Dragonball: Evolúció (Dragonball Evolution)

by

Az univerzumban egy állandó erő van: a gonoszságé. Az ő követei próbálják újra és újra a hatalmuk alá gyűrni a Földet – de ehhez meg kell szerezniük a misztikus tudást és erőt magukba sűrítő hét sárkánygömböt. A sötét terveket szövő Piccolo most újra visszatér: éppen, amikor Goku egy sárkánygömböt kap a születésnapjára titokzatos nagyapjától. A nagyúr, aki mindenre hajlandó, hogy megszerezze a gömböket, nem várat magára sokáig, és az alig 18 éves srácnak menekülnie kell: így keveredik bele élete legnagyobb, legkülönösebb és legveszélyesebb kalandjába.

Dragonball: Evolúció

A Kritika

Hirtelen ötletből indíttatva, mentünk be a Westend City Center-ben lévő Palace moziba. Barátom Zoli, szerette volna megnézni ezt a filmet. Nekem csak egy feltételem volt, akkor ülök be, ha ez nem egy animációs film. A jegypénztáros remek kedvezményt ajánlott, 500 Ft-os áron, egy mozikártyát aminek használatával, minden Palace moziban 10% kedvezményt kapunk, bármennyi jegyet vegyünk is! Ami a legmeghökkentőbb volt, hogy már most igénybe vehettük a kedvezményt. Így gyakorlatilag csak 230 Ft-ot fizettünk a kártyáért. Megvettük a szokásos 4 literes pop-cornt, és az 1 liter cola-t. Mire beértünk a terembe, a film már elkezdődött. Mikor elém tárult a nézőtér, megdöbbentem. A hatalmas teremben rajtunk kívül még öt ember foglalt helyet. Rögtön rájöttem, nem véletlen ez a kedvezmény, a gazdasági világválság először és leginkább a mozikra fog kihatni. Kíváncsi vagyok, mikor jönnek rá a filmgyártók, hogy a premier filmeket, hivatalosan csekély díjazás ellenében letölthetővé kell tenni.
Rögtön az első jelent beállításai egy másik film, (mi korábban a kedvencem volt) ugrott be. A címe Karate kölyök. Ezen a megrázkódtatáson, hamar túl tettem magam. A történetet egyáltalán nem ismertem, bár így utólag visszatekintve, semmit sem vesztettem vele. A tökéletesen átlagosnak mondható filmben, talán az egyedüli kimagasló teljesítményt az öreg Roshi mester (Yun-Fat Chow) nyújtotta. Vicces figura volt, igazán szórakoztató. Látvány, tekintetében középszintű teljesítményt sikerült csak elérnie az alkotóknak. A főszereplő Goku, aki egy 18 éves srác, tökéletesen felejthető alakítást nyújtott, az összes többi szereplővel együtt.
A filmből így utólag visszagondolva egy olyan pillanatra nem emlékszem, ami megragadott volna, vagy egyáltalán emlékeznék rá. Tökéletesen beleszürkül a mozifilmek kavalkádjába. Sajnálom, hogy pénzt adtam ezért az alkotásért. Ha itthon kezdtem volna DVD korongon megnézni, több mint valószínű, hogy rövid idő elteltével kikapcsoltam volna.
Elgondolkodom azon, kinek, vagy milyen korosztálynak ajánlanám ezt a mozit, és sajnos senki nem jut eszembe.

Értékelés:
Történet: 2
Látvány: 2
Szereplők: 1
Zene: 2
Műfajában: 3

Összesen adható pontok: 25
Kapott pontok: 10
42%

Szerző: Frances Horror

Címkék: , ,

3 hozzászólás to “Dragonball: Evolúció (Dragonball Evolution)”

  1. Yuki Montana Says:

    Ez egy klasszikus gyerek kábító film igazából érthető hiszem animációs filmből készítettek filmet.Ezen nőttem fel.Nevetségesen van az egész történet megfilmesítve szegény Toriyama Akira biztos nézett nagyokat ugyanis maga sorozat meg a manga egy felnövekvő hősről szól.És majd megint jön hogy valmi kis gyerek majd ugrál ki az ablakon mert azt képzeli tud repülni sajnálatos lenne.

  2. miyabi Says:

    Ez egy akkora vérszegény fos, hogy az már párját ritkítja.
    Egyszerűen nem hiszem el, hogy ezt engedték kiadni, nem látta valaki piacra kerülés előtt. Én csak letöltöttem és szó szerint végigszenvedtem, de egyszerűen elment ez a 2 óra az életemből… pazarlás. Kasztráltam volna magam egy kiskanállal, jobban jártam volna!
    Egyszerűen vettek egy címet, egy nagy rakás pöcére és kész, nézd ezt. ÉS még eszembe jut, hogy ezek az amerikai forgatókönyv írók sztrájkoltak? EZEK? Ilyen fost én tény nem tudnék írni, akol másodpercre tud, mi fog történni…
    Szóval VIGYÁZAT! NE NÉZZÉTEK MEG! Csak ha egy igazán nagy fikázópartit akartok tartani. Max.

  3. vki Says:

    Szerintem sem lett túl jó. Az animét élveztem, még németül is néztem, amikor betiltották, de nagyjából az egésznek semmi köze az eredeti Dragon Ballhoz. Végülis többször is megnéztem, és így sokadszorra már nem olyan rossz, de moziba nem mennék el érte. Néha voltak benne szomorú jelenetek, meg viccesek, Zseniális Teknősön röhögtem, de ő sem az igazi. Ha mondjuk Cell vagy Buu jött volna, meg néhány normálisabb szereplő… De így sikerült. Töltsétek le, nézzétek meg, aztán töröljétek le. Az animét meg nézzétek végig. Amúgy hova lett Son Goku farka? És a varázsfelhő?

Vélemény, hozzászólás?

