Nyugodj békében!

by

Szoboszlai Bence

Szoboszlai Bence

Üldögélek, lakásomban a számítógép előtt, kifelé bámulok a nyitott ablakon, ragyogóan süt a nap. Jókedvemnek kéne lennie, mert minden igazán tökéletes, mégis sírok. Sokan azt gondoljátok, most, hogy a 30 éves vén szamárban nem sok érzelem lehet, de tévedtek. Túl sok is sajnos. Bár ígéretet tettem, egy barátomnak, nem írok erről a témáról, tudom jogom sincs hozzá de mégis muszáj.

mcsesekszvalakbanee3

A haláleset minden esetben összetöri a szívemet, főleg, ha egy ember, ki értékes fiatal és elmegy, hatalmas veszteség. Pedig nem is ismertem. Látván a képét, és olvasván a történetét, arra gondolok, belőlem halt meg egy darab, és ha ő már nem él akkor nekem sem szabadna.
Hatalmas áldozatot hoznék érte, közhelyek nélkül mondva, talán odaadnám az életemet is, hiszen eleget éltem már, és ő még nem.
Gyenge vigasz, ostromol, talán jobb neki így, de magam sem hiszem el ezt. Zavaros kusza gondolataim nem tudom összeszedni, ezért csak írom a sorokat, tisztán érzelmesen. Talán ha ismert volna, az élete is másként alakul, mert akkor minden más lett volna, nem állítom, hogy jobb sors várt volna rá, de egészen biztos, hogy nem ez és nem így. Szeretnék egy olyan képességet, amivel bizonyos dolgokat előre látok, és én mint Szuperman, ott teremnék és minden időmet arra fordítanám, hogy ne úgy alakuljon az élet, ahogy most történt.
A jó emberekre, mindig jó sors vár, gondolhatjuk, sajnos ez nem így van. Ő semmiképp nem ezt érdemelte, végignézve a képeit, a profilját, és ami megmaradt, csodálatos fiatalember volt ő. Ezt az érzést megmagyarázni nehéz, és hatalmas, közhelynek gondolhatjátok, de úgy éreztem, meghalt, és magával vitte az emberek bűneit, szeretetből, és jóságból.

Mécses

Nem voltam vallásos ember, de azzá váltam miatta, most értem meg, mit ér a hit. Szeretném tudni, és kapaszkodni bele, hogy ő fent a mennyországban Jézus Krisztus jobbján ül, és onnan tekint le ránk. Szinte hallom szavait – én mindig veletek maradok drága barátaim, ne szomorkodjatok, örüljetek felemelkedésemnek. Ha újra köztünk lenne, tudom jóságosan megsimogatná mindannyiunk fejét, egy áldott puszit nyomna homlokunkra, mi örülnénk a csodának, és sosem eresztenénk őt el. Mit meg nem adnék érte!
Gyújtottam egy gyertyát, érte, egyenlőre csak a neten, de megfogom öt látogatni a temetőben is. Örökre a szívembe zártam, én a harmadik generációs EMO.
Nyugodj békében mindörökre!

Szerző: Frances Horror.

Reklámok

7 hozzászólás to “Nyugodj békében!”

  1. Yuki Montana Says:

    Ez szomorú bár érdekes is így írni egy halálesetről bizar és morbid nem rossz értelemben:: megismertem egy másik oldalad ismét.Nekem aza furi hogy a fent említett történet az valós persze de kivel történt meg? ki ment el? amugy részvétem

  2. Christo Psychedelic Says:

    http://fr.wikipedia.org/wiki/Emo

  3. kupak Says:

    én is olvastam Bencéről.. sztem is szomorú ami vele történt.. én sem ismertem őt… soha nem is beszéltem vele de engem is szomorúvá tett a történet.. nyugodj békében Bence !

  4. Vikk Says:

    szia!Érdekes, hogy ismeretlenül ennyire tudod, hogy ő milyen ember volt valójában, vagy nem is tudom, hogy fejezzem ki magam. Én ismertem őt nagyon is jól, hisz életem szerelme volt ő, mondom én ezt 19 éves fejjel ugyan, de minden szavam igaz. Köszönöm neked, hogy egy ilyen gyönyörűbejegyzést írtál az emlékére. Holnap lesz egy éve és számomra még mindig hihetetlen , hogy iylen egyáltalán megtörténhet. Mindig a jóemberek mennek el:( Nagyon sok ismeretlen ember ír róla, és mindenkit csak megráz ez az eset. Tényleg köszönöm még egyszer.

  5. Frances Horror Says:

    Drága Vikk
    Nagyon köszönöm a hozzászólásodat, és én tiszta szívemből remélem, hogy eltudod őt engedni, hidd el nekem ő így lenne boldog vagy talán a legboldogabb ha azt látja föntről, h te ujra boldog vagy lelkiekben vele és mégis nélküle. Kicsit furcsának és ellentmondásosnak tűnhet a válaszom és úgy vélem a meghatottságtól megfogaslmazn sem tudtam rendesen. Sajnos nem ismertem őt, de megrendített aa történet amit halottam róla. Ha lehetne az a kérésem, hogy írnál kommentbe egy msn címet hogy kisit tudjunk beszélgetni? a kommentek moderálva vannak úgy hogy senki sem látja
    Köszönök mindent
    FH.

  6. dioméd Says:

    Örökre a szivünkben élsz tesaa

  7. dioméd Says:

    így van vikk bence lát fentről és boldog vagy az a fontos neki. A zoli jól bánik veled az a lényeg.Én is szeretem bencét bátyámként.. Segítek neked amikor csaks szeretnéd

Vélemény, hozzászólás?

