Én, és a TOKIO HOTEL

by

Tokio Hotel Monsoon live, és díjátadó

A Tokio Hotel zenéjét nagyjából egy éve ismertem meg, mégpedig elég érdekes körülmények között. Létezik a konzol platformokra egy játék, a címe Rock Band, (korábban egy teljes cikket írtam róla, amelyet ITT olvashattok el.) ahol a speciálisan kiképzett kontrollellek segítségével, zenei tudás nélkül alapíthatunk bandát barátainkkal. Ebben a játékban találkoztam először a mindenki által jól ismert Monsoon, című slágerrel. Már első hallásra megtetszett, ez elég furcsa nálam, mert általában, egy dalt többször meg kell meghallgatnom ahhoz, hogy azt mondjam, ez igen! Itt most másképp alakult. Lenyűgözött a dallam, a hangzás, és tetszett az énekes, hangja is. Ekkor úgy döntöttem, keresek még további számokat tőlük a YouTube segítségével. Sosem felejtem el, azon az estén, több mint 4 órán keresztül csak Tokio Hotelt, klipeket néztem.

Tokio Hotel

Tokio Hotel

Azóta, megszereztem az eddig megjelent, albumokat, és a DVD-lemezeket is, ami számomra elérhető volt. Ekkor esett le az állam, soha életemben nem láttam még ekkora őrületet zenekar iránt, mint amekkora a Tokio Hotelt övezi. Amihez egyáltalán lehet hasonlítani az a hatvanas évek Beatles jelensége. Amerre járnak a világban, mindenütt rajongók ezrei veszik körül a négy fiatal sztárt.

A tudatlan, és mégis túlzásba vitt utálat

Nem az EMO, és EMO közeli emberek gondolataiban fogalmazódik meg ez a fajta utálat, hanem valami számomra kideríthetetlen dolog miatt kapcsolják össze a Tokio Hotel nevű zenekart, az EMO zenével. Teljesen alaptalanul. Kedves barátom, Exacth Pradox fogalmazta ezt meg tökéletesen, egy Tv interjú alkalmával, – sokan nem is hallották még a Tokio hotel zenéjét, viszont, azt már sokszor, hogy fújj Tokio Hotel, és ennyi elég ahhoz, hogy utálják. – mondotta Ezt egyszerűen csordaszellemnek nevezném semmi másnak.

Tokio Hotel

Tokio Hotel

Aki igényes zenét szeretne hallgatni, és fogékony a könnyed Rock zenére, akkor az mindenképp hallgassa meg őket. Én remélem még sokáig tart a sikert sorozatuk. Várom az új albumot, és további sok sikert kívánok nekik.

Hamarosan Exacth Pradox barátommal folytatott beszélgetésemet olvashatjátok a Tokio Hotel-ről

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , ,

15 hozzászólás to “Én, és a TOKIO HOTEL”

  1. Zsady Says:

    Imádom a TH-t.Amikor megláttam a címet azt hittem Pradox írta a postot..leesett az állam o.O De igazából örülök is,szóval elég érdekes érzés ment rajtam keresztül ebben a percben :] Kíváncsi vagyok a folytatásra.Nagyon jó a szubjektív magazin,a témák,stb. Csak gratulálni tudok nektek.

  2. Frances Horror Says:

    Szia! köszönjük szépen

  3. Norbi Says:

    “Lenyűgözött a dallam, a hangzás, és tetszett az énekes, hangja is” és nóták lényege, hogy miről szól? Érdekes, hogy általában úgy szeretnek egy zenekart, hogy szövegekről fogalmuk sincs, szólhat bármiről, ha maga a zene megfogja őket.. persze, hogy a hangzás tökéletes, ha olyan stúdióba veszik fel.. mivel van rá lehetőségük. zenei tudás sajnos átlagos, ilyen zenét nagyon egyszerű játszani. Énekes hangja teljesen átlagos. A lényeg azon van, hogy ezt a zenekart nem azért hallgatják, szeretik, istenítik, amiért kéne. De ebben semmi baj nincs, fiatalok. Mert könnyen formálhatók. Nem tudatlan utálat, sokaknak csak irigység. de ez ugyanaz a korosztály. Sokaknak divat ez a zene, véleményem szerint a zenekar szidása is legalább akkora divat. Én teljesen kívülálló vagyok, hallgattam már, zeneileg korrekt, de egyszerű, nem áll sok mindenből, könnyen megtanulható. az, hogy emócionális a zenekar, az igaz. akkor miről beszélünk? érzelmes dalszövegeik vannak. elég mély érzések, ami plusz pont. elég sok féle zenei irányzatban vannak olyan nóták, amik érzelemről, fájdalomról szólnak, szóval rengeteg zenekart idesorolhatnánk. Tinik. Szerintem röviden ezzel az egyszóval összefoglalható az egész.

