Red Square nevű szórakozó helyen ahol ilyenkor, Indie, Ska, Rock, Hardcore buli van. Vagy talán egy RNB szombat a Sailorsban vagy a Beach-ben ahonnan kb. fél órája jöttem haza.

Frances Horror: Magasztos célt tűztem ki amit mindenképp szeretnék megvalósítani, pontosabban tenni érte. Leírni  következő kép tudnám. Szeretném az embereknek megmutatni az utat, a tolerancia világába, hogy visszanyerjék jóindulatukat udvariasságukat, és szeressék egymást. Véget szeretnék vetni a gyűlölködésnek. Jogosan mondod, elég nehéz fába vágtam a fejszémet. Vannak kik kevesebbel is beérik, én őket sem nézem le. Te mit vársz az élettől?

TomInsane:
Először is . Én sosem azt néztem, hogy kinek mije van, hanem, hogy nekem eddig mit sikerült megvalósítanom. Igazából nagyon sokat nem várok az élettől, mert a sült galamb nem fog a számba repülni. Egy célom van, hogy légi irányító lehessek, már mióta az eszem tudom. Ezért is vagyok itt Angliában hogy mire 20 leszek és mehetek a Magyar légi irányításhoz meglegyen a kellő ismeretem az angol nyelvről. Remélem sikerül elérnem. Nem vagyok olyan ember akinek szükségfeltétel, hogy minden tökéletes legyen körülötte de nem is az a fajta vagyok aki *beleszarik* a dolgokba.

Köszönöm a válaszokat, holnap, szubjektív véleményemet olvashatjátok  TomInsane barátomról.

Szerző: Frances Horror

VÉGE

Címkék: , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

