Frances a vámpír. – avagy életem igaz története. 2. rész.

by

Ekkor értettem meg, azért nem haltam meg a háborúban, mert ez a sorsom, az örök élet, ez nem lehet véletlen mondottam magamnak. Mi a neved kérdeztem? – Ákos – válaszolta a vámpír. – Régóta követlek, figyellek téged mikor aludtál, én melletted voltam, tudom, hogy vágytad a halált, de nem ért el, és önnön kezeddel sem tudtad kioltani az életed. Furcsa érzésem támadt, mintha egy nyitott könyv lennék a számára. – Elfogadom az ajánlatod, szeretnék örökké élni, látni a világot ahogy változik, fejlődni vele, alakulni, és idővel visszakapni áldott szerelmemet Mariannt. Ákos nevetett. Akkor még nem tudtam, valójában milyen ember ő, kiben önző gonoszság lapult. Ákos magához szorított, ismét a nyakamba mélyesztette fogait, Moccanni sem bírtam, az ájulás környékezett, ekkor kiharapta a csuklóját, ás az ajkamhoz emelte, – Igyál a véremből – mondta. A vére édes volt, mint a vörösbor, egyre jobban erőre kaptam, dobolást halottam mi egyre erősödött, csak később jöttem rá, kettőnk szíve egy ritmusban vert olyan hangosan mint az üstdob. Eltaszított magától, és a saját modortalan stílusában, szolt rám. – Elég legyen te őrült, meg akarsz ölni? Ahogy a vére fogyott, egyre gyengébben lett a szívverésé, míg nem az üstdobok teljesen elhallgattak. Ezek után Ákost még közelebbinek éreztem, vér voltam a véréből.

vámpir

A nap kezdett előbújni, a kopár sziklák mögül. – Ez lesz az utolsó napfelkeltéd, élvezd, – mondta Ákos. Kimentem az ültetvény verandájára, a testem egyre jobban égett. Halottam már arról, hogy a vámpírok nem bírják a napot. Én vakmerően szembe néztem vele, ruhámat ledobtam, és fürödtem a fényben. Ismét gyengeség tört rám, a hatalmas vérveszteség miatt, visszamentem a házba, ledőltem a díványra, édes álomba merültem. Ekkor álmodtam utoljára.

Este Ákos ébresztett, egyre rosszabb állapotba kerültem, Már nem csak a bőröm égett, hanem minden szervem. – Mi történik velem – kérdeztem. Ákos pökhendin nevetett, – ma éjjel átváltozol vámpírrá, és jobb ha beletörődsz, ezentúl rajtam kívül senkiben sem bízhatsz. Már hajnalodott mikor éreztem, Ákos leheletét, a karjaiban vitt, egy sötét szoba felé, hol egy tölgyfa koporsó állt. Beletett, én tiltakoztam. – Ne légy bolond! Ha nem itt alszol reggelre meghalsz. Belenyugodtam az újdonsült helyzetbe, Ákos mellém feküdt, és búcsúzóul ezt mondta. – Aludj békésen, és estére teljesen átváltozol. Lehunytam szememet, de a fájdalmat, mi új létemet hozta, nem tudtam elviselni. Torkom szakadtából üvöltöttem. Fájdalmam néhány óra leforgása alatt megszűnt, és békés álomba szenderültem.

Furcsa este volt, miután kimásztunk a tölgyfa koporsóból. Rideg és kegyetlennek éreztem magam, leírhatatlan módon kötődtem Ákoshoz. A néphiedelmekkel szemben, a vámpírlétet kevés veszély fenyegeti. Én jómagam kifejezetten kedvelem a kereszt formáját, sőt magamon is hordok egyet. Látom magam a tükörben, és a fakaróval ha átszúrnák a szívemet, akkor sem halnék meg. Az egyetlen kellemetlen létemben, a nappali világosság. A vámpírok bőre azért fehér, mert többszörös fényvédő faktorral rendelkezik. Azt gondolhatjátok, a koporsó is csak babona, pedig nem, az sajnos szükséges kellék életem során.

Kárhozotak

Ezen az éjszakán Ákossal útra keltünk, Rosdent felé (ez volt az ültetvényem neve), mert tudtuk, ott biztonságban lehetünk. Nem volt messze, de útközben, hogy éhségünket csillapítsuk, megálltunk vadászni egy nyomortelepen. Vártunk egy bokorba, míg áldozatunk elindult könnyíteni magán, Ákos villámgyors mozdulattal, mi emberi szem számára egyáltalán nem érzékelhető, veszett fenevadként döntöttel le áldozatát, Földön túli erejével, szorította magához, éles szemfogait a nyakába, mélyesztette, és szívta áldozata vérét. Jómagam is ott termettem, és beleharaptam a szerencsétlenül járt áldozat csuklóján lévő ütőérbe. Ittam a vérét, mit melegnek éreztem, Ákos rám kiáltott. – Nem látod, hogy meghalt? Ha halott vérét iszod te is meghalsz.

Már hajnalodott, bár ezt emberi szemmel még nem lehetett látni, mikor megpillantottuk Rosdent.

A szolgálók jó része megszökött, de a belső cselédség ott maradt, rajtuk kívül mindenki aludt már. Ágyba parancsoltam őket, Ákossal leraktuk a koporsókat, a hálószobámba, és halotti álomra szenderültünk.

Folytatjuk…

Szerző: Frances Horror.

Reklámok

Címkék: , , ,

11 hozzászólás to “Frances a vámpír. – avagy életem igaz története. 2. rész.”

  1. manoOo Says:

    ez igaz vagy nem?am tök joh…:D

  2. moncsi Says:

    EZ sztem nem igaz xD xD De am télleg jóh 🙂

  3. moncsi Says:

    Helyesbítek–> Nem igaz,csak vkinek túl nagy a fantáziája…:)
    (Bár kituggya xD) asd

  4. Szintia Says:

    nem léteznek vámpírok -.-
    de sztem jó

  5. Szintia Says:

    Vámpírok “NEM” léteznek akkor már hallottunk volna a híradóban eltünésekről meg ilyesmikről szal ez a vámpírosdi dolog nagy kamu lehet hogy nagyon nagyon régen életek de az nagyon-nagyon-nagyon régen volt 😀

  6. lela Says:

    szerintem igaz

  7. lela Says:

    én is ki próbálnám a vámpír életet

  8. melcsi Says:

    én hiszek benne met nem lehet tudni elöre amugy én félig az ö vérük vagyok és a vér tényleg isteni probáljátok ki

  9. vámpirnő Says:

    amugy drakula gróftol jött ez az egész mert ő volt a fő vámir és a vámpőirok is élö lények ne m kel alábecsülni öket mert nagyon sokan eltüntek már ….. és ki tuggya lehet hogy bp n is vannak … semmit sem lehet tudni !és aki nem hiszi az járjon utána ! ennyí!! 😀 :S :Í

  10. szigety gróff Says:

    nem viccből mondom de figyeljetek oda az én rokonom vámpir álltal tüntt el ezt meg állapítottál

  11. Tuomas Says:

    Ez majdnem tökéletes koppintása az Interjú a vámpírral című regénynek….csak a neveket írták át…pl Lestatból Ákos lett…

Vélemény, hozzászólás?