  4. Nita Swan Says:

    Nah helló mindenkinek!

    Először mikor megláttam, hogy a Tokio Hotelről van itt egy cikk, akkor én is úgy gondoltam, hogy Pradox írta, de aztán meglepődve láttam, hogy Frances írta. o_O Amúgy teljesen egyet értek Pradox-szal, amit abban a műsorban mondott. (Amúgy én is benne voltam abban a műsorban, bár nagyon lámpalázas voltam =$)
    Kíváncsian várom a következő TH-s cikket!^.^

    Amúgy Norbi véleményéhez hozzászólnék.
    “Érdekes, hogy általában úgy szeretnek egy zenekart, hogy szövegekről fogalmuk sincs, szólhat bármiről, ha maga a zene megfogja őket..”
    Már megint ez az általánosítás… Aki igazi rajongó utána néz, miről szólnak a dalok. Aki meg nem, az szerintem nem igazi fan, nem is érdekli, hogy miről szólhat… Nekem könnyű a helyzetem, mert elég jól tudok németül, de nem egy oldalon láttam már a dalszövegeket magyarul. Csak venni kell a fáradtságot…

    Nah csak ennyit szerettem volna. =)
    Legyetek jók!^.^

  5. Zsady Says:

    Nita Swan.
    Amit írtál valóban igaz.Ha valaki tényleg szereti a Tokio Hotelt és nem csak azért hallgatja mert sokak szerint ez a divat akkor utána néz a dalszövegeknek.Én angolul tanulok, de nagyon sok helyen van magyar fordítás is.Volt olyan amikor én apukámtól kérdeztem mert ő Németországban él és elég jól ismeri már a nyelvet lassan 3 éve.

    Norbi.
    Amit írtál..abban van valami.Sok zenekart nem a hangjuk miatt szeretnek,de erről nem tehetünk.Mindenkinek más az ízlése,de örülök hogy legalább nem fujjogod ki.

    Pradox-al én is teljesen egyet értek.

  6. jo Says:

    tők jo

  7. Ibcsi th-fun Says:

    szijasztok.én kb 3 éve ismerem a th-t.mikor elöször hallottam már akkor nagyon teccett,fantasztikus zene a szövege és a dallama is nagyon zsír.egyszerűen imádom és nem érdekelnek a th-ellenesek nem tudják hogy mit beszélnek.szóval csak ennyi.jó szórakozást!!:-)

  8. joeypotter Says:

    Egyet értek Norbival – “s nóták lényege, hogy miről szól? Érdekes, hogy általában úgy szeretnek egy zenekart, hogy szövegekről fogalmuk sincs, szólhat bármiről, ha maga a zene megfogja őket.. ” nagyon sokan így vannak ezzel. Hallgatnak egy zenekart (sajnos manapság vannak akik divatból) és egyáltalán nem tudják miről szól az a dal amit énekelnek. Ha nekem megtetszik egy dal, biztos hogy lefordítom. Nem pont a Tokio Hotel-re gondoltam, mert én nem szeretem,de nincs is velük semmi bajom csak nem szeretem a német zenét. Vissza térve a lényegre, a mai fiatalok hajlamosak arra,hogy divatból hallgassanak egy zenekart anélkül,hogy egyáltalán tetszene neki,vagy tudná a szöveget.

  9. ramona Says:

    ÉN IS IMÁDOM A TOKIÓ HOTELT, amúgy magyarulis is tökkirály a szövegek tudom tudok írni ha ha ha .

  10. ramona Says:

    én nem azért hallgatom a TOKIÓ HOTELT . mert úgy halottam ,hogy menők

    hanem azért mert imádom őket

  11. ramona Says:

    sziasztok

  12. ramona Says:

    hali-fanok

  13. Molnár orsolya Says:

    szerintem a tokio hotel a leg jobb együttes

  14. kierra wilkinson Says:

    szerintem meg a legjobb egy szó.

  15. catalina Says:

    helo my name is catalina and I 16 yars old. The blog is fantastic. pux cata

Vélemény, hozzászólás?

