Merengő. Hoolie Scene be nem tartott ígérete, Miion Aria hazugságai

by

Hoolie Scene, Te is szereted?!

Hoolie Scene

Körülbelül, 3 héttel ezelőtt írtam egy üzenetet Hoolie Scene-nek, ami valójában csak néhány szóból állt, viszont a kérdés egyértelmű volt. Semmi indulatot nem sugárzott, gyűlölködést, teljesen közömbös hangnemben írtam, idézem: „Március közepére ígérted, hogy visszafizeted a korábbi meg nem tartott rendezvényeidre beszedett pénzt, és a mai napig ezt nem tetted meg. Miért?” Kérdésem, amit nyíltan írtam az általa vezetett blogon, törlésre került, és természetesen választ sem kaptam rá. A hozzáállásából és a cselekedetéből, a szándéka is nyilván kiderül, esze ágában sincs rendezni az adósságait.
Korábban Cyandragonfly, blogján megjelent írásában nagybetűvel kiemelte „HOOLIE SOSEM KÁRPÓTOLT MINKET” (Azoknak akik nem tudnák ki Cyandragonfly. Nos ö volt az első Hoolie Scene, átverés áldozata 2005-ben.) Persze Hoolie Scene blogjában ismét olvashatunk arról, hogy merre utazgat, milyen éttermekbe jár. Kicsit furcsa nekem ez, miért nem rendezi inkább a köztudott adósságait, és utána élné a luxus életét. Véleményem szerint lemondhat arról, hogy műsorvezető legyen, mivel nehéz úgy ezt véghez vinni, hogy a fél ország már most utálja! Emlékszem rá, két hónappal ezelőtt, mikor 4 napos riportot írtam róla, mennyire ígérgette, hogy ö megváltozik, és elsőnek az adósságait rendezi, nos ez ismét csak ígéret maradt.
Persze nem kell aggódnotok, mert MatyoFREAK™ és én a sarkába leszünk mindig, és ha bármi rosszat készül tenni, elkapjuk, és hanyatt lökjük majd, hogy emlékeztessük az etikai kódexre. Úgy tűnik, hogy az általa megígért 180 fokos fordulat mégsem következett be, hanem Hoolie Scene pontosan onnan folyatja tovább átveréseit, ahol abbahagyta, nem egésze egy éve. Végezetül mindenkinek ajánlóm, ne bízzon meg Hoolie Scene ígérgetésében, és semmiképp ne adjon pénzt neki, semmiféle rendezvényre!

Miion Aria kettős személyisége

Miion Aria

Merengve a múlton, és saját naivságomon, rá kellett ébrednem arra, hogy milyen barátaim voltak abban az időben, és hogy kikben bíztam meg. A Legrosszabbul Miion Aria viselkedése esett, idézem nektek azt a blogbeszélgetést amit Sonic barátom folytatott arról a bizonyos nagy közös nyilatkozatukról OB-team néven rólam, ami az én akkori barátom Miion Aria blogján is megjelent:

Íme az a bizonyos MSN-en folytatott beszélgetés amiből kiderül, hogy Hoolie uszítást hajtott végre:

Sonic™ üzenete:
Ne haragudjatok, de én *****ra nem osztom a véleményeteket Francessal kapcsolatban. Talán én ismerem a legjobban és engem érdekes módon még soha nem környékezett meg. Számomra olyan mint egy legjobb barát. Hoolie meg tanuljon meg Objektívat írni mert a szubjektívről irt szubjektívet.

***** üzenete:
Oks, ne nekem mondd. Az egész annyiból áll, hogy Hoolie megkért minket egy nagy közös beszélgetés folyamán, hogy írjunk valami durva véleményt, ezt követően Miion ezt összeírja és mindenki kiírja a blogjában.

Nos ö az én nagy barátom Miion Aria, ki ezen időkben, folyamatos MSN. kapcsolatban állt velem, és biztosított arról, hogy ugyanúgy kedvel mint a többieket, kik érintetek voltak ebben az ügyben. Akkor még elfogadtam szánalmas magyarázkodását, arról amikor neki szegeztem a kérdést. Miért csak én kapok negatív kommentárt mindenfelé tőled, miért írod, hogy hánysz tőlem, ha azt mondod nekem, hogy a szemedben ugyanannyit érek mint a többi érintett. A válasz mindig egyforma volt, – Nem úgy értem, nem úgy gondolom. Akkoriban el is hittem ezt, de most már visszagondolva, nagyon naiv dolog volt tőlem. Mert valljuk be őszintén, senki sem gondolhatja azt komolyan, hogy elfogatható magatartás az, amikor valakit megalázok a blogomban, és részt veszek a lejáratásában, miközben, azt mondom neki annyit érsz mint más!
Nos ezt nem is nevezhetem másnak, mint kétszínűség, és az viszont roppant gerinctelen emberi jellemző! Persze semmi csodálni való nincs benne, mert a barátságai folyamatosan változnak, senki nem marad meg hosszútávon mellette. Gondolom már sokan jártatok így mint én, és ebben nektek semmi újdonság nincs, viszont velem ez először fordult elő. Aki viszont nem akar így járni az vigyázzon Miion Aria-val!

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

8 hozzászólás to “Merengő. Hoolie Scene be nem tartott ígérete, Miion Aria hazugságai”

  1. Sonic™ Says:

    Hoolie meg egy…..wannaBe celeb aki próbál intellektuálisabbnak látszani annál mint ami ( Kenny Catastrophe szindróma), ez az ember még annyit sem érdemel, hogy itt foglalkozz vele….mert amég beszélnek róla addig középpontban van, amég középpontban van addig meg verheti a mellét, hogy így meg úgy beszélnek róla. Persze az ismertségéről, illetve a népszerűséggel kapcsolatban önmagát is átverte hiszen…a rajongói mind tinédzser kislányok + egy két súlyos nemi identitászavarban szenvedő fiu…akiket elég könnyű hülyíteni

  2. darkdreames Says:

    csak hajrá, bár én nem lepődtem meg az írottakon. Rúgjátok segbe mert azt hiszik egyesek h mindent megtehetnek..

  3. Laci Says:

    Ki ez a sápadt “moderálva”?

  4. valamilamasag Says:

    hulladékok vagytok mind;-D

  5. ℓιℓα šтαя™ Says:

    Hoolie nem normális………nem tok rámitmondani…csalodás… ennyi…

  6. Hooliefan Says:

    Hoolie nagyon cuki bármit is csinál!!! barmok….:D

  7. Hooliefan Says:

    Na mind1………..Szóval Hoolie akkor is tök édes szerintem:)

  8. jani Says:

    nem

Vélemény, hozzászólás?

